Alleen een grote gevulde fruitschaal. Ik wil er verder niets op. Leuk hoor al die vazen en dingen maar ik heb echt geen zin om dat er elke keer als we gaan eten vanaf te halen en daarna weer op te zetten. En zeker geen troep want ik heb het graag opgeruimd
grote tafel: een dienblad met paas spulletjes en 2 vaasjes met blauwe druifjes. Kleine tafel: een hartvorm met allerlei paasspulletjes en een potje met uitkomende hyacinten.
Een lamp, een huistelefoon en wat losse rommel. Denk aan werkrooster, bellenblaas, poetsdoeken en mijn handtas. Decoratie op tafel heb ik niet, wij hebben een aparte plank voor seizoensdecoratie, zoals kaarsjes, schaapjes, paaseitjes met kippetjes, een mandje met gekleurde eitjes er in, een lentebloem en tulpen en een knutselwerk (schaap) van zoon
Zoals Imensa het heeft zou ik het ook wel willen, hoogstens met meer iets meer kleur. Maar ik wacht wel tot de kinderen (en katten) het huis uit zijn ofzo want ik krijg het uberhaupt niet voor elkaar het opgeruimd te houden.
Meestal speelgoed, haha.. heb geen decoratie op tafel staan wel 1 mandje met kleurtjes van de kids en dat was het. Toch is ie zelden leeg met dank aan dochter..
Mocht iemand leuke ideeën hebben voor deze tafel...roept u maar. Tegen de muur kan niks, want er hangt een steigerhouten wandplank boven. Heb net een witte houten dienblad erop gehad, dus graag iets anders.
Tuc, ik zou een beetje de hoogte in gaan op jouw tafel. Grote vaas, etagere, zoiets. Of een wat lagere lamp er boven hangen die de ruimt een beetje 'breekt'. Ik hou van leeg en opgeruimd, dus bij ons staat er alleen een plateau met kaarsen op. En af en toe een bos bloemen, maar niet structureel.
Een tafelloper om de oppervlakte te breken. Evt zelfgemaakt vd stof die bij jouw interieur past. Of van die grote vazen (gistflessen) met een enkele tak erin.
Hier een grote vaas met bloesemtakken (staat anders een plant), aan weerszijden een stapeltje mappen/tijdschriften/post, een glazen kandelaar, een doosje met klei (dl), een versierde onderlegger (dl), een rol keukenpapier (dl); een lage lamp erboven en er hangen wat dingen aan de muur.
Nee! Dit is gewoon eng, je hebt mijn tafel gejat! Nee maar serieus, de laptop, fles cola, wasgoed over de stoelen. Rommel van de kinderen. Dat is mijn eettafel gewoon.
Hierbij mijn eettafel op dit moment.. Het lijkt me ook leuk om een soort Arabische tafellamp te kopen in het zilver..
Op dit moment ligt op mijn eettafel: (en da's al ruim 10 maanden zo) een aankleedkussen, pampers en verschoningsdoekjes. Handig maar zeker geen gezelligheidsmaker. Verder kranten, onderzetters, laptop. Een allegaartje. Maar als tip aan jou (TS) zou ik zeggen: misschien twee leuke planten in mooie potten, toch iets bloeiends maar dan hoef je niet elke week een nieuw bosje neer te zetten. PS: Aan onze grote eettafel eten we niet... Lekker smakelijk tussen het aankleedkussen enzo. We eten aan een kleiner tafeltje in de keuken waarop een fruitschaal staat en kinderspeeltjes.
Een groot dienblad met een plant erop , kaarsen en twee foto lijstjes. En een fruitschaal aan de andere kant. Ja ik moet alles van tafel halen voor het eten maar aangezien het op een dienblad staat is het zo van tafel. En de fruitschaal natuurlijk. Ik vind gezellig staan
Hier een blank zeil ter bescherming van de tafel, verder een huid en een dienblad met een beeld van een hert en twee magnolia takken
Ik werk dagelijks thuis aan de eettafel, en pak daar de pakketten voor mijn webshop in. Op een gemiddelde dag liggen er: Laptop, pennen, agenda, notitieboek, tablet, enveloppen, draagzak, knutselspullen van peuter, fruitschaal voor fruit en pennen en rommel, zonnebrillen, post, administratie, snoetenpoetsers, rollen tape en schaar. Op drukke dagen ligt er iets meer ;- Edit: ik vergeet de telefoon, barbiepop en drinkbeker van mijn dochter.