Hallo meiden, Ik wil jullie even laten weten dat er nog steeds ben, ook al post ik niet meer zoveel. Sinds mijn miskraam lees ik vaak alleen nog het onderwerp "miskraam" en af en toe lees ik hier bij de lounge. ( zijn toch vaak wat luchtigere thema`s) Ik heb heel veel gedeeld met jullie bij thema "zwanger worden", enz. Maar ik kan het op dit moment nog niet opbrengen om daar jullie verhalen te lezen. Ik gun het jullie allemaal van harte, zwanger worden, zwanger zijn en zo en ik hoop ook weer gauw daar mee te kunnen en durven praten. Maar tot die tijd wil ik jullie laten weten dat ik jullie zeker niet vergeten ben, maar er echt nog niet aan toe ben om b.v. te reageren op feliciteren bij zwangerschap, enz. Veel succes allemaal, en als ik weer wat beter in m`n vel zit, hoop ik weer gezellig mee te kunnen kletsen. Liefs Hope
Hoi Hope, Kan het begrijpen, maak het zelf ook mee.Ik heb al wel twee kinderen en soms denk ik dat ik niet verdrietig mag zijn , maar toch heeft mijn miskraam mij erg aangegrepen.We waren superblij, en nu toch zo'n teleurstelling. veel sterkte, en ik hoop dat je snel goed nieuws hebt, ik duim voor je, groetjes Patries
Heel veel sterkte de komende tijd, en hopenlijk mag je je binnenkort beter voelen. Ik begrijp dat het niet prettig is om nu actief mee te doen.. doe rustig aan, jou tijd komt wel weer. Groetjes Kalush
hey meissie lekker alles op je eigen tempo ...dat werkt het beste ..ik denk zowiezo aan je ...liefs en een knuf , ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt asjuh
he hope. ik kan me zo voorstellen dat je niet zo'n behoefte hebt om dat van iedereen te lezen en even genoeg hebt aan jezelf. wel heel lief dat je even ee berichtje stuurt. heel veel sterkte en neem de tijd.