Wat heb jij gedroomd vannacht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Glitterhartje, 9 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.664
    2.110
    113
    Ja, die was ook leuk.
    Alleen was m'n rijbroek onder de modder omdat we door een diepe waterplas gingen.
    gelukkig kon die bij het huis waar ik logeerde in de was.Hahaha
    Ik droom altijd heel gedetailleerd.

2. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.036
    5.008
    113
    Vrouw
    Iemand nog iets leuks gedroomd de laatste tijd?

3. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.856
    31.445
    113
    Vrouw
    Ik had een discussie met mijn oudste zoon. Hij was te laat aan zijn huiswerk begonnen en nu kreeg hij het niet af. Daar was ik boos over.

Het huiswerk was een x aantal levels halen in Royal Match :roflmao::roflmao:

Vergeten en spruitje80 vinden dit leuk.
  4. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.926
    3.125
    113
    Dat ik ruzie had met een arts, echt knallende ruzie, iets met de flebografie van de vena cava.

Moet er morgen heen, dus hopelijk is het niet iets wat voorspeld hoe het gaat lopen.

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.710
    27.351
    113
    Vrouw
    Dat ik weer in t ziekenhuis lag. Herbelevingen, eeeenig.

6. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.393
    1.928
    113
    Vannacht gedroomd dat ik werkte in een hotel en er werd mijn ineens gevraagd wat voor oude auto Ik mooi vond, dus ik zei een cadilac 2 weken later vroegen ze mijn mee te komen naar buiten hadden ze een auto cadilac laten ombouwen naar een mega fiets want dat was leuk om samen te doen met de gasten en ik had de leiding erover. Toen ging ik een proefritje maken met mijn oudste zus en we kwamen bij een speeltuintje uit met geweldige schommels, ze waren van leer en het leken op stoelen van de kapper waarin je haar wordt gewassen, dus je kon gewoon echt relaxed zitten tijden het schommelen en hard en hoog dat we gingen, echt ontzettende lol gehad. Totdat ik 10 minuten voor de wekker wakker werd omdat mijn zoontje huilde

zegenwens vindt dit leuk.
  7. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.773
    2.186
    113
    Ik had vroeger regelmatig nachtmerries, zelfs zo vaak dat ik er een beetje "gewend" aan raakte.
    Toen ik mijn relatie kreeg verdwenen ze ineens als sneeuw voor de zon. Nu is mijn relatie sinds enkele weken uit en zijn ze weer in vol ornaat terug, erg irritant o_O

8. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.856
    31.445
    113
    Vrouw
    Waarschijnlijk je eigen zenuwen voor die afspraak?
    Succes!

9. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ik droomde dat ik aan het fietsen was in mijn oude buurtje in de plaats waar ik vroeger woonde. Ik werd toen ingehaald door een stel galopperende gamba’s.
    Ja, je leest het goed.

galopperende gamba’s

zegenwens vindt dit leuk.
  10. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.856
    31.445
    113
    Vrouw
    Ik had vannacht een heel bijzondere.

Ik was opgenomen in een "gekkenhuis". Woonde en sliep in 1 ruimte met een stuk of zes andere vrouwen. Allemaal in hun eigen stadium van knetter.

Op zondag kwamen de heren van plezier om ons aan onze trekken te laten komen.
    Die van mij was Sven. Grote stevige kerel met blond haar en ern baardje. We deden het gekleed en in dezelfde ruimte met die Ndere vrouwen, hun toyboys en de bewaking.
    En ik probeerde tijdens de daad Sven ervan te overtuigen dat hij mij moest helpen ontsnappen.

:roflmao::roflmao::roflmao:

Glitterhartje, Vergeten en zegenwens vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina