Wat heb jij vandaag gedaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 14 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Dank je! Toch weer heel anders dan Z of D ;)

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Oh voor die 2 uurtjes totaal is het dan wel de moeite! Wij zijn ook fan van mocro maffia en flikken. Ik zet hem op mijn lijstje, thnxx..

3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Ik baalde zo dat Mocro Maffia de Televizier-ring niet won :(

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ja zeker, heeft er denk ik eerlijk gezegt ook wel mee te maken dat RTL liever niet had dat ze zouden winnen ivm moord op Peter R de Vries.
    Ik moet wel zeggen dat ik de docu van Ruinerwold ook wel echt heel goed en ontzettend heftig vond..

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Jazeker. En het lag ook wel in de verwachting dat zij zouden ‘winnen’.
    Alle drie de kanshebbers hadden ook wel een groot contrast met elkaar. Mocro Maffia moet begin dit jaar ook wel met een heel goed seizoen komen, willen ze er volgend jaar weer zitten. Maar ik gunde het ‘De Paus’ zo omdat hij verschrikkelijk goed speelt én het zelf nog bedenkt ook. Dan vind ik je knap!

miss C vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Klopt. Die man van mij twijfelde :p
    Maar we zijn beiden mega blij met de naam nu!

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.290
    16.694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vanmorgen om 7 uur uit bed
    Hond uitgelaten
    7.45 ontbijten met de jongste
    8.15 gaat zij de deur uit naar school en dan stap ik op de fiets naar mijn werk
    Vandaag tot 14 uur werken, kind uit school halen
    Rondje hond
    Met de kinderen naar de tandarts
    Zoon naar snackbar gestuurd voor een vette hap
    Eten, opruimen en nu wachten tot de Wehkamp mijn retour pakket komt ophalen en dan ga ik met de buurvrouw een uurtje lopen met de honden, het is koud dus even goed aankleden.
    Vanavond een beetje Netlixen en op tijd slapen, moet morgen alweer om 7.45 op het werk zijn dus weer een vroege wekker.

8. tuc

tuc Niet meer actief

Gewerkt van 7.30-17.30, telefoontje vsn de juf omdat zoon ziek is en ze morgen lootjes willen trekken. Lijstje gemaakt met zoon en aan de juf doorgestuurd, gegeten, erachter gekomen dat de CV het niet doet, dus niet gedouched. Nu aan het ruimen, voorbereiden voor morgen voor werk en straks met de band repeteren.

9. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Ochtendje gewerkt daarna boodschappen gedaan. Toen even een uurtje alleen thuis, wat heerlijk! :D Kinderen opgehaald worden school. Vroeg begonnen met eten maken omdat mijn oudste dochter naar club gaat van 18:30 tot 19:30. Nu een wasje aangezet en als die klaar is ga ik douchen en bankhangen. :p

10. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Wekker ging om 5.25, allemaal eruit, zelf ontbeten, kids aangekleed, tanden gepoetst en haren gedaan, ontbijten doen ze bij de gastouder. Om 6.15 ging man naar zn werk en ik met kids in de auto naar gastouder. Om 6.30 weg vanaf de gastouder naar mn werk, gewerkt van 7.00-16.15, kids opgehaald en daarna thuis eten vanuit de vriezer opgewarmd.
    Na het eten nog boodschappen gedaan, ondertussen heeft man de kinderen gedoucht en op bed gedaan. Ik heb net gedoucht en nu liggen we languit op de bank.

11. Mapje

Mapje Niet meer actief

Maandag is baby-knuffel dag. Ik heb dus precies niks gedaan nu in mijn verlof behalve de was, baby in badje gedaan en met haar op mijn borst geknuffeld terwijl ik Netflix keek. Rondje gewandeld en podcast geluisterd. Gekookt en Sint journaal en Freek vonk met de oudsten gekeken. En nu ga ik slapen terwijl mijn man zo de laatste voeding geeft (en nu met een huilende baby met darmkramp aan het lopen is)

12. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.297
    23.429
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Gewerjt van 8 tot 17, dus zat om 7.15 in de auto. 17.40 thuis, gekookt en gegeten met dochter, vriend sliep al, die is net naar zn werk vertrokken. Na het eten nog even lezen met dochter en potje paardenkwartet. Konijnenhok schoon gemaakt. 19.30 dochter naar bed en Netlfix gekeken. Lig er nu in, morgen weer op tijd eruit.

Deel Deze Pagina