hele gave uggs voor de kleine meid taart versiering voor de traktatie van morgen van mijn dochtertje hoeslaken van de wibra meidenkleertjes van iemand hier van het forum pizza`s en billendoekjes
Een nieuwe televisie voor onze (kraam) slaapkamer. Eentje met een ingebouwde digitale ontvanger, want als Caiway "slachtoffer" hadden we geen analoog meer op de slaapkamer... Goede reden om een mooie nieuwe te kopen dus
vandaag nog niks, maar gisteren: sammenvatting voor het tentamen van volgende week broodje roomkaas + flesje water chocomelk + chocolaatje Cola, soepgroenten, stokbroodje
Vnadaag niks, gisteren: Fruitsmoothie bij de la place Kadootje bij de tuinen(kokoshandcreme en maskertje) voor een kennis van mij die jarig was geweest Dat was het
Ik was gisteren in de action: Kaarsen Thermo legging in maat L voor de buik straks. ZIT HEERLIJK Schrijfwaren Ringband Jaik heb mij rustig gehouden
heb net lekkere verse ham/kaas croissants gekocht, wasmiddelen, robijn verzachter... koffiemelk, suiker, ontbijtkoek, verfrissende toiletdoekjes, bananen, kiwi's, appels... en kwark... jaja enorm interessant he
Heel veel boodschappen en daarna naar de visboer voor gerookte zalm, gamba's in de knoflookmarinade en 2 Katukkse slaatjes. Dat zijn verschillende soorten garnalen met surimi in een cocktailsaus.