Nou, ik slaap bijna geen nacht meer rustig! Vannacht droomde ik het volgende: Ik stond ergens in mijn straat en zag ineens een vliegtuig erg laag over vliegen, zo'n soort boing. Eerst zag je lichten branden en ineens vielen ze uit en begon het vliegtuig te vallen, boem, zo in onze wijk. Wij naar ons huis hollen, is hij er net naast gevallen maar ons huis staat wel op het punt om in de fik te vliegen. Wij stormen naar binnen, de trappen op naar zolder toe om een paar grote tassen met kleren te vullen, kleren en schoenen....Dat is wat we zo hard nodig zullen hebben als ons huis afgefikt is.. Als ik vlammen voor het raam zie verschijnen roep ik in paniek mijn partner dat we weg moeten wezen, maar hij blijkt al beneden te zijn. We vluchten het huis uit, de auto in bij mijn schoonouders die buiten staan te wachten. Voorlopig zullen we bij mijn schoonzus en zwager verblijven. We zien ons huis in vlammen opgaan! En dan nog een tweede: Mijn kindje is te vroeg geboren en ligt in de couveuse. Het gaat goed. Eerst mag ik er niet bij van de zuster maar na een hoop stampij wel en even later zit ik mijn kindje de borst te geven in een grote stoel. Pfoeh........en dan word je wakker en moet je nog eens opstaan ook om te gaan werken! Alsof ik het vannacht nog niet druk genoeg heb gehad. Hoe vaak ik wel niet hele nachten achter alle 'luier-aanbiedingen' aanzit soms! Ben blij als ik straks mijn nachtrust weer terug heb hoor! P.s. O'ja en ik droomde vannacht ook nog dat mijn partner en mijn beste vriendin enn beetje met mekaar zaten te flirten en dat vond ik echt niet leuk! Maar dat zal wel voortkomen uit het feit dat ik me (ondanks dat het helemaal niet hoeft want manlief is heel begripvol)een beetje schuldig voel naar mijn partner toe dat ik hem even niet 'alles' kan geven nu, snappie? Ook omdat dit een kant van mezelf is die ik niet eerder gezien heb, de ik ben moe, heb spierpijn en dus geen 'zin' kant. Ach, komt wel weer goed. Zo zal die prematuur droom ongetwijfeld te maken hebben met het verhaal van ThunderAngel dat ik gister las. En dat vliegtuigverhaal over het toestel dat vd week ergens was neergestort...........en het feit dat mijn moeder vind dat mijn vader teveel 'kleren' heeft terwijl haar eigen kast ook uitpuilt! Voor mij is momenteel alles verklaarbaar als ik er goed over nadenk!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik het erg gezellig had met mijn baas. Nou ja, dat zou ik bij mijn volle bewust zijn nooooit willen. Haha! Werd ook echt met een vreemd gevoel wakker. Pim
Ik droomde vannacht dat ik met de trein moest en ik niet wist welk perron ik op moest, dus heel veel roltrappen op en af..
Nou,ik had dus een nachtmerrie! Ik werd achterna gezeten door een man met een mes die hij aldoor op me wou gooien. Toen ik eindelijk in een auto was gekomen gaf ik gas en dacht wegwezen... Die auto kwam dus niet vooruit! Ik werd wakker en was te bang om een glaasje water te halen,echt niet leuk! Nou ,hopen dat ik vannacht wat anders droom... Groeten Linda
ik heb gedroomd over die maffe achmed buikspreekpop. heb er zo in een deuk van gelegen, heeft zeker indruk gemaakt
Droomde dat ze me met 20 de vliezen gingen breken, en er toen achter kwamen dat dat toch wel aan de vroege kant was Het liep niet naar af, werd gelukkig wakker van een van de katten, maar was er wel even een beetje van ontdaan....
hihi wat een grappig topic. Even geen zware gespreken maar even alleen lol. Dan vertel ik 2 van mijn dromen van van de week ook maar. In de 1e droom, droomde ik dat de 90 jarige oma van mijn man een baby had gekregen en dat zij BORA heette , oma zelf was overleden. En gisternacht, was ik aan het fietsen ( doe ik normaal nooit) en er kwam een hond op me af, die me wilde bijten. En om hem te laten schrikken wilde ik terug blaffen. En dat deed ik dus ook hardop. Ik lag dus blaffend in bed tot ik van mezelf wakker schrok. Mijn man pest me nu met mijn "hondendroom". hihi
Ik heb vanacht gedroomd dat ik met Daan ergens in een vreemd land woonden waar ik helemaal niks kende en de taal niet verstond. Toen ik op de markt liep kwam er een vrouw naar me toe die heel hard riep geef je kind hier hij is van mij niemand komt aan mijn kind die vrouw kwam helemaal hysterisch naar me toe en wilde daan pakken ik heb moord en brand geroepen. Ik heb zo hard lopen roepen en schreeuwen dat me vader me wakker kwam maken wat er aan de hand was ik heb snikkend het verhaal verteld
vanacht heb ik geloof ik niet gedroomd. maar heb nogal vaak erotische dromen de laatste tijd...waar dat toch aan ligt
Ik had vannacht gedroomd dat mijn vriend en ik een paar dagen uit elkaar waren en dat mijn vriend toen seks had gehad met een meisje. In het begin (toen we dus weer bij elkaar waren) was hij vrolijk aan het vertellen over hoe lekker het wel niet was, en ik vond het allemaal best. Ik vroeg zelfs of hij er iets over wilde vertellen . Toen had ik het in 1x door en was ik helemaal stuk. Ik begon te huilen en was echt helemaal van slag. Ik zag het constant voor me hoe hij seks had met dat andere meisje . Poe zeg, ik werd behoorlijk verdrietig wakker .
Ik had gedroomd dat mijn zusje jarig was en een hondje cadeau kreeg.. Ook heb ik vannacht gedroomd dat mijn vriend ons kindje in zijn armen had en we naar het strand toe liepen. Zo lief..
ik heb gedroomd dat ik bevallen was in het winkelcentrum... ppff....hoe gek je wel niet kan dromen he....
nou ik heb gedroomd dat mijn man thuis kwam met blauwe nagellak op, ik begon te vragen waar dat op sloeg en maakte hem uit voor homo....na een flinke ruzie besloot ik dat hij homo was en ik van hem wilde scheiden........naderhand bleek dat het autolak was die per ongeluk op zijn nagels was gekomen..hij was namelijk de auto gaat overspuiten met blauw lak hihi
dit moet ik echt even kwijt... woensdag had ik het met een vriendin over bevallen... hoe ik het zou willen enzo. en ja hoor snachts gedroomd dat er +/- 15 mensen rond mijn bed stonden terwijl ik aan het bevallen was.... terwijl ik juist zo min mogelijk mensen wil
ik weet niet meer wat ik gedroomd hebt,maar wat ik wel kan herinneren van een tijdje terug dat iemand me steeds wilde vermoorden, die dag ernaar weer z on droom, word ik wakker zeg ik tegen me man help me nou iemand wil me vermoorden hij omhelst me alleen maar en slaapt verder hahha was wel bang hoor
ik droom elke nacht wat anders soms hele domme dromen en dan weer heel eng over instortende huizen.. zoo raar.. haha
Vannacht gedroomt dat ik een heel groot, oud huis had gekocht. Toen ik er ging kijken was er boven een compleet ingerichte babykamer met een baby in een wiegje... Misschien is het een voorspellende droom?