Wat heb jij gestemd vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 6 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat heb je gestemd?

1. Voor

2. Tegen

3. Niet gestemd.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Punt 3 is dan neem ik aan de reden dat je ook geen blanco stem hebt uitgebracht?

2. mumija

mumija Niet meer actief

Ik heb tegen gestemd.

3. Veera

Veera Niet meer actief

Nee niet gestemd.
    Bij nader inzien hoop ik dat het referendum gewoon ongeldig wordt verklaard (vanwege te lage opkomst) en de politiek zelf beslist. Heb namelijk t idee dat bijna iedereen van de stemmers Nee zegt gewoon als haat aan het kabinet ipv dat ze verstand hebben van de situatie

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb niet gestemd. Ten eerste omdat ik pas 17:00 thuis was en ten tweede omdat het toch geen hol uitmaakt wat je stemt want er word toch niet naar het volk gevraagd.

En misschien is het al benoemd maar van morgen was Rutte op de radio, er werd toen aan hem gevraagd of ze echt NEE door zouden voeren als straks blijkt dat de meerderheid NEE heeft gestemd, nou aan zijn twijfelende haperende antwoord wist ik al genoeg, het is allang besloten dat het een JA word.

Dus zonde van mijn tijd om te gaan stemmen.

5. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik vind het een lastige keuze. Uiteindelijk voor gestemd. Een collega heeft blanco gestemd. Ze wilde haar stem niet verloren laten gaan maar wist niet genoeg om erover te oordelen. Andere collega heeft tegen gestemd en ziet meer in enkel een handelsverdrag

6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Ben wel gaan stemmen, omdat dat echt een kleine moeite was, het stembureau is naast het kdv van mijn kindjes, en je kunt hier nog tot 21 uur langsgaan, dus tijd genoeg. Mijn stem was voor het verdrag. Afgelopen weekend heb ik er meer over gelezen en dit was wat voor mij goed voelt. Ik hoop dat de meerderheid die stemt voor stemt en dat de kies drempel ook wel gehaald wordt! Ben benieuwd!

7. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik heb tegen gestemd

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Tegen gestemd

9. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik heb zojuist blanco gestemd.

Ik ben niet pertinent voor of tegen het associatieverdrag, het heeft plus- en minpunten. Vandaar deze afweging.

Ik heb heel lang getwijfeld of ik überhaupt zou gaan, vind het referendum op zich volstrekt onzinnig en echt zonde van het geld. Het is gewoon een promotie-activiteit van geenstijl en daar baal ik echt van.

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik ben niet gaan stemmen. Ik wilde tegen stemmen maar ik wist niet precies waar ik dan tegen stemde. Ik heb mij er niet in verdiept, ook echt geen tijd voor gehad en daarom besloten toch niet te stemmen.

Daarnaast geloof ik niet dat onze stem er toe doet. Al is de uitkomst dat 70% tegen zou hebben gestemd dan kunnen ze dit nog steeds doorvoeren en ik twijfel er niet aan dat dat ook gaat gebeuren.

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ik ben vergeten te stemmen:)

12. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik heb niet gestemd, kon niet kiezen. Vond het lastig, voor en tegen hadden beiden wat.

Verder vind ik referenda in het algemeen niet zo nodig, dat hoeft voor mij niet. Ik vind het voldoende om eens in de zoveel tijd een partij te kiezen.

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Je kan nog steeds stemmen hoor, tot 21.00

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wij hebben tegen gestemd

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Weet je wat ze eigenlijk zouden moeten invoeren?

Een nieuw vak op het voortgezet onderwijs..... voor elk niveau:

Staatsinrichting....dan snappen mensen hoe de politiek werkt en is het een minder ver van mijn bed show.

16. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Niet.. te weinig over gehoord of gelezen om een reële stem uit te brengen

17. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb tegen gestemd

18. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Manlief en ik hebben beide blanco gestemd.

19. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik heb uiteindelijk besloten om niet te stemmen. Heel kort gezegd omdat ik me er echt in heb verdiept maar er de ballen niet van snap en principieel gewoon niet wil stemmen voor of tegen iets waar ik helemaal niets van begrijp.

20. tuc

tuc Niet meer actief

Is dat geen vak meer?? Ik heb op de HAVO staatsinrichting gehad hoor.

Deel Deze Pagina