ik heb trouwens wel iets van 80 euro uitgegeven... maar goed ik had ook 5 tassen vol en ik heb veel merkdingen gekocht, dat koop je niet voor 50 cent (vingino shirts waren 3-5 euro en het broekje een tientje)
wij zijn 20 min geweest,. en maar 30 meter ver gekomen, zo druk was het, dus meteen rechtsomkeert gemaakt en bier gedronken in de tuin.
drie leesboekjes van avi voor 1,50 1 bruder balenpers vaan 3 euro verder niet veel gezien wat we nodig hadden of wilden hebben
*Furbie beetje beschadigt (knap ik wel op)maar helemaal werkende: 1,- *3 huisjes+2 zuzu hamsters + auto+kinderwagen met baby van zuzupets: 10,- * Vis spel van hout: 1,- *bedje voor babypop: Gratis *Lolifant 2 maten groter als we hadden (fungeert als mama voor de kleinere versie nu): 1,- *Babypop fiets stoeltje: 0,50 En 20,- opgehaald tot de jongens geen zin meer hadden om op de markt te zitten. Oja! En Wendy heeft paard gereden op een echt paard. En we hebben een ijsje en hamburgertje gehad (en mijn man een glas bier) En nu ben ik in rap tempo furbies aan het leren want snap niet wat t ding steeds zegt. En Wendy wil hem steeds dwang voeren En zodra ze daar mee klaar is wordt ik weer van mn sokken gereden door hamsters in auto's of met kinderwagens! Mijn oudste heeft nog een gameboy color en spelletje en een nes spel (packman) gekocht (packman helemaal compleet met hoes en poster enzo. Dus hij is in juich stemming )
gloednieuwe loopauto cornpopper fisherprice, 5 euro badstoeltje, gratis bliklopen, maar dan 2 plastic torentenje met touw erdoor om op te lopen ( heeft het een naam???) 20ct 4 lappen stof, 4 euro totaal knuffelbeer, gratis spelletje met kralen, 50 ct strijkkralen, 1 euro totaal, 10.70 euro
een treintje van letters met de naam van onze zoon. bij de v&d nog even wat kleding gekocht voor onze dochter. en een paar uurtjes op het teras gezeten ik denk dat we bij elkaar wel 100 euro hebben uitgegeven.
Wij waren vrij laat op de vrijmaakt, dus de mooie spullen waren al weg (of ze waren er nooit geweest, dat kan natuurlijk ook ) We hebben alleen een spelletje van Dora voor op de Wii gekocht voor 2 euro. En op de kermis twee suikerspinnen voor Jut en Jul
15 boeken (oa alle sprookjes van grim, dikkiedikboekjes, kinderbijbel) ongeveer 10 voor alles Luister cd van nijntje, 36 verhaaltjes 3,50 Muziek cd van nijntje 0,50 Nijntje speel boom (plastic ding met allemaal knopjes) 4 Vtech activiteiten bord (ook met allenmaal knopjes en lichtjes) 3 Nijntje houten lengte meter 1 Grote en kleine houten puzzel 1,50 en 1 Invito tas voor mezelf. 3 Mini loco met 4 boekjes 2 Dus zo een 30
2 spellen, ezeltje strek je, knibbel knabbel knuisje, een springtouw en een grote zak knikkers voor 8 euro! En toen ik thuis was bedacht ik me dat ik wel voor buitenspeelgoed had kunnen kijken vooor de jongste...
-heel veel kleine auto's -een hele grote ambulance met geluid & licht -2 cars auto's -dvd van K3 -pom pom's (van die chearleader dingen) -een al doodgeknuffeld hondje maar mijn dochter wou hem graag -(dus die is al in de wachmachine geweest). -een stokpaard met geluid -een prinsessenkroon -en 2 hele leuke David de kabouter boekjes en dat allemaal voor nog geen 10 euro!! de kids zijn er helemaal blij mee!
Voor mijn dochter, 6 euro 3 puzzels 1 dora spel 1 mickey mouse dve 1 kinderkapstokje Voor mijzelf 2,00 boek van Karen Slaughter
Timberland sandaaltjes maat 23 (2 euro) een bowling spel voor buiten (50 cent) Raad eens hoeveel ik van je hou (50 cent) een opbergbak voor duplo/lego (50 cent) en dat was het
een flinke stapel leuke kinderboeken aantal kinderpuzzels 3 peuterspellen van Nijntje rijgsetje/spel een nachtlamp in de vorm van een gans 2 kinderopbergkoffertjes oude geëmailleerde broodtrommel Duplo barba papa poppetjes