ik ben denk ik ook wel gelukkig Heb een kei lieve man staat altijd voor me klaar gaat door het vuur voor me Me schoonouders valt ook niet over te klagen De band met mijn eigen familie wordt ook steeds weer beter na een tijdje met hun in de put te hebben gezeten.. ik ben dol gelukkig dat we eindelijk na heel veel proberen hopelijk straks papa&mama mogen zijn en de kers op de taart natuurlijk die mooie glimlach van ons mini die ons leven straks hopelijk mag verrijken <3 Morgen eerste echo en hopelijk dan een mooi kloppend hartje!! Ooh wat hou ik toch al veel van dat frubbeltje
Vertellen wat er in mn hoofd omgaat. Manlief is er heel goed in om me bewust te maken dat ik beren op de weg zie of dingen ook anders kan bekijken. Het piekeren wordt dan wat minder... Heb helaas nog niet een knopje gevonden, waarmee ik mezelf zo kan toespreken. Vind het al heel wat dat ik er bewust van ben. Mindfulness schijnt een goede manier om wat meer uit je hoofd te raken en dus minder piekert. Vind het interessant, nu nog goed inlezen en proberen toe te passen. Frustrerend is het zeker... kan echt gek worden van mezelf! Al die negativiteit voor niks vaak.