Hier een puzzelmap, want zo'n rolding werkt niet en deze past mooi onder de bank, dus gelijk uit het zicht! Happy soks en chocoladeletter in mijn favoriete smaak! Verder heb ik een kraslot gegeven en een handcreme.
Fantastisch! Dit jaar zal het eerste jaar worden dat we hem met onze zoon gaan kijken, kan niet wachten tot kerst
Even oftopic, maar waar heeft jouw man deze trui voor je gekocht als ik vragen mag? Ik kom alleen maar vage sites tegen op Google en wil m graag voor mijn man bestellen
2 eekhoorn kastjes 1 egel huisje 1 egel voerbak 1 egel hek opener Zak voer Vogelhuis winterkoning Vogelhuis roodborstje kerstbal met m’n naam Restaurant bon Chocolade letter. ik voel mij zo verwend. Juist alles voor de dieren vind ik prachtig, kan niet wachten om ze op te hangen en te hopen dat er iets in gaat wonen.
Een chocolade letter en een bon van bol.com (van m'n moeder) Cadeau van mezelf voor mezelf: geurtje van Marc Jacobs ('Perfect')
Deze badjas ♥️: https://www.essenzahome.nl/essenza-perri-rosalee-badjas-grijs-m-404026-300-015 Sjaal en muts van Superdry Half eindejaarslot Zo’n kerstachtige tak met lichtjes Snijplank Bakkwast en een chocoladehart!
Hij zei; ik weet niet waar Sinterklaas hem heeft gekocht Misschien kan ie je morgen een pb sturen haha. En dat ik het dan niet lees ofzo
Alleen voor de kinderen wat speelgoed en onesie. Wij hadden dit jaar alleen een chocoladeletter. Ik heb gister de cadeautjes onder de boom gelegd. Ze schrokken wat er al onder ligt . Ben nog even aan het rondneuzen wat ik er voor partner nog extra bij kan leggen.
Een chocoladeletter. Wij doen met kerst wat meer. De kinderen wisten ook niet veel te vragen, dus naast ieder 2 schoenkadootjes hebben ze samen een basketbalnet gekregen. Oh ja, en van de oma-sint een boek en lego en van de werk Sint (man zijn werk) allebei een bol.com bon van 20 euro.