Ik had net bedacht om mezelf eens te verwennen, is datgene wat ik graag wil (een aqua marina triton sup) overal uitverkocht . Dan volgend jaar maar kijken.
Nieuwe matrassen! (2x 90x200) Ik sliep al een hele tijd slecht. Ik dacht eerst door stress van scheiding etc. En toen dacht ik, misschien zijn nieuwe matrassen ook geen slecht idee. Vannacht heb ik er voor het eerst op geslapen. Het is wel heel erg wennen, de vorige waren op en zat geen steun in, je zakte er helemaal in. Deze zijn heel stevig en harder. Maar ik ben er blij mee!
Ik mag aankomende dinsdag weer voor een nieuwe tattoo. Heb er zoveel zin in. En ik heb de afgelopen week een nieuwe salontafel gekocht en een nieuwe bikini. Dus happy me!
Moest er ook even over nadenken. Niet omdat ik niets aan mezelf uitgeef, dat doe ik juist wel maar daardoor voelt een keer kleding kopen niet als mezelf iets gunnen... Wat ik mijzelf wel echt gegunt heb is mijn lease auto! Ik had ook m'n oude bak kunnen houden met een hele mooie reiskosten regeling maar in plaats daarvan heb ik nu een gloednieuwe elektrische Kona onder m'n kont en ik ben er zó bij mee!!
Ik gun mezelf binnenkort een nieuw koffiezetapparaat van nespresso (ik wacht alleen even op een leuke deal ergens). En ik gun mezelf in september een eigen auto
Pizza vandaag. Heb vandaag gewerkt.. Bloedheet. Ik werk in de ouderenzorg. Veel cliënten gaan klagen als we de airco aanzetten want zij hebben het altijd koud. Nou... wij niet.. 5 mensen gedouched in mn uppie want collega had in haar vinger geknipt en moest "even" naar de arts. Duurde een eeuwigheid voor ze terug was.. Dus vandaag ga ik niet koken. Ik weiger. Heb via thuisbezorgd pizza's besteld net. Die worden om 18:00 adgeleverd. Dat was mijn bijdrage vandaag. Haha
Ik heb van mijn man een paard gehad eerder dit jaar en hij vorige week een zitmaaier. Ieder zo z'n hobby he.
Een mobiele airco! Vast niet zo goed als een vaste, maar het is in ieder geval geen 30 graden meer op onze slaapkamer!
Whaha nee dan komt er nog €100 per stuk bij. Voordat ik dat voor elkaar krijg mag ik mn man wel eerst heel veel drank voeren...
Ik normaal ook, maar aangezien we hier een zoutwater zwembad hebben en meneer nog niet gedoucht heeft, is dat momenteel een no go.
Jeeeej heb de bedel binnen. Hij is zo leuk geworden. Heel subtiel maar ik herken de kids er toch in. Goede aankoop