Boodschapjes bij de Appie. Rookworst bij de Hema en 6 kinderdvd's. Ik ben nog op zoek naar een slaapzak dus heb nog 1,5 uur
Een heleboel, heb je ff? Bij karwei: - schuurpapier - latex - kwasten - verfbak met roller en houdertje - een stopcontact met monteerplaatje - een lichtknopje met monteerplaatje - een handvat voor de deur - 3 cadeautjes voor 3 verschillende kids bij Intertoys. - 1 cadeautje (geurtje) bij de DA - deospray van de DA - 2 kaarten van Primera - sokken voor manlief bij Scapino - Sokken voor mij bij de Scapino - noodles in een buitenlands winkeltje - afvalzakjes voor in de auto bij Halfords - kauwgom en snacks bij C1000. Dat was het volgens mij...
gisteren........ teveel! maar wel lekker! Heerlijk, kan vandaag gewoon kiezen wat ik aan ga doen. (heb niet zo heel veel kleding wat past omdat er na de zwangerschap nog wat aan is blijven zitten, wat ik er rond kerst vanaf wil hebben!!) treinkaartje deze spulletjes heb ik bij de c&a gekocht - winterjas - 2 truien - 1 broek bij livera een zwart velours huispak (van 30 voor 23 euro) bij de h&m voor mijn zoontje een grijs vest met streepjes en voor mijn zoontje heb ik voor het eerst hemdjes gekocht, ik ga stoppen met de rompers ook een boxershortje, zo stoer! en slofjes maat 23 ik ben er helemaal blij mee
Vandaag nog niks (gheheh... ) Gisteren: * pak (30 stuks) kraammatrasjes * pak kraamverband * compres dat meteen koud kan worden * 2 pakken (6 stuks) hydrofielluiers * kop thee
Fijne dag vandaag Tulip! Hoop dan toch vandaag te slagen voor het nieuwe bankstel + eventueel kussens, verder ga ik voor een nieuw dingetje voor aan de stang in de douche waar je de douchekop in steekt (geen idee hoe je dat noemt) en een nieuwe wasbak en kraan.
Vandaag een nieuw matras gekocht! Nadat vannacht de veren in mijn rug sprongen, was het echt wel tijd voor een nieuwe!!!
boodschappen gedaan oa brood beleg fanta spa melk vleeswaren salade nootjes olijven druiven potjes olvarit afbakbroodjes flutromannetje eieren ketchup wc papier wasmiddel en vast nog wat meer
o zo een wegwerp boekje van lidy van de poel, anne maas etc etc. van die simpele maar ozo leuke verhaaltjes heerlijk op de bank, onderuit hahaha
Vandaag hebben we gekocht; Kinderwagen Maxi cosi Reiswieg Matrasje Badspullen Badstandaard Muziek mobieltje Verzorgingstas En dat vond ik wel genoeg voor vandaag
Mn neef viert vandaag zn verjaardag dus bij de Expo een reuze calculator,glas,tegeltje met de tekst:de enige bank die ik vertrouw is de vensterbank en chocolaatjes.Bij een andere kadowinkel heb ik een kerstvogel voor mezelf gekocht.Bij de Hema stiften en fotolijstjes en bij Dirk vd Broek eiersalade,afbakbroodjes,servetten,sap,rijst en sinas.