Playmobil speeltuin & camper met allemaal poppetjes erbij ( 15) 7 houten schoolpuzzels ( 5) Twee houten puzzels ( 0,50 ps) Duplo politieset ( 3,50) Lego politiebootje ( 1,50) En nog wat losse autootjes
Hier lag best veel kwaliteitsspeelgoed, waaronder playmobil, little people en duplo. En heel veel troep. Ik heb gekocht: - Het Lotte en Max gebaren boek van boerderijdieren (hier ben ik heel blij mee) - Snuffie van Dick Bruna - 7 van die doorzichtige ballen voor baby's voor de jongste - Tinky Winky grote knuffel - Houten blokkenkar met blokken van Nijntje - Houten sorteerpuzzel met vormpjes - Roze wheelies auto van Fisher Price - Regenmaker
Een treintje met balletjes en wat zelf rijdt. 2 euro een computerspel van vtech om woordjes te leren. 1 euro een verschoon mat 1 euro een grote slak met allerlei vormpjes erin. 3 euro dat was het.
twee boeken van pinkeltje. Nu bijna de hele serie compleet. Een spelletje en nog twee modeontwerp knutselboeken.
nijntje electro voor 1 euro en een doos met 4 puzzels van kikker voor 2 euro (was nog nieuw). kleine meid was er blij mee en vl was vooral blij dat het maar 2 dingen waren haha
Een hele stapel Donald duckjes voor een paar euro. Onze oudste verslind ze. Een moppenboekje van Mr. Bean voor 25 cent en de jongste heeft gegrabbeld voor 20 cent. Stelt hier eigenlijk niets voor maar is wel even leuk.
Beide heren twee poppetjes (bob de bouwer, Pokémon, tinky winky en een Skylander). Van die doosjes om een appel en banaan mee te nemen naar school en een schattig jurkje van Feetje voor mijn meisje. 4,20 uitgegeven
Een blousje en vestje voor de jongste. Een step en een paar zgan Uggs voor de oudste. En barbiepoppen.
Een hele zak vol oranjevogeltjes voor 50 cent, 2 vrachtwagens, armbandjes, spelletje, boek Mathilda van Roald Dahl en dit was mijn klapstuk voor 5 euro. Die lamp wilde ik al hebben en nu liep ik er zo tegenaan.
Hier flink geshopt 25 euro waren we kwijt inclusief heggenschaar die er niet opstaat. 2 gloednieuwe klokken 1 euro per stuk Little people meende alles 10 in totaal Shoesme zomer schoentjes 6 euro Heggenschaar 2 Spaanse jurk 4 En wat losse dingetjes voor 3 euro
- spijkerrokje voor dochter (50 cent) - 2 broeken voor dochter (1 euro per stuk) - boekje voor dochter (50 cent) - een babyborn potje (50 cent) - 1 kilo mandarijnen bij groente/fruitkraam (1,25)
Ik heb een aantal prentenboeken/puzzels en mini loco bambino gekocht. Zoonlief mocht zelf wat kopen van geld uit zijn spaarpot. Hij was op zoek naar Thomas treinen, en zo'n blij gezichtje toen ie ze gevonden had (7 gekocht voor 70 cent). Verder nog wat autootjes, twee dino's en Dizzy van Bob de Bouwer.
*2 Dolfje Weerwolfje boeken,1 Dolfje tijdschrift,een Dolfje stickerboek en 1 Dolfje vakantieboek *5 jurkjes,2 tuniekjes,2 leggings,een vestje en een giletje voor mn dochter *Transformer autootje/robot *Topstuk van de dag: Het bruine Fisher Price vintage speelhuis incl toebehoren
niks op een vrijmarkt, hou er absoluut niet van, al die ouwe meuk hahaha. Wel op Marktplaats, een grote glijbaan van Little Tikes, telt dat ook een beetje?
Een leuke roze houten jip en Janneke stoel en een kinderkassa met geld samen voor 7,00! Dochter helemaal blij en wilde de kassa niet meer afgeven!