Een sterrenpiek pas gekocht dus dit jaar voor t eerst er in en ik vind m mooier dan m'n gewone pieken!
Een slinger (die ook lager zit in de kerstboom) om de bovenste tak gedrapeerd, met kleine lichtjes ertussen en nog groen zichtbaar van de tak. Daarnaast de allerkleinste kerstballen in de buurt/er laag omheen. Vroeger bij mijn ouders deden we de piek al bijna nooit, we waren allemaal geen fan.
Nou er hangt een piek onder.. en boven de standaard. we houden wel van gek dus de boom aan het plafond
Hier ook niks ... verschrikkelijk ouderwets een piek.... maar ach ieder zijn ding, ik vind een nepboom ook veel mooier dan een echte!
Niks! Heb een kerstboom met houten hangers, blauwe ballen en witte slingers. M'n boom zelf is "besneeuwd". Vind een piek erop niet mooi staan
Als dat nu voor het eerst in de winkel ligt, is het nog geen trend. Het is pas een trend als iedereen dat massaal nieuw gaat kopen in plaats van de al aanwezige kerstversiering in huis...
We hadden altijd een piek.. maar dit jaar kwam ik een grote glimmende ster tegen dat is 'm geworden voor dit jaar