Vandaag gekocht tijdens een ochtendje winkelen: * nieuw kohlpotlood en gezichtspoeder (sisley) * wit bloesje van benetton voor mijn kleine meisje * vlees bij de slager * 1kg gebrande pinda's en een zakje nougat * klein houten dienblad met de naam en het logo van de stad waar ik ben geboren. Al tijden op zoek naar zoiets en nu liep ik er ineens tegenaan Dat was het, viel mee dus vandaag haha.
was vandaag op zoek naar van die rubberen plakstrips voor op de trap, maar kon niet slagen, dus nog niks gekocht vandaag...(dag is nog niet om...)
Weer veels te veel: - vest en shirt voor zoonlief - 2 spijkerbroeken voor zoonlief - 4 rompertjes voor zoonlief - sinterklaascadeautje voor zoonlief - cadeautje voor vriendin - cadeautje voor buurvrouw - cadeautje voor kennis die bevallen is - 3 sjaals voor mezelf - 3 leggings/ maillots voor mezelf - oogschaduw voor mezelf - zak schepsnoep - damo tijmsiroop Pfff, veels te veel dus, ging alleen voor de cadeautjes hihiihi
teveel: - 8 maillots - 1 legging - 2 rompers met kraagje - 5 boekjes van sesamstraat dit is alleen voor me dochter
Gister en vandaag: - broekje en shirtje voor dochtertje vriendin (word morgen 1) - 3 shirtjes voor onze oudste - broekje voor de jongste - jasje voor de jongste - overhemd voor mannetje - slofjes voor de jongste - gaaf vest voor mezelf - winterjas voor mannetje - boodschappen - lekkere dingetjes - gel - cd met kinderliedjes
ehm..... een chicken sensation en spa blauw bij de mac kipfilet 500 gram roerbakgroente fles spa rood fles badschuim
Oeiii een heleboel - 2 dienbladen waar je foto's in kan doen (cadeau ) - 6 mokken met lepels (cadeau ) - Chocolade (cadeau ) - Mand voor kraam cadeaus (cadeau ) - Nijntje romper (cadeau ) - Nijntje sokjes (cadeau ) - Nijntje rammel ding met spiegeltje enz erin (cadeau ) - Bordje met bestek (cadeau ) - Letters voor op de deur (cadeau ) - spaarpotje (cadeau ) - Schoentjes (cadeau ) en schoentjes voor mijn dochtertje - Beeldje van een hand met een baby erin (cadeau ) Potjes fruit en groenten, baby voeding, loopstoel voor onze dochter! Als ik zo lees wat allemaal een cadeau is dan lijk ik net sinterklaas haha!
Phoe, best veel - pyama voor na de bevalling - shirt om in te bevallen - truitje voor de baby - broekje voor de baby - setje ondergoed voor dochterlief - bonbons (hmmmm) - roltongen voor dochterlief (ze vind ze zo leuk) - kladblok voor boodschappenlijstjes - weekendboodschappen gedaan heb me overigens een ongeluk gezocht naar een leuke witte muts + sjaal+ handschoentjes voor dochter, nergens kunnen vinden