-Kids naar school gebracht -Gewerkt 2,5 uur -boodschappen -Lunch thuis -Dierenarts om pootafdrukje en plukje haar op te halen van onze lieve poes die zondag is ingeslapen -Kids opgehaald -Ff powernap gedaan van 15 min. -Wasje opgehangen en nieuwe aangezet. -Inpaklijst aan het maken voor weekend weg en straks eten voorbereiden en vast wat spullen inpakken. Dan plof ik op de bank met Netflix aan en morgen verder inpakken & boodschappen doen.
Jongste naar school gebracht, was wat droog was afgehaald/opgevouwen/opgeruimd en een nieuwe was opgehangen, eten in de slowcooker gemikt. Beneden stofgezogen. Verder lekker series gekeken en een powernap gedaan. Jongste weer uit school gehaald. Straks eten, daarna oudste naar hockey brengen samen met de jongste, als dochter aan het hockeyen is gaan wij sporten op de parkeerplaats. Vanavond songfestival kijken.
7:00 alles klaargemaakt ontbeten 8:15 kids naar school gebracht huis stof gezogen dieren gevoerd 19 kids and counting gekeken bed afgehaald was gedraaid planten water gegeven nog wat brood gegeten wasrek leeggehaald was opgehangen kinderen opgehaald met de fiets 1 kind weggebracht naar sport kleding uitgezocht op zolder (zomerkleding gepakt. met de ander filmpjes gekeken van de Bellinga's 1 kind opgehaald van sport nu gaan we eten
Gewerkt van 7 tot 13.00 Thuis wat gegeten en daarna bij schoonouders 2 tuinkasten in elkaar gezet, tussendoor kind uit school gehaald. 17.00 eten gekookt. Alles opgeruimd, vaatwasser aangezet en nu zo kind naar bed en dan lekker Lucifer kijken op netflix.
7 uur opgestaan koffie gezet Dochter haar bed afgehaald.. wasmachine aangezet.. Ontbijt voor dochter gemaakt en tas klaar gemaakt 08:15 dochter naar school gebracht Afgestoft en stof gezogen beneden Droger aangezet.. 3 koppen munt thee gedronken 7 km gelopen Droger leeg gehaald 12:35 geluncht Bed opgemaakt Gras gemaaid 14:15 op fiets dochter van school halen Ingrediënten eten gesneden 16:30 Eten 17:30 dochter lopend naar dansen gebracht 18:30 dochter weer opgehaald 19:00 dochter douchen en daarna op bed Nu op de bank met een kop munt thee en een choco bonbon
Ochtend : beetje in huis gerommeld en L. vermaakt. Middag : L. naar het kdv gebracht en zelf werken. Avond : vriend L. opgehaald en gekookt dus zo aangeschoven. L. in bad en naar bed en nu tijd voor songfestival!
- 5.30 opstaan; - tot 6.30 lekker gerelaxed op de bank alleen met een kop koffie, wat te eten en serie. - kindjes mee klaat gemaakt, man bracht ze rond 7.30 / 8u naar de opvang. - tussen 8 - 9.30 rustig aan gerommeld, vaatwasser uitgeruimd, aangekleed en opgemaakt. - tussen 10 - 12 gewerkt. Daarna was weggewerkt, opgeruimd, gestofzuigd, serie gekeken, donald duck gelezen... - 15 - 16u overleg van werk. Daarna niets bijzonders. Dag voor morgen voorbereid, eten voorbereiden, wasbak ontkalkt, behangetje uitgezocht voor wand eethoek, 1000000x gekeken of mijn salaris incl. vakantiegeld écht nog niet binnen was (ik weet dat het pas morgen wordt gestort maar toch).. Ik had een rustige werkdag.
Eindelijk mn nieuwe kast(enwand) uitgezocht. Geintje bij elkaar wordt +-1200 mja is t weer helemaal klaar en kan het er weer jaren tegen.
Mezelf vanmorgen uit bed gesleept voor een ggd Corona test. Daarna mijn bed weer ingekropen. Nu op de bank met iPad en Mills reep.
