Hihi ik doe meestal niet zo aan uitverkoop.... Maar 1 ding ben ik wel heel gevoelig voor... Als mijn favoriete nagellakjes in de aanbieding zijn. 1,35 voor een potje dan en dat vind ik altijd wel schappelijk. Plus meestal is dat ivm einde collectie dus dan koop ik vaak die kleurtjes waarvan ik ze het hele jaar niet mocht kopen van mezelf. Vandaag dus yellow sub-mandarine (mandarijn-oranje) op m'n nageltjes Helemaal happy en dat voor 1,35. Nouja, 2x dan want ik heb ook gifgroen meegenomen
Vorige week had ik trouwens ook nog het eea voor die kleine man gekocht: Develab schoenen van 80,- voor 33,- euro Babyface jeans + overhemd van 53,- voor 17,- euro
Net 2 truien voor mijn man, een winterpakje en een skipakje voor Caitlyn en nog 2 sets rompers, (8 in totaal), voor 67 euro alles bij elkaar 33 euro mee bespaard... beter! Lekker online
Alles Ik koop bijna niks voor de normale prijs qua kleding. Als je een paar weken wacht is het weer in de uitverkoop. De resultaten van de afgelopen week voor mezelf: Rokje, hempje kort, hempje lang 2X, jurkje H&M totaal: 16 euro Jurk Vila: 40 euro (was 80) Trui dept: 30 euro (was 80) Jurk Sting: 10 euro (was 40) Trainingsbroek Sting: 10 euro (was 30) 2 vesten America Today: 40 euro (waren 80) 4 paar pumps a 10 euro ps (waren 30 ps) Dat was het wel weer voor even