Oh ja heb zelf ook nog dingetjes gepland en gekocht, kaarsjes kaart enz enz maar doe dat vanavond als ie uit zn werk komt. Hij heeft eigenlijk een hekel aan valentijn
ik kreeg het vrijdag al, kwam van z'n werk,en ik zat aan de pc, en toen ineens een grote bos bloemen ! en douchgel van kneip,lavendel en ook bodylotion,heerlijk! ik had lekker douchegel van Espirit gekocht voor hem, was er ook heel blij mee! Erg leuk, tis wat kleins, maar ow zo leuk hihi... xxx
Wij deden er voorgaande jaren ook niet aan, we vonden het ook commercieel gedoe. Maar ik krijg normaal gesproken alleen wat met mijn verjaardag, dus ik had dit jaar besloten dat ik het geen commercieel gedoe vond Heb helaas toch niks gekregen.......
Ik kreeg van mijn man een kaartje voor een theatervoorstelling van BLOF. Woensdag gaan wij daar samen heen, wordt de eerste keer van huis zonder ons kleine meisje *slik* Voor hem had ik een mooie foto van ons dochtertje en mij ingelijst en een doos chocolaatjes en natuurlijk een kaart met een persoonlijke tekst
ik heb een onwijs lieve kaart gehad, een schaal met een cognac glas een kaars en een grote rode roos en hij neemt me vanavond mee uit eten! ik heb hem een ingelijst gedicht gegeven (BeertjeY, nog super bedankt hiervoor) dit is het gedicht: Mijn vriend, mijn lief, mijn hartendief. Dit gedichtje is speciaal voor jou, omdat ik zoveel van je hou. 06.11.2005 is de dag dat we elkaar voor het eerst zagen, deze dag zit in mijn geheugen geprent, mij hoor je zeker niet klagen. Ik ben zo blij dat ik je destijds heb ontmoet, het voelt allemaal zo goed. Soms weet ik niet hoe ik het moet zeggen, hoe ik mijn gevoel moet uitleggen. Als ik aan je denk dan voel ik me zo happy van binnen, en wil graag met jou een leven als jouw vrouw beginnen. Op 21 mei 2008 vroeg je, schat wil je met me trouwen, om samen met mij als getrouwde vrouw een leven op te bouwen. Je pakte me in de huiskamer beet, en ik slaakte toen heel hard een kreet. Jaaaa, natuurlijk wil ik dat, want ik ben je nog lang niet zat. Ik kon mijn geluk dan ook niet op, en zat met allerlei plannen omtrent onze trouwdag in mijn kop. 5 weken voor ons geplande huwelijk, kwam er een flinke barst in ons geluk. Mijn moeder kwam te overlijden, dit was een grote schok voor ons beide. Je was er voor mij, je steunde me iedere dag, door jou verschijnt er op mijn gezicht weer een lach. Mijn moeder kan er helaas op deze voor mij zo belangrijke dag niet bij zijn, dat doet me heel veel pijn. Maar door met jou te trouwen krijg ik er een hele familie bij, en dat maakt me ook wel weer blij, Ik ben gelukkig niet alleen, heb jou, mijn man strakkies iedere dag om me heen. Je blijft altijd mijn maatje, mijn vrind, voel me door jou enorm bemind. Ik kan bijna niet wachten tot de dag 6 november 2010, dan mag je mij pas in mijn trouwjurk zien. De dag waarop we gaan trouwen, en iedereen kunnen laten zien hoeveel we van elkaar houwen. Daarna breken de wittebroodsweken aan, en kunnen we ook aan het oefenen slaan. Want een kindje krijgen is toch wel een van ons dromen, nu maar hopen dat die voor ons uit mag komen. Lieverd, ik wil nogmaals zeggen, hoeveel ik om je geef, zonder jou heb ik het gevoel dat ik niet helemaal leef. Dank je wel voor al die mooie jaren, 6 november is dus de dag dat we in ons huwelijksbootje gaan varen. Over tig jaren denken we dan aan ons leven samen terug, achter onze rollator kijken we elkaar nog steeds verliefd aan met pijn in onze rug. Met jou wil ik heel graag oud worden, samen de 100 jaar halen, en vertellen we aan onze kleinkinderen de allermooiste liefdesverhalen. En omdat ik zoveel van je hou, wil ik je vragen wil je op 06.08.'10 met mij in ondertrouw?!
Van hem een geurtje gehad en kaartje. Ik had voor hem niks , wel een tekening gemaakt met mn dochter die ik ga inlijsten.
Helemaal niks! Kwam er vanochtend pas achter dat het valentijnsdag was, hihi. Eerder gingen we wel uit eten ofzo, maar nu met die crisis en onze wilde plannen doen we het even rustig aan. Hubje is wel heel lief vandaag, hij heeft mn oorbellen uit het vieze (!) wastafelputje gehaald, die had ik er per ongeluk in laten vallen. Wat stonk dat zeg! Maar goed ik heb ze weer, dus wat mij betreft is valentijn geslaagd
"We zouden uit eten gaan, maar daar ben ik niet toe in staat. Dus nu gaat hij vanavond voor mij koken...
Een ontbijtje op bed, een kaartje met lieve tehst en 2 boeken. Ik had voor hem 5 kaartjes en ik heb een hotelovernachting geregeld!
Niets, wij doen er niet aan mee. Onze relatie is heel goed en dat laten we elkaar op allerlei manieren en op allerlei dagen zien, niet alleen vandaag. En we zijn alle vier jarig rond deze tijd, dat vlak na uitgebreide sinterklaas en kerst....dan heb ik het wel weer even gehad met feestdagen en dat soort dingen