Wij hebben vals gespeeld haha. Niet naar een markt geweest maar naar bataviastad. Desondanks erg goed geslaagd.
Meccano voor zoon Knuffels voor dochter Zelf twee broches Maar de dag ervoor bij Mijntafel veel leukere dingen gescoord.
Hele leuke blokken met een puzzel erop waar ook nog figuurtjes in zitten a 0,50 cent. Zown ding waar je figuurtjes in moet stoppen , een rondje een sterretje een vierkantje noem maar op. Weet niet hoe dit heet. Elke keer als je hem er in stopt zegt die de naam van het figuurtje heel leuk. A 1 euro En een plastice bal van Vtech uit mijn hoofd. Die ook allemaal geluidjes etc maakt. Deze heeft het kinderdagverblijf ook en is mijn zoontje helemaal gek van laatst in de Bart smit weze kijken maar vond hem zo duur nu voor maar 2,50 gekocht. Veder was het echt alleen maar troep echt troep. Heb alles even schoongemaakt met een sopje want eigenlijk vind ik het een beetje vies maar ik ben wel helemaal om voor weinig toch echt leuke dingen gescoord. Hier was ik anders 50 voor kwijt denk ik... Misschien wel meer Wat ik alleen nooit zou doen zijn gebruikte schoenen kopen. Ik vind dat echt vies maar ook niet goed voor je voeten ofzo misschien iets geks van mij hoor ...Wel natuurlijk nieuw zoals ik hier ook lees. Maar goed hiervoor heb ik nog nooit iets tweedehandsgekocht : oh ja wel op marktplaats easybase voor maxi cosi haha. Maar ik ga volgend jaar echt weer
Een nog als nieuwe loopfiets voor mijn oudste, 3 euro Een poppenkast met een hoop poppen erbij, 5 euro 2 boekjes, bij elkaar 70 cent spel sprookjesboom memory, 50 cent
Mr potatohead van playschool voor 1 euro En de jongste een maxicosi van babyborn en een pop.. Samen 2 euro..
Hier een houten kalenderklok gekocht voor 4 euro. Er was ook vrijwel niks, letterlijk 3 kinderen die met een kleedje stonden. Gelukkig wel andere dingen georganiseerd dus heeft de oudste een hele poos zich geamuseerd met de springkussens die er stonden.
Helemaal niks. Vriend was gisteren heel verwonderd omdat ik moest werken, ik heel verwonderd dat hij me dat vroeg. Ik moet elke maandag, weet je tochhhhhhh,..... Ik had idee dat koningdag echt een feestdag is en ik woon hier nu al een jaar of 4 haha, werk wel in België
Onze zoon heeft een enorme die-cast vrachtwagen van BP gescoord (nog helemaal nieuw in doos) en een hoop Hot Wheels en gewone autootjes. Denk dat hij in totaal zo'n 6 heeft uitgegeven. Voor ons meisje heb ik een Woezel & Pip mobiel gekocht voor 3, een sprekende Pip voor 2 en een Woezel en Pip opwind-tv voor 0,25 Oh, en ik heb een hoop kledinghangertjes gekocht. Alleen het loopwagentje, wat het hoogst op m'n lijstje stond, heb ik niet kunnen vinden..
Aantal leesboeken voor dochter. Speelgoedhandel voor dochter Kroontje diadeem voor dochter Tekenspin achtig ding voor dochter Tentje voor dochter Aantal strijkkralen borden voor dochter Volle zak met horen blokken voor zoon 2puzzels voor zoon Winnie THE Pooh knuffel voor zoon Het duurste was 2
Burberry rokje 7,50 Leuke reebok sneakers ( ben er niet zo van 2ehands schoenen maar waren zo leuk en helemaal heel en schoon ) 3 Dochterlief zei ineens "mama wacht! Dit wil ik aah toe " een kidizoom camera van mega Mindy voor 3 Ze wou al heel lang een kidizoom nou hebbes 😋
Dit is ons ook eens overkomen met 'Onderuit', maar toen bleek dat je bij Bart Smit zo'n setje van die dingetjes die erin moeten kon nabestellen, probleem opgelost! Was toen 4,95 gulden. Zou me niet verbazen als dat bij Muizenval ook zo is, ik zou het iig proberen!
- Kapla - Haba boomgaardspel - Spaanse jurk met bijpassende zonnebril - Mini electro - Houten vloerpuzzel - Dora spel - Boekjes van Bobbi en het Zandkasteel Hier goed geslaagd. Ik was iets van 19 euro kwijt. Ze hadden leuke spullen en ik had nog niet eens alles gehad. Op de terugweg bleek dat ik een hele straat gemist had! Mijn man was daar blij om...
2 knutselboekjes Grote knuffel Sieraden voor dochter 2 hand poppen (gekregen) Haarspeldjes (gekregen) Tashanger Plak strasssteentjes kimble spel
Van de vrijmarkt hebben we voor zoonlief 25 ofzo mini autotjes gekocht alles voor 1 euro. En van de braderie heb ik een rok voor 10 euro en manlief wat sokken, en dat is het. Dit jaar was de vrijmarkt echt bagger
Helaas is er in Oostvoorne geen vrijmarkt.... Zijn maar naar Rockanje gegaan Overigens wel leuk! Niet te groot en niet te druk.. Vond de kleedjesmarkt voor de kinderen het leukst.. Paar kleine dingen gekocht.. Hoopte toch ergens een Nuna pepp buggy te vinden.. Maar ja.. Zijn niet echt in de omloop.. Overigens wel veel gezien! (Met kind erin dan he hihi)
Vind het knap dat mensen nieuwe schoenen en kleren kunnen scoren. Wij waren best vroeg, maar alleen maar verwassen hema kleertjes gezien, ouwe schoenen, roestige fietsen die met ductape bij elkaar werden gehouden en stepjes verkleurd door de zon en zonder handvaten.
Vanmorgen even snel met vriend en zoon naar de vrijmarkt geweest. Daar heeft zoon een cars klok gevonden voor 1 euro, dus die hangt nu mooi aan zijn muur haha,
Wat is iedereen goed geslaagd Bij ons niet veel soeps dochter is geslaagd voor rol schaatsen, memory, plat doh spel en een puzzel Wel redelijk goed verkocht