Ik heb Ella Boots gekocht, die Uggs zeg maar maar dan van Ella. Een lucht, Replay en verder nog een paar boodschappen
Nog snel wat broekjes en hempjes in maatje 56. We kwamen er van de week achter dat we heel veel maat 62 hadden, heel weinig 50 en 56. Lekker bij noppies newborn, ik zou het bijna in mijn eigen maat willen!
Verf, deurklinken en gordijnen... EINDELIJK gaan we verder met klussen. (We wonen hier al bijna 3 jaar en het is nog steeds niet af )
Ik heb vandaag twee hele mooie tasjes gehaald en, - Panty - Bodylotion - String - Inlegkruisjes - Deodorant (dove) - Een Frenchmanicure set (Daarna naar de Albertheijn: Melk, Makaroni, Frisdrankjes, Brood, Muffin, Vla, Kaas, Kipkorn, aardappelen.
ikke, waspoeder, vaatwastabletten, biefstukje, verse frietjes, dopertwtjes/worteletjes, nutrilon omneo, chocopepernoten voor vriend en chocola met noten en rozijnen voor mezelf hihi en ehmmmm oja pepersaus voor de biefstuk, frietsaus en 2 spenen voor mn zoontje
De weekendboodschappen. Rokje voor mijn dochter bij Zara. Tuniekje tevens voor dochter. 2 sinterklaaskleurboeken incl. CD voor neefje en nichtje. Sinterklaasstickers. Een wieg voor pop (alvast voor de Sint in huis gehaald)
slaapzakje, cadeautjes voor een verjaardag, cadeautje voor een ziekenhuisbezoekje, sokken, jasje op mp, 2 dozen afvalpillen, scheerschuim, aftershave,weekendbollen, flesje drank voor een andere verjaardag.