Wat heb jij gedaan op jouw uitgerekende datum..

Discussie in 'De bevalling' gestart door ingel, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    De 1e was 7 wejen te vroeg en was 2 weken voor uitgerekende datum thuis
    2e was 2 weken eerder en lag op de ic op de uitgerekende datum.

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

5 oktober '11 was ik bijna 30 weken zwanger, ik heb die dag contact opgenomen met de vk voor klachten die ik had en ben diezelfde dag nog even bij haar langsgegaan. Er was niks ergs aan de hand volgens haar. Verder heb ik thuis gepoetst en ben naar de winkel geweest.. was bezig met het verschonen van ons bed en daarna het schoonmaken van de nachtkastjes toen plotseling mijn vliezen braken.. Heel apart want 5 min daarvoor dacht ik nog "wat zou ik doen als mijn vliezen nu opeens zouden breken" en hoe erg dat zou zijn omdat we nog niet alles klaar hadden en ik er nog helemaal niet klaar voor was.
    2,5 uur later was ons meisje geboren en na 12 weken in het ziekenhuis mocht ze mee naar huis.

3. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    Ik ben twee keer bevallen op mijn uitgerekende datum!!!! Hoe bijzonder is dat!
    twee keer kwam de informatie van de vk en de weeentimer op het briefje van de boodschappen, omdat ik dat beide keren zou gaan doen op de uitgerekende datum!!!

4. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Op de uitgerekende datum, waren wij op verjaarsvisite bij schoonbroer met ons 5 weken oude zoontje.

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

balen!!

Mijn collega die 4 dagen na mij uitgerekend was was al wel bevallen 2 dagen daarvoor en ik moest nog wachten.
    Vond het zo oneerlijk ik was eerst aan de beurt :p althans zo voelde het toen hihi.
    Uiteindelijk nog 8 dagen moeten wachten

groetjes

6. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Afgelopen donderdag was mijn uitgerekende dag. Toen heb ik heerlijk genoten van ons mannetje die er toen al bijna 3 weken is.

7. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb kerst gevierd met mijn man en pasgeboren zoontje !!!
    (hij is een week eerder gekomen dmn keizersnede) Dus de uitgerekende datum vierden we samen kerst

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik was op 30 november uitgerekend, maar op één of andere manier wist ik dat ik rond 8 december pas zou bevallen! Wij zijn nog gezellig op de bezoek geweest bij familie die dag. En uit eindelijk bevallen op 7 december

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    2x in mij kraambed liggen genieten. Ik heb het nooit tot de uitgerekende datum volgehouden beide kwamen ze spontaan

10. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Toen ben ik lekker met de kleine boodschappen gaan doen, naar oma geweest en ik geloof ook naar consultatiebureau. Hij was toen 3 weken!

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bij de eerste: bevallen!
    Bij de tweede: toen was hij al geboren. Op de uitgerekende datum was ik aan het klooien met de bv

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Gerommeld in de babykamer en voetbal gekeken! En ik wacht nu nig gewoon... :(

13. Chaii

Chaii Niet meer actief

Gegourmet, het was pasen!
    Ik wist dat ze nog lang.... niet zou komen. ;)

14. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Had routine controle bij de VK, maar we moeten nog wachten tot maandag, als ze er dan nog niet is ga ik aan de CTG scan en onderzoekjes om te kijken hoe ver de kleine is en aan de hand daarvan gaan ze beslissen wat ze moeten met me ;)

15. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Bij mijn eerste; huilend op controle bij de verloskundige! Ik had immers wel gedacht daar niet meer op die dag naar toe te hoeven, maar dan al lang mijn baby te hebben.... ;)

Bij de tweede is het nog niet zo ver...

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    zitten balen :D

werd die dag wel gestript, helaas mislukte poging

op 40+2 dgn vliezen laten breken :D:D en bevallen

17. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.750
    646
    113
    Gelderland
    Naar de prenatal :p mét baby, ze was toen al 11 dagen oud!

18. angel229

angel229 Niet meer actief

Bevallen. Eigenlijk keizersnede gehad. En de rest van de dag genoten van onze dochter!

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wij zijn afgelopen zaterdag extra luxe gaan lunchen! Lekker uitgebreid de tijd voor genomen!

Verder de gewone beslommeringen, boodschappen doen etc etc etc

20. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik zat braaf met taart en slingers te wachten totdat kleine op haar dag zou komen maar ze kwam niet ;)
    ze kwam 2 weken later. hopen dat ze er in de toekomst geen gewoonte van gaat maken om overal te laat te komen :D

nee, heb me zitten vervelen, hele stukken met de hond gewandeld om het op gang te brengen en heb de stal van m'n paard nog uitgemest.

Deel Deze Pagina