Aaliyah86: ik weet niet welke van de drie je bedoeld maar ga van dat vleugeltje uit die is 49,95 en het trommeltje 6.95 en het dierenboek 12.95 het staat op gezinswinkel nl
Voor mijn oudste van bijna 3 (10-12 ) -gereedsschapskistje van de kruidvat -duplo werk aan de weg (zou eigenlijk voor zijn verjaardag maar hij vroeg het zo lief aan de sint dat we het dan maar geven en met zijn verjaardag wat minder ) voor de jongste van net 1 (18-11) -koekoeksklok van fisher price bij de TP -boekje van nijntje
alicia -dsi xl (kon ik voor 100,- aankomen) -prinsessenverkleedkist met kleertjes etc. -kleiset jungle -dora laptop van oma krijgt ze een nieuwe babyborn jogger nando -garage met autotjes -blokkenton -cars kapstokje -cars klok - ? nog iets maar weet het zo even niet. van oma krijgt hij een bosch werkbankje van andere oma krijgen ze ieder 20,- en moet daar ngo wat voor uitzoeken. denk dat dat iets voor de kerst wordt zodat het wat gespijt is
wij doen dit jaar nog geen sint omdat hij het nog niet snapt. met de kerst krijgt hij wel kado's maar da's ook omdat hij voor zijn ontwikkeling drIngend nieuw speelgoed nodig heeft. hij krijgt dan; *een tafeltje met blokken erin van megablocks *een houten puzzel de andere heb ik van de week alvast gegeven. *een paddestoel met van die vormenblokken en sleutels om te draaien *een looptelefoon *2 eerste leesboekjes *2 autotjes van megablocks *3 kleine sesamstraatpoppetjes die in bad kunnen *IK BEN NOG ZOEKENDE NAAR EEN DVD EN POSTER VAN HET ZANDKASTEEL IEMAND IDIEEN? KAN IN DE WINKEL EN OP HET NET TOT NOG TOE NIKS VINDEN. *een echt groot voorleesboek met heeeel veel lettertjes ( voor papa en mama dus ) *een doos met houten blokjes om te leren stapelen *wasco en een kleurboekje *een knalrode slee waar hij helemaal in kan zitten *3pyama's * en de bedoeling is dat hij nog een skipak en snowboots krijgt om lekker los te gaan in de lange winter die ons voorspelt is.
Ik heb gekocht voor mijn dochtertje: Houten fornuisje Tasje nepfruit Fisher Price sprekende theepot Little people kleine boerderij Little people speeltuin Bert en ernie puzzel Knuffel teletubbie Po Bumba boekje Dit is niet allemaal voor de sint, ligt er een beetje aan wanneer de baby geboren word. Idee is om tijdens de kraamtijd (hopelijk ook op 5 dec) iedere dag een kado te geven. Als ik dat niet red krijgt ze de eerste 3 kado's voor sint.
Ja die bedoel ik. Ik heb 'm gehaald bij Dreamland (is denk ik Belgisch), hij was daar 40 euro en dan die datum toevallig ook nog eens 10 procent korting. Ik hoop dat ze 'm leuk vindt, mama vindt 'm in elk geval super.
Voor mijn nichtje een video-fotocamera met een geheugenkaartje. Voor mijn neefje een garage van duplo.
