Wat heb jij gedaan op jouw uitgerekende datum..

Discussie in 'De bevalling' gestart door ingel, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Hallo meiden,

zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik vandaag uitgerekent maar ik heb nog geen enkele aanwijzing gekregen dat het vandaag zou kunnen gebeuren.
    Ik was er zelf zo van overtuigt dat ik tot die 5% zou horen die op de uitgerekende datum zou bevallen of in ieder geval voor deze datum.
    Helaas moeten wij nog even wachten op ons meisje.
    Ik heb vaandaag verschrikkelijk moeite met stil zitten dus heb ik:

-de slaapkamer opgeruimd
    - de badkamer nog even met een vochtige doek nagelopen
    - met lunch pannenkoeken gebakken
    - stofgezogen
    - mijn vriend naar de wasstraat getrapt om de auto nog even schoon te maken (binnen en buiten)

Het mooiste is....... dit heb ik (op de pannenkoeken bakken en vriend wegsturen) gisteren ook al gedaan.;)

Ik ben niet de enige die niet gaat bevallen op de uitgerekende datum, dus ben ik wel benieuwd wat jullie hebben gedaan om de dag door te komen op jullie uitgerekende datum.

2. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Ik ben morgen uitgerekend en mag sowiezo om 7:30 op de verlosafdeling verschijnen voor een CTG haha. Dus het word een ochtendje ziekenhuis ben ik bang hihi. Zal wel laten weten wat ik die dag nog meer heb gedaan hihi. Best moeilijk he dat wachten nu :D, Succes hopelijk komt de kleine snel !!

3. Alita

Alita Niet meer actief

bevallen:D

4. Eliesje

Eliesje Lid

22 apr 2012
    83
    2
    8
    Vrouw
    Zangeres en loctician
    Harderwijk
    Twee keer bevallen. :-D en bij de anderen genieten van m'n kraamtijd, zij werden eerder gehaald.

5. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.781
    212
    63
    Hier ook uitgerekend vandaag.
    Euhm, had ook kleine hoop dat ik bij 5% zou horen: Nope.
    Maar ik vind morgen een mooiere datum, dan zijn mn man en ik 7 jaar bij elkaar (en dat op 7 mei)

Een dag als alle andere dagen verder.....

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij de oudste was het tweede pinksterdag en zijn we met zn tweetjes naar volendam gereden, via kronkel- en hobbelpaden ;), daar lekker geluncht en weer naar huis gegaan. 's avonds in bed gestapt met de mededeling, helaas niets gebeurd vandaag. en toen ik 20 minuutjes later moest plassen, braken mn vliezen, de volgende ochtend was ons mannetje er ;)
    bij de tweede heb ik denk ik (ik weet het niet meer precies eigenlijk) de hele dag een beetje op bed gelegen (de oudste was die dag naar de opvang, zn gewone opvangdag), tv gekeken en niet zoveel bijzonders... de kleine kwam 3 dagen later...
    en nu hoop ik (weer) op mijn uitgerekende datum al bevallen te zijn hihi, we wachten af...

7. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    @mamamei88
    Spannend!!! heel veel succes morgen:D. Ben heel benieuwd.

@cindy24 en Eliesje
    Bijzonder hoor dat jullie kindjes precies op de uitgerekende datum zijn gekomen, zeker omdat het percentage zo laag is. Hoever van te voren begonnen bij jullie de bevallingsaankondigen??

@Child
    morgen bevallen...dat maakt het helemaal speciaal. Ik ben dol op symboliek.:D Maar hoe voel jij je?? Enige krampjes of andere aankondigingen vandaag??

@Surf
    Wat is het bij de eerste snel gegaan.:$ Hoe snel na het breken van de vliezen kwamen de weeen dan??

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Heerlijk een stukje gewandeld en vervolgens de hele middag op het terras gezeten. 4 dagen later bevallen (29-03-2012) en todn was het ook gedaan met het mooie lente weer.

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik 2de kerstdag gevierd :D, was 26-12-2011 uitgeteld.
    Gelukkig kwam meneertje ook niet, wilde zo graag een een "eigen verjaardag" voor ons mannetje. Hier gaf hij gehoor aan, want hij gunde mama en papa ook nog oud en nieuw samen en is 2-1-2012 geboren :p. Dus uiteindelijk gelukkig geen kerst of nieuwjaarsdag baby..

