Ja, ik vind hem ook prijzig. Was het weleens tegengekomen, maar door de prijs nooit verder gekeken. Maar om te krijgen vond ik hem dus wel heel leuk. En ik denk nu dat hij zijn prijs wel waard is. Ik heb nu bv wel wat werk gemaakt door verse fruitpurees te maken. Maar gewoon een simpel limonade-ijsje is hiermee ook zo gedaan en kan altijd tussendoor gemaakt worden (moet je alleen wel ruimte hebben in de vriezer om dat ding in te bewaren).
Wand maand kalender Legpuzzel Spel glasgow Weleda douchefris Weleda dagcreme Pennen, stiften, washitape, blok met papier voor mijn bullet journal
Deze heb ik jaren geleden ook gehad, zo leuk! Echt de meest te gekke ijsjes mee gemaakt Veel plezier!
Niks. Sinterklaas is bij ons een kinderfeest. (we doen eigenlijk niet veel aan cadeautjes geven onder volwassenen, meer een kleine attentie zoals bloemetje oid. Ik kies liever zelf iets, dan dat ik een-net-niet-wat-ik-wilde-hebben cadeautje van iemand anders krijg, zonde van hun geld)
De Sint is helaas niet zo attent. Ik ben een paar dagen na Sinterklaas jarig, meestal komt dat dan wel weer goed .
Een Rituals advent kalender en decemberkalender van mezelf Van mijn dochter soksloffen en een geurkaars Van mama sint vvv bon en smartgame.
Harry Potter Lego: de astronomietoren Puzzelboek grote Bosatlas Kleurboek voor volwassenen Setje tuinkruiden om zelf te zaaien
Een bon van Intratuin en wat lekkere geurkaarsen. De kinderen vieren kerst alleen met hun vader dus dat was het wat betreft kadootjes dit jaar. Maar ik ben in januari jarig dus wie weet
Een paar laarzen die ik al maanden erg mooi maar mezelf dus niet gun. Gelukkig sinterklaas wel Van schoonouders wat lekkers (pistasch noten, gember jam en gember snippers)
Haha, I wish! Nee mijn ouders verdelen de erfenis alvast geloof ik Was wel een verrassing, want we krijgen nooit zulke bedragen, zeker niet met Sinterklaas. Meestal met kerst 100 euro ofzo. Maar we hebben hiervoor een kast besteld voor in de keuken, die we al een hele tijd op het oog hadden, maar ja duur. Dus het is al op, maar wel goed besteed al zeg ik het zelf
Ja ik heb hem een jaar of 10 geleden gekocht. In de zomer staat hij standaard in mijn diepvries in de winter niet. Even wat fruit pureren en binnen een paar minuten heb je ijsjes. Als ik de kids extra wil verwennen smelt ik vaak wat chocolade en dip ze daar even in.
Hier is het echt een kinderfeestje en krijgen wij iets kleins. Dit jaar gekregen: een uitvouwbaar vogelhuisje van waterbestendig karton Een doosje met idatejes om thuis te doen met mijn man Een nieuwe bloemenvaas
Hier is het ook een kinderfeest, voor ons zelf een chocoladeletter, voor mkin man een notitieboek en voor mezelf een klein setje aquarelpotloden (in de aanbieding voor 3.50 euro)