Haha soms wel maar vandaag of ik er zin in heb of niet En als ik smirnoff neemt weet ik ook niet of het er bij 1 blijft
Vanmorgen een halve foccacia uit de oven met half glas cola en een kop koffie Tussendoor water Lunch een stuk stokbrood met kaas en chorizo en icetea. Tussendoor zometeen een appel en een banaan met water Diner warme bietjes met gebakken ui, aardappelgratin en een shashlik stokje. Mannen met ganzenpootjes. Tussendoor vanavond rolletjea boterhamworst met augurk. Dat moet even op voor de vakantie
Is dat wat? Dat vegetarisch eten? Ben zelf ook langzaam van het vlees af aan het stappen maar vind een schnitzel of iets af en toe nog best lekker. Ik eet alleen nog maar echt vlees, dus geen seperator of wat dan ook... Maar filet wil ik ook niet meer eten... Ben heel benieuwd
O: cracotte zonder beleg L: 2 beschuiten zonder beleg en 2 waza vezelrijk met Pb2 T: 125 gram optimel Griekse yoghurt, 1 “vinger” van mini KitKat D: 3 waza vezelrijk met eru 15+ sambal Portie gemengde groente T: voor vanavond heb ik rose en een milka reep.. dus, probeer me te gedragen en een paar blokjes te nemen
O: twee kleine chocoladebroodjes, 2kopjes koffie L: restjes chili con carne, wat brie kaas T: 2 puntjes appelmoestaart 2 kopjes thee A: hachis parmentier
O: volkoren bolletje met boter en kaas, kop thee + glas granaatappelsap T: 2 sneeen krentenbrood met boter M: 3 volkoren boterhammen met gebakken ei A: kop broccoli soep en vanavond denk ik nog pasta met spinazie maken! T: heb nog heerlijke witte choco/macadamia koek liggen
O: 3 sesamcrackers cervelaat met een zelfgemaakte cappuccino met barista soyamelk ( eindelijk gelukt jeahj!) L: 3 sesamcrackers met geitenkaas/brandnetel/knoflook en nog een cappuccino zelfde T: klein glaasje groene icethee A: courgette/kip gehaktballen in tomatensaus met courgette spagetti T: even kijken wat er evt in de kast ligt wat ik mag... misschien maak ik nog wat courgette pizzatjes voor vanavond. Veel water gedronken verder
O: proteineshake T: twee handjes cashewnoten L: kom soep T: 5 stuks Haribo kindermix (verdommese rotdingen) A: kipfilet, tomaten en sojabonen
Die van de vegetarische slager zijn lekker hoor! Filet. Beetje zout en peper en wat uitjes evt! Structuur is hetzelfde En bvb de oosterse schijf van vivera is een prima alternatief voor een snitzel! Mijn partner had niet eens door dat het geen "echt vlees" was
O: 2 knackebrot (1 met kaas, 1 met gekookte worst), 2 beschuitjes met hagelslag. Kop thee T: blauwe bessen L: 4 boterhammen met vegetarische filet americain en gekookt ei T: zakje paprikachips, halve gevulde koek, sinaasappel-limoenijs (oeps, speeltuin... ) A: komkommersoep, bak erwtjes, kwark met blauwe bessen, bramen en cruesli. Kop thee Over de dag heen water gedronken
O: bak yoghurt met verse aardbeien L: bruin brood met gebakken ei T: 2 bonbons D: aardappels, kip en salade Straks nog wat chips denk ik
O: standaard boterham met hagelslag en grote bak koffie met melk T: smoothie met banaan kiwi boerenkool (gedeeld met dochter) L: 3 boterhammen, 2 zoet beleg, 1 hartig T: eierkoek A: 2 burrito's (veel groente er in gedaan) en snoeptomaatjes, komkommer en snoeppaprika Nu gemberthee, straks iets lekkers
Hier even uit noodzaak omdat ik geen gewone mag... maar ik vind dat je wel heel goed moet zoeken naar een alternatief wat een beetje in de buurt komt. Verder eet ik sowieso weinig vlees dus kan je daar niet echt advies in geven. Eet nu de filet van het merk Vegetarische Slager.
Vegetarische snitzels zijn heel lekker hoor. Dat is nou precies zo een product waarvan je nauwelijks merkt dat het geen vlees is. Ik vind die van Jumbo eigen merk het lekkerst.
Vandaag was het; O: twee volkoren boterhammen met pindakaas T: nectarine en groot glas optimel L; Bartje zalmsalade T; bakje griekse yoghurt met banaan A: sperziebonen, aardappels en 2 vega braatworstjes T; ijsje Gedronken: 2 bakken koffie, verder water en van dat prikwater met fruitsmaakje
Helaas, lichte hoofdpijn. Dus de rode port laat ik staan en dan ook de kaas. Nu ga ik aan de komkommer met een lekker dipsausje.