Niks de laatste tijd meer. Mensen bieden zo hoog voor bv dierentuin kaartjes dat ik ze beter ergens anders kan kopen.
Ik laatst met dierentuin kaartjes maar bleef de hele avond aan het einde van de rit op hetzelfde bedrag uitkomen....
Al geweest (afgelopen 2 jaar denk ik..) Circus (18) Museon (7) Spoorwegmuseum (14) Duinrell rond sint (5) Niet geweest, wel gewonnen Julianatoren (4) Springvallei (7) Hebben nog vouchers liggen voor Gewone duinrell met tikibad erbij (18) een dagje sauna samen in de planning Wel alles van ticketveiling
Heel veel.. Eergisteren een moederdag cadeau en vandaag al binnen. Aas nu al maanden op kaarten voor plopsaland!
Toevallig gister kaarten voor Hellendoorn gescoord. Was al dagen steeds aan het bieden. Gister eindelijk gelukt. Al met al €40 bespaard. Die Wildlands kaarten zijn interessant, daar ga ik eens naar kijken!
Verdikkie lees dit een dag te laat! Zoek al tijden naar goedkopere wildlands kaartjes! Iemand nog een tip?
Link https://www.socialdeal.nl/deals/waasland/wildlands/gehele-dag-entree-voor-wildlands-ga-op-wereldexpeditie-in-een-dag-ontdek-nieuwe-werelden-sta-oog-in-oog-met-wilde-dieren-en-beleef-spannende-avonturen-hotels-en-uitjes-be-waasland/?a=ontdekken
Dagje Sauna voor 2 personen voor 20,- (ipv 61,-) Jumpen voor 2 personen (voor de kids) voor 8,- (ipv 18,-) Bij ticketveiling.nl op een actiedag waarop je geen administratiekosten hoefde te betalen.
Een midweek roompot, een tassenzet van k3, kaartjes voor een leuk museum, kaartjes voor plopsa coevorden en vandaag wordt mijn stofzuiger voor 30 euro bezorgd. Ik irriteer me wel enorm aan mensen die gelijk een hoog bedrag bieden of die de laatste bieding met minimaal 20 euro overbieden .
Laatste tijd niet zo veel meer gekeken, maar: - weekje BeekseBergen voor €27 (inclusief alle kosten en speelland en dierentuin) een kind bijboeken was duurder, dus maar een tweede plekje geboekt voor €17 - Ierse Dansshow (€35 2 pers) - kaartjes Museon (€1 +€5 kosten...) - sauna (€7 +€5) meer zou ik nooit betalen, want er zijn zo veel aanbiedingen altijd dat ik altijd goedkope kaartjes heb) Veel mensen vergeten die extra €5 en zijn soms duurder uit dan de gewone kaartjes inderdaad of een andere aanbieding. Ik bied ook altijd maar 1 keer, in de laatste 3 seconden.
een tijdje geleden 4,50euro voor 2 festivalkaarten. We gingen maar voor 1 band, dus was zo een leuke prijs. Via hotelkamerveiling een hele luxe hotelkamer voor een heel weekend voor 45euro. Hierdoor had ik een leuk huwelijkscadeau voor mijn zus (die vanwege de aankoop van een woning niet op huwelijksreis ging)
Het laatste is al weer een flinke tijd geleden. Kaartjes voor Mega Piraten Festijn in Gelredome voor 5 euro voor 2 personen (excl. 5 euro administratiekosten voor vakantieveilingen). Vakanties bied ik sowieso niet meer op sinds je een minimum bedrag moet bieden. Dat bedrag is zo hoog dat je beter ergens anders kan boeken.
Gisteren door dit topic weer eens op ticketveilingen gekeken. En met succes! 5 kaartjes voor de theatervoorstelling van Pipo de clown en 4 kaartjes voor het circus gekocht. De schade: 25,50 incl 10 euro administratiekosten