ow, en als wapen heb ik eventueel een vijl in mn nachtkastje en een dingetje waarmee je garen los kunt trekken
zo goed als... ze kwam net even poetsen, maar dat looopt altijd uit op ruzie, want ze bemoeit zich dan met alles zoals met mijn nachtkastje in dit geval
Uehm....een zaklamp, zakdoekjes en een tijdschrift/boek! O ja, en ook nog m'n pantoffeltjes.....hihihi, is wel lekker om die 's ochtends meteen aan te doen ivm de kou nu!
pfff te veel eigenlijk...halve zak chips, bakkie met makke kastanjes, bakkie met engelse drop...stapel boekjes (mijn geheim), handoek dus nee geen wapens tenminste niet zolang je het aardappelschilmesje van de makke kastanjes meerekent we hebben altijd onze handen bij ons dus meer dan genoeg "afweer" eigenlijk...
De Kraamzorg is wel wat gewend...denk ik. Nee, mijn kamer is echt keurig! Breek niet graag mijn nek als ik er uit moet namelijk Er ligt dus, op een heerlijk matje na, niks naast mijn bed. (als ik niet zwanger ben )
verder ligt er naast het bed ook niks maar het zal mij een zorg zijn wat die kraamhulp van mijn nachtkastje vindt.. En het is niet zo dat ik daar een hele SM uitrusting uitgestald heb.. Daar kun je ook een inbreker mee verwonden trouwens
een emmer want ben al 3 dagen goed ziek en kinderchocola voor als ik snachts zin krijg in chocola en niet mijn bed uitwil =) mijn vader zit in de beveiliging dus heb een goed inbraak alarm en 2 honden
Ik heb een hamer naast me bed liggen. Vorig jaar is er ingebroken dus ik ben echt een schijterd en mijn man is vaak pas midden in de nacht thuis. Dus als er iemand in me huis probeert te komen sla ik zijn koppie in Verder ligt me telefoon en een leesboek naast me bed.
Mila, een hamer! Je begrijpt toch wel dat als je die kerel doodhamert je nog verder van huis bent? Ik zou een iets lichter 'wapen'nemen. Desnoods een schroevendraaier die je in zn been steekt ofzo...
hmmm er ligt niks tegen inbraak ofzo, wel ligt er mijn telefoon,sieraden,en wat zakdoekjes. ik merk dat veel meiden iets tegen inbraak iets naast hun bed hebben,mischien dat ik dat ook eens ga doen haha.
flesje water ha ha en wat knuffels zal ik dus niet veel aan hebben ik ga er maar vanuit dat manntje uit bed zal springen en zich als een ware held op zal stellen .....
Wij niks, want we hebben nog geen bed ( maandag word ie geleverd) Maar voorheen altijd zon zaklamp, die politie ook heeft, macklight ofzo? iig een hele zware zwarte!
Ik heb geen wapens oid. Wel een leeslampje, veel boeken (lees er 4 tegelijk), tube anti eczeemcrème en telefoon/wekker. Mijn vriend krijg je nog niet wakker al gaat het brand alarm, maar ik kan de desbetreffende inbreker natuurlijk voor gaan lezen uit één van mijn in slaap val boeken? Misschien werkt dat ook? Groetjes, Mirelle.
-Een stapel boeken -lippenbalsem -knuffel van Iejoor Niet echt gewelddadig dus. OH,heb trouwens nog wel een setje handboeien in de buurt, zou ik daar iets mee kunnen?