van ons, voor de oudste van 3. * cars 12 in 1 puzzel * Bambino loco * houten memory * nog een houten memory * oceaanboek met info en puzzels * ringwerpspel * dartbord van klittenband met pijltjes en balletjes * soort ganzenbord maar dan wat kleiner en leuker * ansichtkaart van cars die hij dan zelf mooi kan maken nog drie dingen maar ik kom er even niet op, voor de jongste van anderhalf, * 2 woordenboekjes * maanman jim boekjes * roary boekjes * chuck de sprekende auto, ligt al een jaar klaar, was vorig jaar 30 euries afgeprijsd, heerlijk! * houten visspel * badpuzzel van foam van cars * houten puzzel met geluid * insectenstempels * hotweels * speelkleedje met plattelandsstraten. nog een paar dingen maar die weet ik ook niet meer verder krijgen ze samen van ons de duplo dinosaurusvallei, ook heerlijk afgeprijsd van 50 voor 25 euro! 3 zakken met foamstickertjes en een stempelset. we hebben best veel, zeker als ik weet dat ze van beide kanten van de families, dus opa's, oma's en ooms en tantes ook nog kadootjes krijgen. maar we hebben heel veel in de uitverkoop gekocht bij bv lobbes, en ook spullen die er nog als nieuw uitzien op de speelgoed beurs. financieel hoeven we het niet perse zo te doen, maar waarom duur kopen als het ook goedkoper kan. verder kijk ik het hele jaar door ook rond in de uitverkoop en zo ben ik vaak in oktober al klaar met de kadootjes. maar moet dan wel die laatste weken van het jaar de hand op de knip houden want dan zie je nog zoveel leuke dingen en is het ook zo gezellig om leuke dingen te kopen. vind het een supertijd en ook erg leuk om de kinderen dan lekker te verwennen. we hebben altijd 2 pakjes avonden, bij beide familie 1 en dan staan er echt wel 5 zakken vol met kadootjes voor iedereen. dus niet alleen voor de kinderen maar ook voor de volwassenen. Het leuke vind ik dan ook weer dat iedereen leuke kadootjes koopt en geen kapitaal kwijt is. groetjes en iedereen vast veel plezier!! joyce
Voor mijn jongens: * DVD's * Play-doh * Duplo-blokken (boerderij + extra blokken) * Autobaan van little people * werkbank bosch * tic tac toc * vooleesboekjes Voor mijn metekindje: een hello kitty knuffel
heb tot nu toe voor onze 2 meiden Fotolijstjes Hello kitty spaarpot Karton boekje Krokodil met kiespijn hello kitty met licht en muziek barbiepop Dvd kikker Winkelwagentje En haal zaterdag nog meer speelgoed
pfff heb alles in dozen zitten en weet zo echt niet meer precies wat we hebben gekocht... in ieder geval heeft ieder 1 groot kado en voor de rest kleinere kadootjes zoals puzzels, playmobiel poppetjes, een bal, boekjes, knutselspullen.... ben de helft alweer vergeten denk ik
Hello kitty knuffel Hello kitty maillot Blokken een rupsje knuffel Moet morgen nog even naar het dorp om voor de jongste nog iets te kopen. De oudste krijgt cadeautjes van mijn schoonbroer.
Ik heb voor mijn zoontje: Little People boerderij, plus twee kleine stallen en 1 grote Voorleesboekje CD van plop voor in de auto Zou nu nog graag de dvd van Toy Story 3 willen halen. (meer met het zicht op later)
Hier Krijgt ze: - Geluidenpuzzel - Zo'n ouderwetse telefoon van fp - Serviesje - Stoeltje - Mini keukentje - Little People - Nijntje Laptop (oom) - Lp kerststal ( opa en oma) Verder krijgt ze nog wel meer dingetjes van opa en oma maar wat geen idee. Wij vieren sinterklaas 2 x. Dus ze krijgt van ons dan bij elke x 3 cadeautjes. Dat vind ik ook wel genoeg, want anders weet ze toch niet meer waar ze het zoeken moet. En met kerst doen we cadeautjes met de sfamilie dus dan zal ze ook nog wel een paar kleine cadeautjes krijgen.
Sinterklaas: Van ons: Caring corners poppenhuis Losse setjes voor het poppenhuis. Van mijn zus: spulletjes voor haar keuken. Pannenset, bakset. Van mijn moeder: Jolina Balerina. Van haar peetoom: Roze stereo toren voor haar disco kamer. Van schoonmoeder: Spel Photo safari Verjaardag (even na sinterklaas) Van ons: K3 schooltas, drinkbeker en broodtrommel Bobo spel: Hoera ik wordt 4 Kinderviool van Barbie. Van zus: Caring corners camper. Van moeder: Spel Knappe koppen. Van schoonmoeder: Geen idee Ik denk kleren. Van peetoom: Taarten maak klei. Kerst: Van ons: gereedschapswagen met gereedschap. knutselspulletjes wat dvd'tjes En nog wat kleine prulletjes..
hahaha, dit had mijn lijstje kunnen zijn, heel veel dingen heb ik ook gekocht of over getwijfeld mijn lijstjes met kado's post ik hier maar niet
Ik heb 2 puzzels, waarvan 1 met geluiden. Sprekende nijntje. Rol ding, Beer een 3 in 1 slak. Ach en er komt vast wel iets bij als ik nog iets leuks zie..
Ik had al heel wat leuke kadootjes gekocht voor mijn kindjes. 1 grote kado voor beide en wat kleinere kadootjes. Ik geef met sinterklaas een kleinigheidje, de rest met kerst inclusief de grote. Dat vind ik gewoon veel leuker en gezelliger. Ik heb er nu al zin in! Hopelijk krijg ik een lieve eerlijke positieve man die weet wat hij wil (een relatie dus) van de kerst man LOL hahahah Ik ben wel toe aan wat liefde, in een vaste relatie natuurlijk. De ware man, dat staat op mijn verlanglijstje