Te veel Aan cadeautjes voor 10 personen al rond de 450 euro kwijt. Daarnaast ook uiteten op kerstavond, nieuwe kleding, extra boodschappen
Ehm even rekenen hoor: Kleding voor de kinderen: 40 euro Eerste kerstdag: eten bij schoonouders, hebben wat lekkers meegenomen wat we nog in huis hadden dus 0 euro Tweede kerstdag: zwemmen en gourmetten met m'n broer en schoonzus 50 euro per gezin Cadeautjes voor de kinderen: 70 euro Dus 160 euro totaal, valt mij nog mee voor 2 vrije dagen
30 euro.. 1ste kerstdag hebben we samen gegeten. 2e kerstdag bij mijn moeder dus dat koste niks. Dit jaar geen cadeautjes, volgend jaar willen we dat wel weer gaan doen
Uh niet heel veel denk ik, 2de kerstdag alleen gourmet eten gehaald Was rond de 45 En cadeautje zoon 30 Cadeau vriend 40 Thats it!
Ik denk zo'n 25 euro. Ik koop niet expres nieuwe kleding voor kerst en we doen niet aan kado's. Kerstavond thuis gegeten, wat extra dingen gemaakt. eerste kerstdag bij schoonouders gegeten. Tweede kerstdag visite. Vandaag visite gehad valt reuze mee hier.
0. Eten moesten we toch dus had voor 61 euro aan boodschappen voor een dag of 5. Maar dat geef ik normaal ook uit. Kadootjes doen we niet met kerst.
Cadeau's 0,- (doen we niet aan) Kerstavond: Bij schoonouders eten en hoefden alleen voor het toetje te zorgen: 3 euro 1ste kerstdag: Uit eten 0,- (ouders hebben betaald) 2de kerstdag: Gourmetschotel, stokbrood, pak chocomel, 2 bakjes slaatje totaal 12,50 Slijtage van fietsbanden/remmen e.d. 0,50 Totaal voor de hele kerst dus 16 euro. Valt me mee.
Geen uitgebreider ontbijt of lunch gehad? Meeste extra geld ging naar het ontbijt en wat hapjes voor bij de tv
Schoonvader plus moeder , vader, stiefmoeder en moeder, zwager ,neefje, dochter ,manlief en overgroot oma en opa Dus voor ongeveer 9 personen
Even denken hoor.. - 18 Euro voor een nieuwe buikriem/band (zo een die je boven je buik draagt, net onder je borsten) - 73 Euro uit eten tweede kerstdag voor 2 personen - 15 Euro amuse eerste kerstdag voor 14 personen - 20 Euro cadeautjes (lang leve personeelskorting ) - 16 Euro terrasje met zijn tweetjes op tweede kerstdag - 50 Euro cadeau voor mijn vriend Totaal 174 euro. Vind het reuze meevallen
±100,- cadeaus ±100,- boodschappen kerstavond bij mn vader geweest, 1e kerstdag bij mn schoonouders, 2e kerstdag thuis en vandaag hadden we een brunch met 12 personen bij ons thuis. dus ongeveer 200,-
Teveel...... Maar alle kinderen waren eindelijk weer bij elkaar met kerst, dus ik had een soort koopdrang met cadeautjes halen..... En de dag erna zijn we naar de Efteling geweest, wat zo n 250 was voor een dagje. Maar het was het zeker waard! Het eten en drinken viel op zich wel mee.
Niet veel.. 38 euro... Totdat ik mijzelf vandaag bedacht dat mijn man eigenlijk wel een verlaat kerst kado verdiende. Kadootje werd iets duurder dan verwacht dus uiteindelijk toch een dure kerst gehad. Totaal ongeveer 500 euro bij elkaar.
Een kapitaal. Maar we hadden/hebben ook onze beste vrienden over uit NL en de VS die we flink in de watten hebben gelegd en ook wat extra cadeaus gekocht voor de kinderen. Maar het is het allemaal dubbel en dwars waard want het zijn weer herinneringen voor het leven! 😊☺️
Veel, zoveel dat ik niet eens ga rekenen. Het zou een leuke skivakantie kunnen zijn. Vijf gasten en die volledig in de watten gelegd. we hebben vier gangen gekookt, bijpassende wijnen, champagne. Lekker aperitief en we doen niet aan cadeautjes. Dus voor iedereen cadeautjes gehaald echt veel te veel, veels te gek, maar het was fantastisch. Inderdaad een herinnering voor het leven. Ik zou het zo weer doen. Ik ben gek op de kerst.
Kadootjes zo een 500 euro Boodschappen 2e kerstdag ( ontbijt met gezin, borrel en diner met 9 personen) ongeveer 300 euro.( vis van de visboer, noten van de notenboer, goed vlees van de slager en goede wijnen. dat tikt best aan) Nog wat kleding etc. Zo een 1000 euro denk ik.
Ik zou het niet weten, maar voor 5 mensen nieuwe kleding (ook bruikbaar voor gewoon 2 setjes) inclusief lingerie en ondergoed. Cadeautjes voor 6 mensen voor 50 euro pp ongeveer Kerstavond voor 8 mensen gourmet en steen gril. eerste kerstdag zelf weg. Tweede kerst dag met 7 mensen uit eten 5 vw en 2 kinderen. Met 1000,- euro zit ik relatief veilig als ik moet gokken, kan iets meer zijn. .