O: twee broodjes pindakaas en thee T: chocolade muffin L: halve portie poffertjes (zoontje had de rest) T: grote krakeling D: noodles met brocolli en spitskool 2 glazen taksi en verder water en thee
O: twee sneetjes brood + pindakaas + 2 koppen koffie L: broodje Tex mex + kop koffie T: chocolade croissantje A: frietjes
O: pap L: proteineshake T: softijsje, blikje Pepsi Max A: verse pompoensoep met kokos, gember en witte kaas
O- geroosterd brood met kruidenboter, 2 cappuccino’s T- bolletje schepijs D- frietjes met gehaktballetjes Water gedronken Te weinig gegeten vandaag
O: voor het hardlopen een banaan, na het lopen 2 crackers met pompoenpitjes met kaas. T: appel L: toast van 2 volkorenboterhammen met gerookte zalm en bakje verse tomatensoep T: bakje galiameloen en een handje noten Zometeen nog: A: gegrilde kip met citroen en rozemarijn, brocolli en verse frietjes T: wat chipjes en een wijntje Verder alleen water en thee gedronken
Heel slecht maar wel lekker vandaag O: niks T: niks L: salade met gerookte kip, avocado en sinaasappel T: niks A: voorgerecht coquilles met bloemkoolmousseline en baconcrumble, daarna pasta met grote garnalen in romige witte wijnsaus en geroosterde tomaatjes Dessert: warme in rode port gemarineerde kersen met mascarpone Bij voor- en hoofdgerecht een glas witte wijn en bij het dessert rode port. En verder water. Heerlijk gekokkereld vandaag, dus ik denk dat ik nu niks meer ga eten.
O: croissant met jam, 1 meergranen broodje met gekookt ei, 1 koffie, 1 water en 1 glas coolbest strawberry T: 1 glas water en 1 koffie L: niks T: klein stukje taart, 1 thee, 2 glazen water en wat toastjes. D: nog niks
Brunch Kwark met muesli Stokbrood met roerei en twee met dun laagje chocopasta Tussendoor twee koekjes Diner kippenpootjes en kipfilet met stokbrood, brie, snoeptomaatjes Tussendoor koffie, water, agrum zero. Nog 6 dagen vakantie hihi
Ik had het ook al heel lang niet op, totdat ik pas zag dat ze een nieuwe smaak hebben met mango, passievrucht en perzik, nu ben ik weer verkocht. