wat strijken jullie ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door piri piri, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik was bijna alles op 40 gr. En da hup de droger in. De lakentjes zijn zo goed alsglad,maar toch strijk ik ze netjes, met name de randjes willen nog wel eens rondraaien.
    Ik voel er alleen niet veel voor om nou al die hydrofiele...ook te strijken. Ze komen zo glad uit de droger...
    En jullie ?

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.821
    2.679
    113
    Nils. Voor mezelf normaal niets, en nu voor de aankomende baby ook niks. Als ik het uit de wasmachine haal en meteen ophang vind ik het glad genoeg.
    Hydrofielen wordt tegenwoordig afgeraden om te strijken, ze nemen dan minder vocht op.

3. Linana

Linana Niet meer actief

Ik strijk ook niks, voor mezelf, vriend en kleine niet.
    Nergens voor nodig aangezien alles glad genoeg uit de wasmachine komt

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    In principe niets, alleen overhemden/blouses. Lakens, hydrofiele luiers e.d, nee ga ik niet aan beginnen ;)

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    voor de baby heb ik wel alles gestreken! ze raden het ook aan ivm met de bacterie ofzo. Maar nomaal strijk ik nooit hoor haha alleen als we naar een feest moeten oid.

6. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    als het nieuw uit de winkel komt strijk ik het wel, maar ik heb ook kleding van anderen overgenomen. nou, die komen kreukvrij uit de machine en die ga ik niet strijken.
    tenzij het wel erg gekreukeld is.

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik strijk bijna alles maar dat doe ik voor iedereen hier in huis.

Wat strijk ik niet:
    - ondergoed
    -sokken
    -zakdoeken (heb ik niet maar toch)
    - beddengoed waar een dekbed in gaat.
    - hydrofiel luiers

ehm ehm kan niets meer bedenken.
    Maar ik strijk dus echt veel, heb er ook geen hekel aan.

8. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Voor onszelf strijk ik alleen bovenkleding, dus geen ondergoed, t-shirts die je onder kleding draagt, etc. En ook alleen als het gekreukt oogt.
    Voor de baby ga ik denk ik wel de bovenlakentjes strijken omdat die snel kreuken (en het is ook snel gedaan). Het hoeslaken lijkt mij dan weer minder nodig... Tenzij het echt enorm gekreukt is ofzo. Hydrofielen denk ik niet, lijkt me errug veel werk... Kleertjes van de baby alleen als het erg gekreukt oogt.

9. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Niets normaalgesproken. Bij uitzondering soms een zomerjurkje van mijn dochter voor een speciale gelegenheid. Misschien in de eerste 2 weken de wieglakentjes, maar dat zal snel overgaan. Man strijkt zijn eigen overhemden. Verder sowieso niets in ons huishouden.

10. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    helemaal niks :) ok ik lieg heb 4 jurkjes die ik moet strijken verder niks! Ook niet voor de baby

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Welke bacterie??
    Nee hoor echt onzin, want dan zou je het ook moeten sealen en steriel houden!

Ik strijk alleen bloussen waar kreuk in zit, verder niets!

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik strijk normaalgesproken niets, voor de baby strijk ik wellicht de eerste keren de lakentjes en sommige kleertjes. Heel soms strijk ik voor manlief een overhemd ofzo.

13. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Strijken, wat is dat :D:D:D

Nou ik strijk dus ook echt niks behalve als het echt enorm gekreukeld is en dat is dus bijna nooit :D

14. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Haha inderdaad, strijken komt ook niet in mijn woordenboek voor ;)

Enne, als het echt enorm gekreukeld is gooi ik het gewoon terug in de wasmachine.. :)

15. Blays

Blays Niet meer actief

Ik strijk normaal gesproken helemaal niks :D
    Alleen voor manlief zo heel af en toe een bloesje ofzo, maar eigenlijk zijn die nooit zo heel erg gekreukt.
    Heb alleen nu voor de baby wel alles gestreken, nesteldrang haha :p

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik strijk helemaal niets. Heb ook geen droger dus hang wel alles goed strak uit.
    Mijn vriend draagt alleen casual bloesjes en als tie een bloes voor pak aan moet strijkt zijn moeder em even maar dat is alleen voor bruiloft of iets dergelijks ;)

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier precies zo! :D

18. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    :)
    :$ Doe je dat dan niet? Je moet alles steriel houden en sealen hoor! ;)

Just kidding natuurlijk!

Ik strijk ook helemaal niets. Ik was alles lekker schoon, hang het buiten te drogen en ben vervolgens een kei in het keurig kreukvrij opvouwen. En als iets wel gekreukt is dan gooi ik het weer in de wasmand en was ik het weer opnieuw, maar dat komt eigenlijk nooit voor.

Vriend strijkt trouwens wel zijn overhemden, maar dat doet ie dus zelf en ik niet :)
    Ik zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om zoveel te strijken :)

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.497
    36.454
    113
    Normaal strijk ik niets.. Nu door nesteldrang alles voor de baby gestreken, kan nu echt niet tegen ongestreken spulletjes, maar heb dan ook erge nesteldrang. Wilde er zelfs speciaal een stoomstrijkijzer voor aanschaffen, die ik dus verder nooit ga gebruiken haha. gelukkig toch maar naar mijn man geluisterd die dat een beetje onzin vond.

20. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    blousjes en tshirts van me vriend.. en de pijpen van zijn spijkerbroeken...

Deel Deze Pagina