wat heb jij gedroomd vannacht

Discussie in 'De lounge' gestart door soeza, 19 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik moest elke keer kokhalzen en voelde een soort van golf in m'n mond.. spuugde ik opeens een tand uit! Nog een, een kies, nog meer.. Op allemaal zat ook een kroon, dus ze waren allemaal zilver. ;)

Vallen uiteindelijk de laatste vijf er tegelijk uit, wil ik tegen m'n moeder zeggen dat ze een ambulance moet bellen, maar ik kreeg al geen lucht meer. Zonder tanden kun je namelijk niet ademen in mijn droom (arme baby's). ;)

Droom heel vaak dat ik tanden uitspuug..
    Laatst ook dat ik moest overgeven maar het geen braaksel maar een dikke homp poep was. :(:$

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb een keer gedroomd dat ik iemand had vermoord en in stukken had gesneden en in een vuilniszak had gedaan en op mijn zolder achter de schotten had verstopt. Toen het ging stinken heb ik de zakken gedumpt in een moerasachtige vijver. In mijn droom was ik steeds bang dat er haren of vingerafdrukken op de zakken zaten en zat ik steeds te denken hoe ze die vermoorde persoon aan mij zouden kunnen linken.

Na een paar dagen fietste ik erlangs en zag ik allemaal politie staan bij die vijver. Ik begon te zweten en te trillen en was doodsbang.

Ik werd toen ook misselijk en vreselijk zenuwachtig wakker. Ben er echt dagen naar van geweest.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb vannacht zo bijzonder gedroomd! Ik moest direct aan dit topic denken.

Mijn man zijn opa is vorige maand overleden. Ongelooflijk lieve, dierbare man, echt een vader figuur.
    Ik zie ze al een paar weken vliegen in onze keuken, zie elke keer iemand vanuit mijn ooghoeken staan. Maar daar besteed ik niet zoveel aandacht aan.
    Ik droomde dat mijn man en ik naar zijn oma belde, om te horen hoe het ging.
    Praatje gehouden, zegt ze: " Zal ik opa even geven? "
    Man en ik helemaal verbaasd maar zeggen, natuurlijk!
    En daar was hij, we vroegen hoe het ging ( hij is heel naar overleden, veel pijn ) en hij zegt echt op zijn manier ' Naaah mag nie klagen djen (deerne)' , daarna gesproken hoe het met ons ging, hoe het daar verder was etc. We sloten af met een ik hou van jou en we missen je. Hij miste ons ook maar het kwam allemaal goed, en we zouden elkaar echt weer zien.
    Ik moest ontzettend huilen, werd ook huilend wakker en heb daarna niet meer geslapen.
    Maar het was zo mooi, zo echt! Ik hoor zijn stem nu nog steeds en ben er nog steeds een beetje ondersteboven van.

4. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Eergisteren nacht:

Droomde dat er een mannelijke seriemoordenaar actief was die zijn slachtoffers vermoorde met een blender. Net zo lang tot er in het glazen potje niets anders in zat dan een rode smurrie.

Best sadistisch eigenlijk, maar volgens mij ook onmogelijk?

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik had vannacht drie keer achter elkaar een nachtmerrie.
    De eerste was dat ik en mijn man iemand hadden vermoord en we wisten niet waar we het lijk moesten dumpen. Het lag op zolder, maar daar kon het niet blijven. Ik weet nog goed hoe bang ik in die droom was om gepakt te worden..
    Tweede nachtmerrie ging over iemand die zelfmoord pleegde d.m.v. elektrocutie in onze achtertuin. Daarvan herinner ik me nog de stank.
    En de derde nachtmerrie ging over het overlijden van mijn man en ik schrok wakker met het idee dat hij echt dood was of zou gaan. Echt fantastisch geslapen dus.

Maar goed, ik droom heel vaak over moord/dood/bloed enzo.

Oh en Aszz, ik geloof wel dat dat soort dromen echt nog een soort boodschap zijn. Ga je het met je familie delen? Wel heel mooi.

6. soeza

soeza Niet meer actief

Haha wat een moordlustige dames hier op ZP :D

7. soeza

soeza Niet meer actief

Aszz
    Mooie droom! Ik geloof er ook eigenlijk wel in.... Kan me voorstellen dat het een fijne gedachte is!

Deel Deze Pagina