Euh, iets van 150 euro, denk ik. Cadeautjes voor vier personen (wilde man per se) en boodschappen (al waren die voor de hele week, niet alleen kerst).
40,- voor vier dagen eten. Veel had 35% korting stickers dus wel zalm, rollade, rode kool schotel, wijn en wat andere luxere dingen gehaald. Aangevuld met broccoli en aardappelbolletjes voor 1e kerstdag. Dag zelfgemaakte soep met broodjes en smeersels + brie, dag pasta met tomatensaus en een dagje frituur. Cadeaus doen wij niet met kerst en zijn daarvoor net een weekje weg geweest met familie.
Ligt er natuurlijk helemaal aan voor hoeveel dagen en voor hoeveel personen de boodschappen waren. Wij hebben beide dagen elders gegeten dus hebben zelf niet zo heel veel extra boodschappen hoeven te doen, degene waar we aten wel natuurlijk en dan vind ik 250 euro voor 10 man en twee kerstdagen niet zo heel schrikbarend.
geen idee en het intereseert me ook niet. wij doen sowieso niet aan allerlei overdreven eten en cadeaus. maar goed had een rollade en varkenshaas voor eerste kerstdag dus zeg een tientje en gister uit eten geweest was 100 euro.
Ik heb her gisteren toevallig op zitten tellen met mijn vriend. We kwamen uit op grof gerekend 400,-. Waarvan 50,- aan nieuwe kleding en de overige 350,- aan cadeaus. Eten niet meegerekend, we aten niet thuis. Belachelijk vonden wij... We willen volgend jaar met de kerst een paar dagen weg, dan komen we uit op zo'n 700,- exclusief boodschappen. Dat vonden we eerst vrij veel voor die paar dagen totdat we erachter kwamen wat het ons nu gekost heeft.
Oe ik zou het niet precies weten...maar we doen geen cadeau's. Dus alleen wat boodschappen enz...schat ongeveer 50/60 euro. En onze eigen weekboodschappen...maar dat hoort niet bij kerst natuurlijk.
Niet zo heel erg veel... 2 de kerstdag bij mijn ouders wezen eten en inclusief onze gewone weekboodschappen was ik nog geen 75 kwijt....
Niet zoveel. Wat kleine cadeaus voor de gastvrouwen, denk 30 in totaal. Omze dochters hadden nieuwe kleding, was bij elkaar denk ik 25. Gerookte zalm 20. Had een banoffee pie gemaakt, is denk ik 7 euro ofzo.
Even denken hoor! Kerst eten en drinken 75 euro (alle dagen, waarvan 1 kaasfondue, gourmetten en rollade met sperziebonen) Kados : ong 50 euro per kind Verder had ik bij de boodschappen ook redelijk wat voorraad en nog veel over die we aankomende dagen gaan eten!
Kerstavond, fles wijn, salades, toostjes en wat chipjes, 10/15,-? 1ste kerstdag, bij schoonmoeder gegeten, geen kosten. 2de kerstdag, zelf sushi gemaakt, denk 40,-? Geen nieuwe kleding en geen cadeautjes. Valt dus reuze mee met. De kosten.
Ik heb het allemaal niet bijgehouden. 21 december verjaardag dochter 23 december mijn verjaardag 24 december iedereen hier voor kerstavond. 25 en 26 gelukkig uitgenodigd elders. 31 december hier oud en nieuw. Zal vast een hoop geld geweest zijn maar hoeveel geen idee.
In totaal iets van 15,- 2x Italiaanse salade gemaakt en zag wat vlees liggen wat er te lekker uit zag 😁 We vieren kerst niet met cadeaus
13 euro aan een kerststukje voor opa (partners opa - jarig op 1ste kerstdag). Verder de normale wekelijkse boodschappen met hooguit 15 euro aan 'lekkerdedede' dingen die we anders niet zouden kopen zoals een kerststolletje met kaneel, wat luxe broodjes en zulk soort dingen. Qua cadeautjes niets; omdat we dat allemaal al met Sinterklaas hebben gedaan. Handjevol kleingeld voor in het kerkmandje en klaar zijn we weer We hebben 1ste kerstdag bij mijn schoonouders gegeten en daar bleek zoveel eten over te zijn dat we daar 2e kerstdag ook nog van hebben gegeten
Ik heb het niet exact bijgehouden maar ongetwijfeld veel te veel. Ach het eerste jaar in ons nieuwe huisje. Volgend jaar doen we het wel anders. Misschien.
Poeh... eens denken... 1e kerstdag: ik denk zo'n 100 euro voor het kerstdiner, we kregen gasten. 2e kerstdag: dagje Efteling inclusief Mc Donalds erna, zo'n 175 euro. Cadeautjes onder de kerstboom: nieuwe kleding voor de kids, geurtje voor manlief en iPhone voor mij .... ik denk zo'n 900 euro