Vannacht: nauwelijks geslapen, de jongste is koortsig en was om de haverklap aan het huilen Ik vermoed doorkomende tandjes. Vanmorgen: gelukkig liet ze ons van 04.00 tot 08.30 wel goed slapen Op zondag maak ik altijd een ander ontbijt dan gewoonlijk. Vanmorgen maakte ik wentelteefjes met daarbij fruit (aardbeien, blauwe bessen, druiven, frambozen, banaan en mandarijn) en zelf geperste jus. Na het ontbijt wat was weggevouwen en daarna met z’n allen gewandeld en naar de speeltuin gegaan Vanmiddag: weinig boeiends, kinderen hebben geverfd en gepuzzeld, man en ik hebben vooral een beetje op de bank gehangen Nu F1 kijken met een borrelplankje Straks het avondeten maken.
Me de ochtend ellendig gevoeld doordat ik al 11 weken lang 2/3 uur per nacht slaap vanwege aanhoudende hoest (vermoeden is kinkhoest, komende week bloeduitslagen). Vanochtend was de druppel ofzo. Ik kon niet meer. 4.45 wakker. Hoestbui waar ik zowat ik stikte, ook nog eens maagzuur waar ik wat voor genomen heb (hielp gelukkig) en gewoon rustig op de bank gaan zitten met thee. Om 6.30 ben ik terug naar bed gegaan en werd om 9u wakker. Vervolgens echt rustig aan gedaan. Mijn lichaam is echt moe van het hoesten merk ik. Op een gegeven moment me herpakt. Was erin, lekker douchen en dat heeft me goed gedaan. Verder alsnog wel wat rustig aan. De oudste logeert bij oma en vanavond maken we pizza’s en doen we lekker makkelijk. Oftewel: ik ben vandaag niet zo actief geweest en dat zit me enorm dwars. Ik zit niet graag stil. Maar die hoest moet echt snel verdwijnen want ik word er krankzinnig van
Wij zijn lekker een dagje naar de avonturenboederij molenwaard geweest. Eindelijk kon het weer. Nu koken en kids op bed leggen. Vanavond kwarktaart bakken, want morgen wordt de jongste 1 en gaan we lekker naar Texel. Daarvoor ligt alles al klaar, maar moet nog in tassen
Vanochtend eerst van een flinke hoofdpijn af proberen te komen. Daarna mn kamerplanten verzorgd en een beetje veranderd. Na de lunch de voortuin gedaan. Daarna lekker languit op de bank netflix, zometeen Grieks eten.
Vanochtend in huis gerommeld. Smiddags speelde de kinderen lekker buiten en ben ik op visite gegaan bij mijn ouders. Man heeft nachtdienst kon mooi lekker relaxen. Net na het eten een stuk gewandeld. Straks tv kijken en neerploffen.
8.30 opstaan, ontbijt maken. 11.00 kinderen klaarmaken voor uitje naar jumpxl 13.00 eten klaarmaken Tussendoor 2 wassen draaien, 1x droger draaien, vaatwasser etc. Alles met 1 arm op het moment dus duurt lang 17.00 eten klaarmaken 19.30 bad aangezet voor kinderen en ze zitten nu heerlijk te soppen in bad. Straks nog even netflix kijken
Ik ben een weekendje alleen weg in een Landal huisje. Vanmorgen ben ik naar de dierentuin geweest (Gaia Zoo). Daarna even naar het graf van mijn opa en oma geweest (ligt praktisch om de hoek van de dierentuin). Ik woon op 3 uur afstand dus normaal kom ik hier nooit. En dus meteen een 'trip down memorylane' gemaakt, door even naar het oude huis van grootouders te gaan en van daaruit en wandeling gemaakt, de Wilhelminaberg op. (Mijn opa en oma woonden bijna letterlijk om de hoek van het pinkpop terrein, naast de berg). Toen ik nog jong was gingen we daar heel vaak heen en was altijd wel cool om de top te bereiken. Nu is er wel behoorlijk wat veranderd (met name die lelijke Snowworld) en een enorm lange trap naar de top (zo'n 500 treden). En die trap was echt killing voor mijn niet zo sportieve lijf . Maar ik heb het gehaald. Daarna nog even gechilled in mijn huisje. Eten afgehaald bij een sterrenrestaurant in de buurt en heerlijk gegeten. En nu ga ik lekker een filmpje kijken. Was echt een geweldige dag!
Beetje uitgeslapen. Na het ontbijt geprobeerd de dierentuin (kasteelpark Born) te reserveren. Was volgeboekt Dan maar de bovenverdieping gepoetst en de was gedaan. Avondeten was restje Chinees opwarmen. Daarna nog spelletje net de kinderen en jongste in bed gelegd (jij moet het foen mama, want ik hou zooooooveel van jou) Nu onder een dekentje op de bank terwijl man de afwasmachine aan het inruimen is.