Ja echt mega veel! Maar ik sliep dan ook eerst op het goedkoopste kussen van ikea. Maar goed, dit is echt t next level, nog nooit op zo'n heerlijk kussen geslapen. Alsof ik op een wolkje lig, die niet plat word waar je je hoofd hebt liggen. Aanrader!
Wow dat klinkt veelbelovend, ik ben om hahha. Mijn eerstvolgende aankoop wordt ook dit kussen. Welk kussen van Auping heb jij gekozen?
Ja maar 't slaapt echt heerlijk! Hij is ook anti huisstofmijt en anti schimmel. Gewoon echt zijn geld waard. Heb deze en ook daar besteld. Volgende dag had ik 'm al in huis. Ben benieuwd wat jij ervan vind. En normaal moest ik elke paar seconde m'n kussen opschudden of zo omdat de vulling zo gek deed. Deze dus absoluut niet. Heerlijk! https://www.boonmanbedden.nl/beddengoed/hoofdkussens/auping-hoofdkussen-deluxe-synthetisch
Ah super tip! Ik zoek een nieuw kussen. Mijn kussens worden onderaan altijd plat omdat ik daar altijd lig met mijn hoofd. Word daar doodmoe van.
Hij is dus stevig en zacht tegelijk. Ik was bang dat hij te hard of te zacht zou zijn. Hij voelt dus stevig maar ook weer zacht als een wolkje. Echt heel anders dan andere kussens gewoon!
Ik lijk wel een verkoopster van auping haha pfff maar helaas... Ik ben gewoon mega enthousiast over dat ding. Echt beste aankoop ever.
Wow echt super klinkt dat zeg. Ik moet nog even wachten maar zodra er weer wat money beschikbaar is voor wat extra’s dan ga ik hem kopen En misschien wel voor heel het gezin.
Ik had mezelf deze maand veel mooie dingen beloofd maar helaas bijna alles weer op aan het huis. Gelukkig kan ik nog teren op afgelopen maand.
Ik was jarig vorige week en heb mijzelf stiekem behoorlijk verwend... 1 Pandora bedel van Harry Potter. 1 paar sketchers Een slowcooker 2 stasherbags Oh en vandaag een Disney plus abonnement. En ik ben met alles ZO blij!