Hier ook lekker gekocht! Spijkerjasje van gab 3 euro nijjntjejurk 2 euro 2dvd's van k3 1euro auto met blokjes en muziek 3.50 trommel van vtech 2 euro triangel rusp 2 euro en als klapper hele grote speelgoedkist 1meter bij 50 cm voor 5 euro.Hij was blanke lak heel mooi maar past niet goed bij onze meubels dus hij staat al in de witte verf,hopelijk is hij morgen af. oja ze kreeg onderweg ook allemaal knuffels toegestopt waaronder een teletubbie dus voor niks.
In amsterdam was niet echt veel sprake van een vrijmarkt helaas en wat er wel stond, zaten geen dingetjes bij die wij konden gebruiken. Grootste klapper was eigenlijk de 6 bh's die ik (nieuw) voor 10 euro op de kop heb getikt in verschillende kleuren. Verder een zwart jurkje met voorgevormde cups 5,- Rood mouwloos shirtje 5,- Blauw shirtje met korte mouw 5,- T-shirt met een dier erop voor mn kerel 12,- En dankzij de staatsloterij praktisch het hele bedrag ook weer terugverdient haha.
Een bolderwagen (echt in perfecte staat) 20 euro. (ben er zooooo blij mee!) Een puzzel van Bumba 1 euro. Harde worsten, 3 stuks voor 5 euro. Van de worstenkoning. (Waarna mijn man de hele tijd aan het geinen was dat ik 's-avonds worsten mocht proeven. )
ik moet zeggen dat ik ook goed gescord hebt SoulCalibur 2 voor de gamecube = 0,50 Resident Evil Umbrella Chronicles voor de Wii = 3,- (normaal zoeen 20 euro) Yugioh 1 en 6 dvds samen 1,- Disney Tarzan 2,- Mario Plushe hele grote ook! 1,- (nieuw) Alien (weet niet hoe dat verder heet) Luchtje 15,- (normaal 50/60 euro!) dat was het wel denk ik haha =P
Beide kinderen mochten iets uitzoeken op de vrijmarkt. Dochter is gevallen voor een klein verrekijkertje, en zoon kwam terug met een bal die je in elkaar kunt klappen tot een soort frisbee (phlat ball). We waren 1 euro en 30 cent kwijt
Van Little people: vliegtuig, brandweerwagen, piratenschip, achtbaan + draaimolen, boerderijtje met tractor, garage (allemaal met poppetjes) Boekje met een vingerpoppetje Octopusknuffel In totaal net geen 25 euro kwijt. Was het maar iedere maand vrijmarkt!
ik heb 7 bakblikken (ouderswetse vormen, dierenvormen) kunnen kopen voor 50 Cent !! haha en een microfoon voor mn dochtertje waar muziek inzit voor 20 Cent 2 mooie grote fotolijsten voor 2.50 2 mooie nog nieuwe boeken (zo'n boeken met 300 kleine verhaaltjes erin) voor 1 euro ik was jammer genoeg te laat !! de rommelmarkt hier was om 2 uur al afgelopen.. kom ik aan om kwart over 2 toen mensen alle overgebleven spullen nog in aant pakken waren... vind het best jammer, volgend jaar ga ik echt al om 9 uur haha
Hmmm grotendeels heeft 'opa' wat gekocht voor de kinderen - Bumbalu (zgan) - Bumba dierenpuzzel - Stapelbedje voor popjes - Maxi cosi voor pop - Kinderwagen met luiertas - poppenbadje met toebehoren Alles bij elkaar zo'n 15 euro.