Wat heb jij nieuw aangeschaft voor je 2e kindje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sukke, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Die newborn set voor de tripp trapp. Daar kunnen ze toch eigenlijk meteen al in?
    Ik denk niet dat het handig is om zoonlief met 26 mnd al op een gewone eetkamerstoel te laten zitten dus ik denk dat ik de baby dan nog maar even in de wipper laat. Tegen de tijd dat de baby in de stoel moet is zoon 32 mnd. Dan moet dat denk ik wel lukken!

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hee kom ik je hier ook tegen ;)

Wat ik ga aanschaffen:
    - eigen wollen dekentje voor de baby
    - meerijdplankje achter de kinderwagen (ik ga de baby denk ik veel dragen)
    - thermometer
    - kleertjes (want dat vind ik gewoon leuk *bloos*) helemaal als we straks een meid zouden krijgen

De commode gaat naar de babykamer. Zoon krijgt een een persoons bed ergens dit jaar. Het ledikant gaat naar de babykamer voor overdag, 's nachts slaapt de baby op onze kamer in de wieg (op zolder).

Verder weet ik het niet zo goed???

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik leg de baby trouwens in de box als wij eten, met zoon ook altijd gedaan. IN de praktijk was ik altijd aan het voeden en aan het eten te gelijk trouwens ;)

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zoontje heeftt een nieuwe kamer gekregen met een groot bed.

Babykamer meubels zijn het zelfde gebleven alleen nieuwe aankleding gekocht ook al blijft het geslacht hetzelfde.

Kleding bij gekocht, had niet veel meer in kleine maatjes.

rompertjes en sokjes allemaal nieuw

nieuwe aanvullende bekleding voor de Bugaboo

nieuw boxkleed

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    oh ja en een tripp trapp met new bornset hebben we ook nieuw erbij aangeschaft.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wij waren nooit van plan voor een tweede te gaan, wilde er altijd maar 1, dus alles direct weggedaan

Nu toch zwanger van de tweede en dus echt álles weer opnieuw kopen. Vind het stiekem wel leuk :D

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Haha goed excuus.

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @juju: Ja gezellig! :) Hier was het idd ook altijd voeden tijdens het avond eten. Pfff, had iedere avond en half koude prak.

Vind je het fijn, op zolder slapen en kids beneden?

Wij hebben 2 kamers en nog een zolder. Ons huis staat al een jaar te koop en de kans zit er in dat we hier nog wonen als de baby er is. Dus ik twijfel een beetje wat we gaan doen.
    Sowieso zal de baby eerst een maand of 5 bij ons op de kamer slapen maar wat dan. Baby naar zolder, wij naar zolder of zoon naar zolder en baby in huidige babykamer. Ik vind beide opties eigenlijk een beetje eng. WIj op zolder, sraks hoor ik niks bijv brandalarm, inbreker of 1 van de kids op zolder eng ivm cv ketel en koolmonoxide. :s Wel hele extreme gedachtes maar toch.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Juju! Waat! Wat leuk dat je (ook) zwanger bent, gefeliciteerd!

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Hey zie t ook nu pas Juju gefeliciteerd ook!!

Trouwens hier ook baby in box tijdens eten of idd in mama's armen drinkend Hihi

Onze eetstoelrn zijn nog lang niet geschikt ( soort van modern plastic en niet comfortabel voor 2/3 jarige) dus wij schaffen wel een 2e kinderstoel aan over 6 mnd ( dan is m'n oudste ook pas 26mnd)

Heb trouwens tiamo meegroei stoel

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ohja hier komt wel een extra kinderstoel, maar die staat bij mn ouders op zolder. DL zit nu in "de" ikea stoel met breek-je-nek-erover-poten en krijgt straks een houten stoel met zo'n tafeltje eronder. Baby gaat dan in de ikeastoel want die zit toch 't beste voor ukjes.

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik heb hier ook al die ikea stoel met die rotpoten idd. Haha. Aangeschaft voor als we naar vrienden gaan/ familie die geen kinderen hebben of wanneer hier een extra kind is. Dat kan dus altijd nog.

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ohja die Ikea stoelen hebben we bij de oma's staan!

14. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Oja wij hebben idd ook een extra tripp trapp aangeschaft. Dochter kan nog lang niet in een gewone stoel. Kan misschien wel maar lijkt mij heel onhandig. Een extra tripp trapp dus met de newborn set erbij. Lijkt me super handig.

Deel Deze Pagina