Heb juist geld verdient vandaag Moest werken van 9 tot 4. Is ook wel eens lekker om een keer niets uit te hoeven/moeten geven.
Ik heb eerst geld verdiend en daarna heb ik een doosje thee, Japanse mix en een heerlijke salade gekocht.
twee nieuwe winter broeken via een leuke website , nu nog ergens een spijkerbroek ,jasje en topjes en bloesje te voor schijn toveren
Peren Bananen Handzeep Zakje caramel-chocalaatjes (ligt nu open voor me op tafel ) Blikje doperwten Blikje spezieboontjes Boeiend he. Heb niks te doen .
een aquarium! een grote verlichte kerstkerk met muziek, verlichte ijsbeertjes... een gras/sneeuwmat voor onder de kerstkerk... en nog wat minikerstboompjes..... heerlijk...
Vandaag niet echt wat bijzonders een stokbrood, Turkse honing, barleduc water voor batuhan, pizza, Cola en witte twix
voor ons een nieuwe auto een opel astra uit 2001 nog wat kleertjes voor de kleine en lakentjes voor de wandel wagen een een paar leuke schoentjes voor de kleine boodschappen bij de jumbo 3 dvds bij de blokker
baby voeding nieuwe speakerset voor me ventje.. een spelletje voor op de pc voor mijn ventje een broodje kroket
ik heb trouwens veel meer gekocht,, vlees, witlof, ham kaas spinazie aardappels gebakken aardappels ijsjes vla jus cassis cola wicky melk manderijen aardbeien koekjes kikker snoepjes air wick spray brood vlokken roze muisjes goeiemorgen drank appelsap zeeuwse bollusen donut die is allang op yoghurt gehakt lasagna mayonaise was het wel ongeveer
verjaardagstaart, mascara, gel, luierzakjes, 3 paar spaanse sloffen, heeeel veel sokken, boxers voor manlief, badboekje voor zoonlief, krabsalade, fruit, verjaardagskaart, rouwboeket. dat was t.