ik had een helle rare droom vanacht. er was een witte vlinder die mijn overal naar toe volgde en continmu op mijn hand etc wilde zitten. het voelde heel beschermt en was wel erg appart
ik droom elke nacht, en kan me elke droom ook de volgende dag herrinneren. ik droom ook bijna elke nacht over een huis, wat oud is, en spullen liggen. heel vreemd. gister nacht gedroomd over een huis, dat van ons was, en de schuur inzakte, door het natte grond. groetjes pris
oow wat een leuk topic. ik zot al de hele dag met mn droom en gelukkig kwam ik nu dot topic tegen. ik had gedroomd dat ik een tweeling had gekregen een meisje en een jongen, voor het jongetje had ik al vrij snel een leuke naam maar voor het meisje kon ik maar niets bedenken, toen ik wakker werd zat ik gelijk met het probleem dat ik geen meisjes naam had kunnn bedenken voor dat arme kindje, en nu zit ik er nog steeds mee haha dat kind moet gewoon een naam hebben en ik weet er echt geen 1. ik weet nog precies hoe het babytje eruit ziet en kan me niet voorstellen dat daar geen naam voor te bedenken is. groetjes happy
ik weet dat de meeste dromen een onderliggende betekenis hebben maar ik zou graag willen weten wat die bij jou droom dan is, ik vindt hem heel mooi klinken
het voelde ook erg goed moet ik zeggen en toen ik wakker werd voelde ik een rust over me heen. ik heb nog nooit zon droom gehad en weet ook niet wat het precies betekend.
ik droomde dat ik een echo kreeg en het een jongetje was.. 8) Meestal zeggen dat het dan zo is en mijn gevoel zegt ook al vanaf het begin een jongetje, maar mijn man denk daar anders over.. We zullen zien volgende week woensdag..
Eerst even een kleine uitleg. Ik heb jaren op hoog niveau gevoetbald en ben gestopt toen ik zwanger was van de kleine,ik wil graag weer beginnen als Fenneke wat groter is. Vannacht droomde ik dat ik naar een wedstrijd ging kijken van mijn oude team. Ze hadden te weinig spelers dus vroegen ze of ik mee wilde doen. Ik was eerst nog aan het twijfelen maar het leek me toch leuk! Iemand had voetbalspullen voor me neergezet in het kleedlokaal en het eerste wat mij opviel waren mijn ROZE voetbalschoenen. Alles aangetrokken en toen beginnen aan de warming-up. Ik trap tegen de bal en zie dat hij de andere kant op gaat1 IK KAN HET NIET MEER! Iedereen lacht me uit,ik gooi mijn schoenen weg en ren kwaad naar de auto waar Fenneke achter het stuur zit (beetje vreemd,ze is 9 maanden). Toen zij mij ook begon uit te lachen ben ik wakker geworden. Ik denk dat iedereen kan invullen wat voor gedachte achter deze droom zit Als ik weer ga voetballen wil ik niet afgaan!