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Ingel ik heb diezelfde dag nog een strippoging gehad maar dat kon niet omdat er nog helemala niks gaande was...tja toch diezelfde avond begonnen met weeën....verder merkte ik niks.
    Bij de eerste bevalling braken mijn vliezen maar ook van te voren verder niks gemerkt....trouwens de eerste is op mijn verjaardag geboren dus beide een speciale datum geweest

11. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Oh echt? Wat grappig! Mijn vriend en ik zijn morgen 6 jaar samen. :)
    (En gisteren een jaar verloofd, en donderdag was het 3 jaar geleden dat ik met de pil ben gestopt.)
    Hopelijk voor jou morgen bevallen! (En voor de rest van de uitgerekende dames ook natuurlijk)

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij mn 1e zijn we op de uitgerekende datum uit eten gegaan omdat we een jaar getrouwd waren. Met de mededeling bij de reservering: als we te laat zijn, ben ik aan het bevallen! Dit keer hoop ik natuurlijk dat de baby er al is op de uitgerekende datum, dat ik lekker op mn kraambed zit.

13. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

14. Eliesje

Eliesje Lid

22 apr 2012
    83
    2
    8
    Vrouw
    Zangeres en loctician
    Harderwijk
    Robyn begon na een goede nacht toen ik de uitgerekende datum 's morgens om 8:00 tijdens een plasje mijn slijmprop verloor. Meteen kreeg ik weeën. 's avonds om kwart voor negen werd ze geboren. Op de uitgerekende datum dus.

Maurin begon ook 's morgens op de uitgerekende dag. Stond de weeën in de Hema weg te puffen toen ik nog even snel de laatste dingen ging halen. De hele dag weeën. 's avonds zo heftig dat we toen naar het ziekenhuis zijn gegaan. Meneer kwam uiteindelijk de volgende ochtend ter wereld. Dus de dag na m'n uitgerekende datum.

Al met al begonnen beide bevallingen op de uitgerekende datum in de ochtend. Vond het ook knap van mezelf. :D

15. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik had de avond voor de uitgerekende datum ween, jaaaa ik dacht ik beval op tijd, whahaha niet dus.... De uitgerekende datum ngo steeds weeen en pas 's avonds braken mijn vliezen. Uiteindelijk donderdagochtend (de dag na uitgerekende datum) bevallen in het ziekenhuis ( ik kon niet meer na een avond, een dag en een nacht geen slaap)

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ikea onveilig gemaakt :D We waren drie weken daarvoor verhuisd en er moest nog het eea gebeuren. Ik ga echt niet thuis zitten wachten :$ Wel heeft mn vriend zn werk gebeld (Randstad ivm cursus) dat hij het niet zag zitten die week helemaal voor cursus naar Lelystad te gaan... dat was 2 uur rijden! Hadden ze uiteraard alle begrip voor.

Bij de tweede was ik thuis, in gedachten bij mn ouders. Vader werd 60 die dag, maar opa lag op sterven. Hij is de dag er na overleden. Op maandag werd ik ingeleid ivm suiker, op dinsdagochtend vroeg bevalllen en op woensdag werd opa begraven.

17. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Kerstkadootjes gehaald, de badkamer gesopt, gekookt, de was....

En toen nog 10 dgn gewacht voor k ben bevallen... :D

18. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.781
    212
    63
    O ik kan mijn post wel veranderen: Wij zijn vanavond nog lekker uit eten geweest:D Was erg gezellig.

@Ingel: Neuh niet echt voorweeën/harde buiken enz. Af en toe een krampje maar niet echt noemenswaardig helaas
    Word dinsdag gestript, hoop dat dit mogelijk is. Vrees dat t nog dicht zit...

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    bij de 1e het huishouden
    en bij de 2e bevallen!

20. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009
    461
    0
    16
    Bij de eerste was ik op de uitgerekende datum al lekker aan het genieten van mijn zoontje, want die is met 39+4 geboren en bij de 2de (geboren met 40+1) liep ik op de uitgerekende datum met mijn zoontje over de kinderboerderij; moest toch de dag zien te vullen met hem ;)

Deel Deze Pagina