Een vtech pocket waarvan er een knopje het niet doet helaas dus die kan weg. Verder kleding voor de middelste en jongste. Boek van puk van de petteflet. Wie is het reiseditie. Sjoelbak. Puzzel van Europa. Teva,s voor de jongste. Poppenkleertjes. Luchtbedjes voor de jongste 2 voor mee op vakantie. Ik vond de rommelmarkten hier wel duurder geworden.
mensen die geld verdient hebben, denken jullie erom om het aan de belastingdienst op te geven .... Belastingdienst jaagt op kinderen bij vrijmarkt - Nieuwspaal Vind het wel leuk geschreven. Moest er om lachen,
we waren niet op zoek maar gewoon rondgelopen op de markt om te kijken, andere keren kwam ik dan wel wat tegen en toch dingen gekocht. nu dit jaar vond ik het erg tegenvallen, niks leuks gezien en vond het veelal dingen waar je geen geld meer voor kan vragen, niet netjes meer of gewoon echt te oud en versleten, raak je aan de straatstenen nog niet kwijt. ik ben dan ook benieuwd wat er allemaal mee terug naar huis is genomen na afloop of dat men het uiteindelijk toch in de container heeft gegooid.
in lombok te utrecht is op 5 mei een grote rommelmarkt. erg leuk. vooral bewoners die spullen verkopen. mss een idee voor de dames die nog wat willen scoren. helaas vind mijn man 27 april meer dan genoeg. dus die kan ik helaas niet mee sleuren hahaha
Een fietshelm voor de oudste Schoenendoos vol duplo van dora en doornroosje Speelgoedwasmachine Speelgoedhamsters met loopbaan Little-petshop speelhuis met diertjes Pluchen kegelset van woezel en pip Boxjes voor de laptop DVD Peter Pan Kleren voor de jongste