kerstavond luxe gourmet, eerste kerstdag aten we met 8 man tweede kerstdag met 10 man. Was 400,- aan boodschappen kwijt denk ik. Cadeautjes 50,- Wel nog eten over dus we snacken vandaag maar verder
Denk 50 euro. 1ste kerstdag bij ouders gegeten, heb toen het toetje verzorgd. 2de kerstdag thuis met ons eigen gezin, niets bijzonders aangezien we in huis bezig zijn. Had alleen een rollade gekocht voor het avond eten en wat toastjes met beleg.
Ik heb eigenlijk geen idee.. Ik koop al een aantal maanden steeds wat cadeautjes (Lego met 40% korting bij Kruidvat, Makro 1 + 1 gratis op al het speelgoed, dat soort acties - en ook het één en ander van marktplaats of bij de kringloop), zodat ik dat niet allemaal in één keer hoef te doen in december. Ik denk dat ik zo'n 35 euro per persoon heb uitgegeven, voor m'n man, zoon, dochter, moeder, broertje en zusje + gezin. Dat komt dan dus op zo'n 210.. Maar goed dat ik dat door het verspreiden van de aankopen niet echt gemerkt heb, haha. Op 1e Kerstdag zijn we naar de Efteling geweest (wij hebben een abonnement, dus ons kost het niets extra's) en hebben we daar warme chocolademelk gedronken, a 15. 's Avonds waren we pas laat thuis en hebben we patat gehad als kerstdiner (ik schat 7). Op 2e Kerstdag hebben we gegourmet met 6 personen, de boodschappen hebben we gesplitst. Ik denk dat we daar zo'n 30 aan kwijt waren. Dan kom je in totaal dus op 262, waarvan ruim 80% aan cadeautjes, iets waar ik m'n geld het liefst aan uitgeef ♥
Bijna niks! Aan cadeaus doen we niet want ik geloof alleen in Sinterklaas en niet in de kerstman. Twee dagen bij anderen gegeten en wat wij bijdroegen aan het eten waren groenten die we nog hadden liggen.
Cadeautjes gekocht: +/- 50 euro Eten: 25 euro Kleding: 100 euro Versiering en boom: 30 euro Totaal: 200 ongeveer Cadeautjes gekregen: 1600 euro ( giften oma en schoonouders)
Kerstboom en versiering 100 euro Kleding kids 100 euro Gourmetten 40 euro Kerstdiner 120 euro Kleine 400 dus
Kerstavond uitgebreid gegeten met groep vrienden. Is betaald door ons gezamenlijk bedrijf, volgens mij 400 in totaal. En 40 euro aan cadeau's. Kerstdagen waren we bij mijn ouders. Daar zijn we heengereden en heeft ons verder geen cent gekost.
Ik schat 200/250 euro. 80 euro voor cadeaus van mn ouders en broer 80/100 euro voor zoontje Mn vriend had ook voor mn ouders gekocht en denk dat dat rond de 50 euro is geweest.
Eerste kerstdag bij mijn schoonouders geweest. Voor het eten niets uit hoeven geven. Aan kadootjes 2x15 euro Oudejaarslot plus 70 euro kado voor de aanstaande baby van mijn zwager en schoonzus. Dus dat was in totaal 100 euro. Tweede kerstdag: met mijn familie. Wij delen de kosten van het eten altijd. Dit was dit jaar 40 euro per koppel. En wij hebben nog zelf de appelmoes gemaakt. Dus zeg maar 50 euro. Aan kadootjes: staatslot en fles wijn voor de gastheer/gastvrouw 30 euro, kadootjes kinderen 33 euro en voor mijn eigen kind 50 euro. In totaal voor deze dag: 160 euro. Voor beide dagen samen dus 260 euro. Viel mij reuze mee. Oud en nieuw vier ik bij mij en de kosten zijn dan ook voor mij. Alleen vuurwerkkostem delen wij altijd
Niets DIt jaar geen kado's gedaan met kerst. Ik wilde wel wat doen, wat simpels zoals sokken, ondergoed onder de boom, maar het is er niet van gekomen.
Denk iets van 35 euro op eerste kerstdag, samen met mijn vriend een 3 gangen diner gegeten. 2de kerstdag alleen benzine naar mijn moeder toe a 20 euro.
niks. 1ste kerstdag was ik met de kinderen een dag naar mijn moeder. 2e kerstdag waren mijn kinderen met ex naar zijn familie. en werd ik uitgenodigd om mee te gourmetten bij mijn zus. dus lekker makkelijk gehad dit jaar had wel wat lekker kersstkoeken, en wat lekkere dingetjes gekocht maar koop normaal ook wel koeken etc dus ben niet echt meer kwijt geweest bij de boodschappen. en kadootjes doen wij met sinterklaas. mijn moeder en ex schoonfamilie hadden wel wat kadootjes voor de kinderen onder de boom gelegd.
Oef... Wo Kerstmarkt+fluweelgrotten+hotel Valkenburg 125 (ofzo?) Do t/m ma Centerparcs 400 Boodschappen 150 Maar is natuurlijk niet 'gewoon' kerst, meer vakantie om de kerst te ontlopen
wij waren gewoon 70 euro kwijt aan de week boodschappen en dat was inclusief het eten voor 2e kerstdag. 1e kerstdag zijn we bij mijn ouders geweest en kerstavond heb ik hapjes gemaakt met alles wat ik nog in huis had. Bij ons hoeft het niet zo over de top allemaal. En kado's doen we nog niet zo groots en veel bij de kerst omdat wij dat met de Sinterklaas doen dus nu kreeg de oudste een Mandala tekenboek met een bakje kleurpotloden en de jongste kreeg een Good Dinosaur kleurboek met een stickervelletje.
Niks. Eerste kerstdag bij mijn ouders, tweede kerstdag bij de schoonouders. Dus de gewone kosten voor de weekboodschappen en een paar honderd euro voor het vakantiehuisje waar we lekker een weekje in zitten, weg van alle kerst stress