Tips gevraagd voor groeps uitje met kinderen met overnachting

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 7 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Weet niet of dit in de lounge mag eerlijk gezegd. Anders mag het beheer m verplaatsen uiteraard:)

Met de handbal willen we met de club een paar dagen (ws 3) weg. Een soort kamp zeg maar.
    Samen met iemand van de leiding heb ik hiervan de organisatie op me genomen.
    Super leuk!

Nu mijn vraag;

Hebben jullie suggesties voor een leuke locatie? Bij voorkeur in Zuid-Holland. Geschikt voor kinderen in leeftijd van ongeveer 7 tot 12 jaar.
    Geen camping in de zin van in een tent slapen.
    Qua faciliteiten; het zal een actief weekend worden dus iets met klimmen, buitenactiviteiten etc is een pré.

Wie helpt ons een eindje op weg?

(grootte van de groep is nog niet bekent, globaal tussen 15 en 20 kinderen waarschijnlijk)

2. fafa

fafa Niet meer actief

Ik vind het Kruithuis hier in Delft leuk voor die doelgroep.

Edit: op de homepage staat dat het geschikt is voor 72 personen. Maar je kunt ook delen huren. Voor max 24 bijvoorbeeld.

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ken ik niet maar die ga ik zeker Google-en. Dankjewel!

Is voor mij ook de eerste keer, sowieso de eerste keer dat de vereniging zoiets wil organiseren. Heb geen referentiekader dus

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Verder nog iemand ervaring of leuke locaties voor een kamp??

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.748
    113
    zuid-holland zuid
    Ik heb zelf geen ervaring in die regio, maar op groepen.nl kun je zoeken op groepsaccomodaties

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Dank voor je tip!

Ik hoop op nog een paar reacties van mensen met ervaring met bep accommodaties. Of waarvan kinderen op kamp zijn geweest die laaiend enthousiast daarover waren.
    Mag ook net buiten Zuid-Holland. Ik denk een straal van 50km rond Den-Haag

Deel Deze Pagina