Een flesje Potion van Dsquared en een flesje White Musk van The Body Shop omdat mijn bijna volle flesje kapot was gevallen op de badkamervloer... <3
Babykleertjes En een knuffel en voorleesboek. En een lichtgevende kerstman En komend weekend vieren we het nog een keer met mijn familie (geen kinderen en kwam ff beter uit). Lootjes trekken + gedichtje en kadootje. Maar ja, kadootjes geven is zo leuk Dat wij meestal nog een hele berg hebben voor iedereen En dit jaar mogen we lekker los op de opa en oma to be kadootjes
Wij vieren met mijn schoonouders sinterklaas. Ook vieren we sinds dit jaar alleen met ons drietjes sinterklaas. Wij krijgen dan niks.. Maar omdat onze dochter ook nog op 14 december jarig is doen we voor haar met ketst niks kopen. Bij mijn ouders vieren we (nog) kerst en dus geen sinterklaas. Vooral de volwassenen krijgen met kerst flink wat cadeaus. Wij sparen het hele jaar voor de december maand haha!!
De dingen die ik al wist omdat ik ze zelf had gekocht: pantoffels chocoladeletter douchefris mascara De dingen die een echte verassing waren: luchtje kaartjes voor een concert (mijn man en ik hadden onafhankelijk van elkaar bedacht dat het leuk was om daar samen heen te gaan, maar we vonden het allebei te duur. Uiteindelijk heeft hij dus toch kaartjes voor ons gekocht ) Mijn man is weer in mijn achting gestegen
Ik heb meer gekregen dan ik had verwacht, Een pyjama, horloge plaid voor op de bank een nieuwe kalender. kaarsjes spul pantoffels chocolade letter douche-gel weegschaal handoeken en een kettinkje Met kerst doen wij nooit kado`s.
Niks 😁 Wij vieren het echt als kinderfeest. Dus hun zijn dan ook de enigste die cadeautjes krijgen.
Aanvulling van vandaag: - Nieuwe flowerbomb van Viktor en Rolf - Budha to budha oorbellen - Kaartjes voor een concert - Nieuw lingerie - Kalender
Wij vieren het ook alleen als kinderfeest, maar de volwassenen krijgen voor de leuk ook een pakje. Ik kreeg nieuwe jaarplanner/agenda in het thema van mijn favoriete schrijver (die van 2016 was goed bevallen). Mijn man kreeg een preppers boek (het is geen prepper, maar hij vindt het onderwerp leuk). Mijn vader kreeg een cd en mijn moeder een doos bonbons.
Van mijn man een telefoon. Absoluut niet binnen het budget wat we voor de rest van de familie uitgeven. Maar.. hij kent me goed genoeg om te weten dat ik zelf nooit een nieuwe zal kopen (ondanks het kapote scherm, en de accu die zo'n 3 uur zonder oplader kan) Verder een aantal boeken van Isabel Allende, chocolade, 2 theeglazen met zo'n dubbele wand, waardoor de thee lekker warm blijft. Oh, en een paar leuke houten hangers voor in de kerstboom. Heel blij met de cadeaus!
Ik heb een boek gekregen (the girl with all the gifts dystopian zombie verhaal maar dan anders), een marvel stripboek (50th anniversary of SHIELD) en een chocoladeletter. En met zijn allen de spellen fluxx en cluedo.
Sloffen, een december kraslot en een chocoladeletter, ware het niet dat ik chocolade moest smelten voor de gender reveal soesjes en dat het is gaan schiften en ik dus mijn chocolade letter moest opofferen om het nogmaals te proberen
Ik heb kerstballen , een marsepijnletter en een rituals giftbox gekregen.😊 Heel erg blij mee!
Ik heb een witte crisp chocoladeletter gekregen (jammie), kruidnoten, de eerste drie delen van de Harry Potter boeken (engelse hardcover versie) en heerlijke thee.
uiteindelijk nog 10 theeglazen gehad (dat heb je met verschillende sinterklazen die op dezelfde dag winkelen ), nog een vaas van 70cm hoog, fotolijst, mok met theezakjes en dingen voor chocomel.
Ik heb een chocoladeletter, 2 doosjes thee, oorbellen en gezamelijk met mijn vriend capuccino zakjes en een borstel en haarstiekies(omdat we dat altijd van dochter gebruiken haha) gekregen.