Wat heb jij gekocht voor 5 december?

Discussie in 'De lounge' gestart door melisjuh30, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    #81 beertje87, 26 nov 2010
    Laatst bewerkt: 26 nov 2010
    wij vieren altijd sinterklaas met me schoonzus en schoonouder sinds me nichtje van nu 5 is geboren dus ook dit jaar maar we hebben afgesproken dat we allemaal 1 kado voor de kinderen kopen omdat het echt te gek werd en als ze zoveel krijgen weten ze het niet meer en dan gaat het alleen nog maar om het uitpakken was echt niet leuk meer. *me schoonzuster heb 2 kids voor hun hebben we: -voor die van 5 lalaloopsy pop -voor die van 2 dora mega blocks achtbaan -voor onse zoon little people boerderij (had eigelijk de schoolbus maar hij heeft oorontsteking nu en is zo zielig dat ik die vast heb gegeven haha dan maar een kado minder met kerst daar was die boerderij ook voor eigenlijk) *van me schoonzus krijgt ie little people piratenboot *en me schoonouders konden het toch niet bij 1kado houden en hebben: -die grootste garage van little people -toy story auto -bumba auto met blokjes -en ze mochten 1x de schoen zetten daar toen sinterklaas aankwam en toen heeft ie 2pakjes van die autotjes gekregen die bij die garage hoort *en dan krijgt ie van me zwagertje nog iets erbij maar weet niet wat dus hebben ze toch nog 6 kado's ieder schoen zet ik hier niet heeft ie nog geen erg in eigelijk dus vind ik niet nodig *en mijn ouders doen met kerst dan krijgt hij: -die grote boerderij van duplo en nog wat geloof ik maar weet niet wat maar mijn moeder kenende is ze nog niet uitgekocht voor haar kleinzoon haha -van mijn oma en opa de paardestal van duplo -Van mijn zusje dat tentje met die poppetjes erin van bumba -van me schoonouders een stel kleren van benneton en schoenen en dan nog een kleinigheidje speelgoed -van me schoonzus weet nog niet en van me zwagertje ook nog niet *van ons: - 2 pyama's van barbapapa -barbapapa knuffel -barbamama knuffel -en nog die blauwe en gele barbapapa knuffels -grote duplo doos -die grote plaat van duplo om op te bouwen -toy story duplo jessy houd de wacht -little people speeltuin -little people setje poppetjes *en dan moeten we nog 2kado's kopen voor onse nichies en met kerst doen we lootjes trekken met de volwassenen al allebij de kanten

2. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    Sorry voor het warige hierboven had alles netjes onder elkaar gezet met * en - jes maar hij doet het niet denk dat het komt omdat ik het met de telefoon typ

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nietsssssssssssssss

maar wij hebben ook nog geen kinderen en ben zelf 3 dec jarig en we gaan een weekendje weg :D:D jippie

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Leuk om te lezen, vooral dat het soms heel erg verschilt. :)

Hier voor ons meisje:

-Driehoek voor aan de wandelwagen van Lamaze
    -Ronddraaiend ringen-ding van Lamaze (geen idee hoe je zoiets noemt, haha)
    -Kinderstoel speeltje van Lamaze (met zo'n zuignap)
    -DVD box van Baby TV
    -Nieuw badpak voor 't babyzwemmen
    -Muts & handschoentjes
    -Kapstokje voor haar jasjes
    -Voorleesboekje
    -Muts met naam en longsleeve gedrukt bij Rainbowbabies
    -Badeend voor haar badeendenverzameling whaha (niet dat ze dat al door heeft, maar toch :D )

Volgens mij was dat het wel... Weet dat ze van opa en oma wat grote dingen krijgt, dus heb expres wat kleinere dingen gekocht.
    Voor kerst strakjes krijgt ze van ons een babywalker, activity ding voor in de box, koekjestrommel van fisher price en een puckabag.

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

Helemaal NIKS!
    Wij hebben de dag vóór en dag ná sinterklaas een verjaardag dus vind het wel best!
    Doe er wel wat aan als de kids 't snappen .. :D

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Pffff... wat een kado's allemaal! Weten jullie kindjes nog waarmee ze moeten spelen? ;)

Hier doen wij zelf niets aan Sinterklaas. Sam snapt er toch nog niets van. We gaan wel bij mijn zus Sinterklaas vieren. Mijn zus koopt ook niets voor Sam en ik niet voor haar kinderen. Mijn moeder heeft geloof ik wel voor alle kleinkinderen nog wat gekocht, maar dat zullen wel gewoon een paar kleine kadootjes zijn.

Wij vieren Kerst en dat vind ik zelf een stuk belangrijker ;). Wij hebben voor Sam voor Kerst de grote boerderij van Lego/Duplo gekocht, maar daar houd ik het ook bij.

Voor iedereen alvast een fijne Sinterklaas gewenst!

Deel Deze Pagina