Wat heb jij gescoord ?

Discussie in 'De lounge' gestart door tricie83, 27 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben vals gespeeld haha.
    Niet naar een markt geweest maar naar bataviastad. Desondanks erg goed geslaagd.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Meccano voor zoon
    Knuffels voor dochter
    Zelf twee broches

Maar de dag ervoor bij Mijntafel veel leukere dingen gescoord.

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hele leuke blokken met een puzzel erop waar ook nog figuurtjes in zitten a €0,50 cent.

Zown ding waar je figuurtjes in moet stoppen , een rondje een sterretje een vierkantje noem maar op. Weet niet hoe dit heet. Elke keer als je hem er in stopt zegt die de naam van het figuurtje heel leuk. A €1 euro

En een plastice bal van Vtech uit mijn hoofd. Die ook allemaal geluidjes etc maakt.
    Deze heeft het kinderdagverblijf ook en is mijn zoontje helemaal gek van laatst in de Bart smit weze kijken maar vond hem zo duur nu voor maar €2,50 gekocht.

Veder was het echt alleen maar troep echt troep. Heb alles even schoongemaakt met een sopje want eigenlijk vind ik het een beetje vies :) maar ik ben wel helemaal om voor weinig toch echt leuke dingen gescoord. Hier was ik anders €50 voor kwijt denk ik... Misschien wel meer ;)

Wat ik alleen nooit zou doen zijn gebruikte schoenen kopen. Ik vind dat echt vies maar ook niet goed voor je voeten ofzo misschien iets geks van mij hoor ;)...Wel natuurlijk nieuw zoals ik hier ook lees.

Maar goed hiervoor heb ik nog nooit iets tweedehandsgekocht : oh ja wel op marktplaats easybase voor maxi cosi haha. Maar ik ga volgend jaar echt weer :D

4. Babystew

Babystew Niet meer actief

Een nog als nieuwe loopfiets voor mijn oudste, 3 euro
    Een poppenkast met een hoop poppen erbij, 5 euro
    2 boekjes, bij elkaar 70 cent
    spel sprookjesboom memory, 50 cent

5. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

25 Donald Ducks voor 5 € :D

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Mr potatohead van playschool voor 1 euro :D
    En de jongste een maxicosi van babyborn en een pop.. Samen 2 euro..

7. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier een houten kalenderklok gekocht voor 4 euro.
    Er was ook vrijwel niks, letterlijk 3 kinderen die met een kleedje stonden. Gelukkig wel andere dingen georganiseerd dus heeft de oudste een hele poos zich geamuseerd met de springkussens die er stonden.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Helemaal niks. Vriend was gisteren heel verwonderd omdat ik moest werken, ik heel verwonderd dat hij me dat vroeg. Ik moet elke maandag, weet je tochhhhhhh,.....
    Ik had idee dat koningdag echt een feestdag is en ik woon hier nu al een jaar of 4 haha, werk wel in België

9. Onze zoon heeft een enorme die-cast vrachtwagen van BP gescoord (nog helemaal nieuw in doos) en een hoop Hot Wheels en gewone autootjes. Denk dat hij in totaal zo'n €6 heeft uitgegeven.

Voor ons meisje heb ik een Woezel & Pip mobiel gekocht voor €3, een sprekende Pip voor €2 en een Woezel en Pip opwind-tv voor €0,25 :D
    Oh, en ik heb een hoop kledinghangertjes gekocht.

Alleen het loopwagentje, wat het hoogst op m'n lijstje stond, heb ik niet kunnen vinden.. :(

10. Hemera

Hemera Actief lid

31 aug 2014
    187
    10
    18
    Aantal leesboeken voor dochter.
    Speelgoedhandel voor dochter
    Kroontje diadeem voor dochter
    Tekenspin achtig ding voor dochter
    Tentje voor dochter
    Aantal strijkkralen borden voor dochter
    Volle zak met horen blokken voor zoon
    2puzzels voor zoon
    Winnie THE Pooh knuffel voor zoon

Het duurste was €2 :)

11. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Burberry rokje €7,50
    Leuke reebok sneakers ( ben er niet zo van 2ehands schoenen maar waren zo leuk en helemaal heel en schoon ) €3
    Dochterlief zei ineens "mama wacht! Dit wil ik aah toe :)" een kidizoom camera van mega Mindy voor €3
    Ze wou al heel lang een kidizoom nou hebbes 😋

12. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    781
    113
    Dit is ons ook eens overkomen met 'Onderuit', maar toen bleek dat je bij Bart Smit zo'n setje van die dingetjes die erin moeten kon nabestellen, probleem opgelost! Was toen 4,95 gulden. Zou me niet verbazen als dat bij Muizenval ook zo is, ik zou het iig proberen!

13. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    - Kapla
    - Haba boomgaardspel
    - Spaanse jurk met bijpassende zonnebril
    - Mini electro
    - Houten vloerpuzzel
    - Dora spel
    - Boekjes van Bobbi en het Zandkasteel

Hier goed geslaagd. Ik was iets van 19 euro kwijt. Ze hadden leuke spullen en ik had nog niet eens alles gehad. Op de terugweg bleek dat ik een hele straat gemist had! Mijn man was daar blij om...

14. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    2 knutselboekjes
    Grote knuffel
    Sieraden voor dochter
    2 hand poppen (gekregen)
    Haarspeldjes (gekregen)
    Tashanger
    Plak strasssteentjes
    kimble spel

15. Winterkindje

Winterkindje Niet meer actief

Van de vrijmarkt hebben we voor zoonlief 25 ofzo mini autotjes gekocht alles voor 1 euro.

En van de braderie heb ik een rok voor 10 euro en manlief wat sokken, en dat is het. Dit jaar was de vrijmarkt echt bagger :(

16. browneyes

browneyes Actief lid

17 jun 2010
    406
    0
    16
    - een houten schommel
    - 10 dick bruna boekjes
    - een enorme zak met duplo
    - een grote houten puzzel

17. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Helaas is er in Oostvoorne geen vrijmarkt.... Zijn maar naar Rockanje gegaan
    Overigens wel leuk! Niet te groot en niet te druk.. Vond de kleedjesmarkt voor de kinderen het leukst.. Paar kleine dingen gekocht..

Hoopte toch ergens een Nuna pepp buggy te vinden.. Maar ja.. Zijn niet echt in de omloop.. Overigens wel veel gezien! (Met kind erin dan he hihi)

18. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Vind het knap dat mensen nieuwe schoenen en kleren kunnen scoren. Wij waren best vroeg, maar alleen maar verwassen hema kleertjes gezien, ouwe schoenen, roestige fietsen die met ductape bij elkaar werden gehouden en stepjes verkleurd door de zon en zonder handvaten.

19. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Vanmorgen even snel met vriend en zoon naar de vrijmarkt geweest. Daar heeft zoon een cars klok gevonden voor 1 euro, dus die hangt nu mooi aan zijn muur haha,

20. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Wat is iedereen goed geslaagd

Bij ons niet veel soeps
    dochter is geslaagd voor rol schaatsen, memory, plat doh spel en een puzzel

Wel redelijk goed verkocht

Deel Deze Pagina