's morgens een boodschapje, beetje huishouden gedaan en 's middags afspraak in het ziekenhuis. Gehoopt dat de kleine er nu al zou zijn maar helaas.... Voordeel is dat alle rotdagen om jarig te zijn zoals Koninginnedag, doden herdenking en bevrijdingsdag nu wel voorbij zijn.
ik was er ook op bevallen maar de avond ervoor was ik al in het zh ivm gescheurde vliezen, Bevalling is de dag ervoor begonnen en om 2u snachts van de uitgerekende datum geboren.. dus die dag was eigenlijk niet echt gestart ben nu ook zo benieuwd hoe of wat
Ik heb op mijn uitgerekende datum de verjaardag van mijn vriend gevierd. die is 14 juli jarig, gelukkig wilde onze dochter haar eigen verjaardag. De volgende ochtend om 6.45 braken mijn vliezen en om 17.15 is ze geboren. Nu hoop ik stiekum dat de 2e eerder komt, mja dat hebben we helaas niet in de hand
Hier was ik er ook van overtuigd dat ik bij die 5% hoorde Maar nee hoor.. Ik heb die dag met een vriendin afgesproken en ehh voor de rest niet veel.. Beetje schoongemaakt volgens mij.
Ik was op de uitgerekende datum 18 april, al 2 weken voor onze dochter aan het zorgen. ze was namelijk 2 weken te vroeg. Ik vond het heerlijk dat ik niet hoefde te wachten totdat ze kwam.
Bij de eerste ben ik die dag bevallen, was een grote verrassing, ik dacht namelijk tot 42 weken te gaan. Bij de tweede was mijn zoon toen al 3 dagen oud.
Genoten van onze kinderen, ik heb namelijk bij beide de uitgerekende datum nooit gehaald . Succes met de laatste loodjes!
Inmiddels is mijn uitgerekende datum ook voorbij. Heb een feestje gehad, heel de dag gewoon lekker meegedaan. Wel erg moe er na, maar de volgende dagen gewoon lekker rusten.
Was toen al een week aan het genieten van onze man, hij is met exact 39wkn geboren. Ben benieuwd hoe het nu gaat, kans op keizersnede is erg groot (bij de 1ste ook gehad) en dan zal het wel weer voor de datum zijn. Lijkt me ook wel een rare dag hoor, de uitgerekende datum.. Succes met de laatste loodjes...
Ik was bezig met bevallen op de uitgerekende datum. Bij mijn zoon heb ik de uitgerekende datum niet gehaald
Op mijn uitgerekende datum zat ik met mijn man en schoonouders bij een hematoloog omdat we 4 dagen ervoor te horen hadden kregen dat mijn schoonvader acute leukemie had. 5 dagen later ben ik bevallen en 7 weken daarna hebben we mijn schoonvader begraven.
ik genoot toen al 2,5 week van me meisje en ik heb op mijn uitgerekende datum de verjaardag van mijn man gevierd ...
Toen had ik al 3 weken genoten van ons meisje. 37w bevallen. En heb ik mijn verjaardag gevierd!!! Was op mijn eigen verjaardag uitgerekend en geen plannen om er iets mee te doen, nu kon het wel!