Valentijn 2007 een embryo teruggeplaatst gekregen. Dit embryo'tje heet vanaf 4 november 2007 Ruben! Hier teer ik de rest van mijn leven op Geen andere cadeautjes dus meer op Valentijnsdag.
Gefeliciteerd! Mijn man en ik hebben met elkaar afgesproken dat we elkaar niks geven. Ik heb liever dat hij spontaan een keer iets geeft aan me.
Niks! Valentijnsdag is er voor de geheime liefdes. Nou, na 20 jaar, waarvan 10,5 jaar getrouwd en waarin 2 kids zijn geboren is er bij ons niet zoveel geheims meer aan Vind het zo'n fijne commerciele happening worden op deze manier. Echt zo'n verplicht nummertje van lief voor elkaar zijn doormiddel van kadootjes, terwijl dat gewoon een dagelijkse bezigheid hoort te zijn. Maar ach, zo denken wij erover....en wie zijn wij
Van mijn grote lief: uitslapen tot 11.00. Van mijn kleine lief: voor het eerst MAMA zeggen. Wat een timing! Een geslaagde Valentijnsdag dus
ik mag woensdag naar de manicure en pedicure op zijn kosten jaaaa schat ik weet dat ik niet veel aandacht aan mn voetjes en handjes besteed de laatse tijd!!!! hiiijihih maar ben er wel blij mee want dacht laatst nog dat ik binnenkort weer naar de manicure wilde. en nu krijg ik het kado.