Ik was het googlen en kwam op een site om een eigen agenda te maken. Dacht van wat een leuk idee, ben meteen aan de slag gegaan. Gisteren heb ik een mail gekregen dat hij verzonden is. Sorry, wou het even vertellen. Hopelijk krijg ik heb vandaag. Ik kon kiezen uit een schoolagenda of een gewone agenda. Ik heb gekozen voor een schoolagenda, zodat ik op de cover een eigen afbeelding kon plaatsen.
Leuk ! Ik heb al een paar keer kalenders met foto's besteld en ben nu bezig met een eigen foto album via internet ( met achtergronden en tekst enz.) Ik doe dit op www.foto.com Is een stuk goedkoper dan kruidvat enzo.Ik ontwikkel hier ook al mijn foto's.
als je ons wil laten meeleven in je blijdschap moet je wel even de site vermelden hoor want voor de nieuwsgierigen onder ons is het wel frustrerend als je niet weet waar het over gaat maar kan me voorstellen dat je je verheugd op dat pakje, dus niks om je voor te ik had laatst meegedaan met een klik en win actie van de flair en toen ik dus een pakje kreeg met het boek wat ik gewonnen had was mijn hele dag ook goed........... wat een klein pakketje al niet kan doen hè
Wat leuk! Laat je het ff weten of de agenda goed is gelukt? Lijkt me namelijk ook wel leuk om te doen! Groetjes
http://www.albumprinter.nl Als ik hem heb zal ik kijken of ik van de cover een foto kan plaatsen in mijn album. En zal ik hier mijn mening laten horen.
ik doe het via de hema site! ik weet niet hoeveel jij er voor betaald? anders ga ik ook weer naar albumprinter!?
Ik heb mijn trouwfoto's bij de hema laten afdrukken, daar was ik niet zo blij mee. Heel veel geld betaald en alle foto's kanarie geel en had bijna op alle foto's zwarte lippen
ga alsjeblieft niet naar albumprinter, een rotbedrijf, wat de laatste maanden heel veel problemen heeft. google maar eens op albumprinter en telefoonnummer mijn boek van 11 augustus, is nog steeds niet gemaakt en als je eindelijk een nummer hebt en belt dan krijg je iemand aan de lijn die je niet echht helpt. En zo ook vrienden van ons, en zoals te lezen op internet nog veel meer mensen
Ik heb de agenda net gekregen, ik ga nu even foto's ervan maken en in mijn album zetten. Sommige foto's zijn niet van een al te goede kwaliteit maar dat komt omdat ik ze met mijn oude gsm gemaakt heb. de rest ziet er prachtig uit.