Tja, ze zullen misschien niet de snelste zijn, maar dat hoeft ook niet. Maar ik denk dat het wel mogelijk zou kunnen zijn.
Ik heb met mijn vrijgezellen feest gehad/gedaan: -naakt model geschilderd (ik dacht dat we gingen knutselen of zo,vond dat al wat saai mijn vriendinnen/mezelf kennende) kwam er ineens een meneer in badjas de trap af. (Geheel onder de tatoeages,piercings echt OVERAL ja ook down under .) Er was een dame bij die ons hielp met het schilderen en ons voorzag van een lekker glaasje bubbels. Die man was ook hilarisch,echt lol gehad met z'n allen. Daarna uit eten geweest met z'n allen Daar kreeg ik een shirt aan met opdrachten op de achterkant geschreven en snoep kettingen aan de voorkant incl een stift. Vanaf toen had ik tot na de stap avond eindigde de tijd alles uit te voeren. Denk aan; -verkoop al je snoep kettingen -vraag 3 gsm nummers. -dans op de bar -speel voor toilet juf Etc etc. Echt zo gelachen..
Ik werd trouwens gearresteerd. Werd opgehaald door twee vriendinnen in sexy politiepak, ik kreeg een boevenpak aan. Ze kwamen binnen met megafoon waar ook een sirene mee afgespeeld kon worden! Hilarisch!
Ik werd overvallen op mn werk Kreeg een hele roze outfit aan (hou helemaaaal niet van roze) inclusief elvis pruik en Crocs (verschrikkelijk!) We hebben eerst een Crazy 88 gedaan door de binnenstad, daarna uit eten. Toen nog een cocktailworkshop en we zijn geëindigd in de kroeg waar uiteindelijk ook de mannen nog bij zijn gekomen
Zelf niet getrouwd maar wel een aantal vrijgezellenfeesten meegemaakt. De leukste bevatte smiddags een picknick in het park met door iedereen zelfgemaakte en meegenomen baksels. Daarna smiddags een salsa dans workshop (echt 100% de bruid, 0% ik maar het was zoo leuk!), daarna onbeperkt tapas en savonds uit geweest. De saaiste was alleen uit eten. Bruid bestelde een medium steak en lustte het niet omdat het niet doorbakken was (goh) dus die heeft continu zitten mopperen... Vreselijk maar o wat had de rest een lol
Ik hou niet van groots en wild en ga ook eigenlijk ook nooit stappen. Mijn vrijgezellenfeest was bonbons maken en daarna nog met allemaal uit eten. Het was heel gezellig en helemaal goed voor mij. Erotisch dineren, moet er niet aan denken! Mijn man heeft wel erotisch diner gedaan en die vond het geweldig haha. Verder nog niet veel vrijgezellenfeesten gehad.
Ik heb een kroegentocht door Utrecht gedaan, daarna kwam er thuis een stripper om vervolgens in Nieuwegein te gaan eten en als afsluiting te gaan stappen in Brothers in Bunnik. Was erg leuk en gezellig, alleen vanaf 12.00 toch best vermoeiend. Maar ik heb me prima vermaakt! Mijn man is trouwens naar de bananenbar geweest.
Voor mijn vriendin Haar in een roze hartjes pyjama gehesen Wij allemaal in een minder opvallende pyjama en naar de bowlingbaan s avonds toen t super druk was halverwege de avond heb ik een gedicht voor gelezen dat eindigde op stripper en toen kwam onze stripper haha hadden een vriend geregeld daarna slaapfeestje erg gezellig en niet duur
Mijn tip; bedenk wat je zus leuk vind. Zelf niet getrouwd maar heb een (voor mij) zo'n suf 'feestje' gehad van m'n schoonzusje. Picknicken in een park met wat spelletjes en cupcakes versieren.. Maar goed als zij het leuk vond is het prima haha. Het paste wel bij d'r zegmaar.
Mijn vrijgezellenfeest wou ik graag low budget omdat ik een gezellige dag met mijn vriendinnen belangrijker vond dan iets mega interessants en duurs doen. We hebben eerst een high tea gedaan bij mijn moeder thuis, daarna cupcakes en taart gemaakt ( dat was toen helemaal nieuw en hip en wou ik al heel lang) daarna uit eten geweest en als laatste een terrasje gepakt. Een geweldige dag vond ik het. Erg belangrijk dat je iets uitzoekt wat de bruid ook leuk vind. Ik hoefde persoonlijk geen grote gekke dingen en andere mensen kan het niet wild en gek genoeg
Bij mijn vrijgezellenfeest hebben we eerst een wandbord gemaakt, toen wezen bowlen en uiteten en daarna wezen stappen. Voor mij vermoeiend genoeg omdat ik toen 27 weken zwanger was. Doe vooral iets wat je zus leuk vind,
Ik heb erotisch gedineerd bij Stairway to Heaven in Utrecht, HI-LA-RISCH. Inderdaad niet leuk als je preuts bent maar ik vond het geweldig en heb enorm gelachen. Onderweg daarnaartoe moest ik alle mannen vragen een tip voor het huwelijk op te schrijven met permanent marker op mijn shirt (de dames hadden hier een speciaal shirt voor gekocht). Na het dineren lekker uit geweest met een stel, super leuk gehad maar om 2 uur was ik kapot van alle indrukken en dansjes dus zijn we ook weer lekker naar huis gegaan.
Ik hou niet zo van de 'gekke' dingen en cursussen dus mijn vrijgezellenfeest was misschien wat saai We zijn lekker naar het strand geweest en daar wezen borrelen met hapjes in het zonnetje. In de avond uitgebreid dineren. Daarna stappen
Opdrachten in de stad (niet als n debiel verkleed, en gewoon leuke opdrachtjes) en daarna lekker gegeten met zn allen.
Wij zijn uitgegaan en natuurlijk moest ik er voor paal bij lopen en een huge sluier op mn hoofd en een "bride to be" met koeien letters op mn jurk oh en natuurlijk moest ik een aantal opdrachten uitvoeren, maar waren gelukkig niet al te extreem
eerst een lekker lunch gemaakt iedereen maakte in groepje een recept en uit eindelijk alles leuk geserveerd op tafel soort high tea brunch. daarna sieraden maken en tot slot steengrillen in een restaurantje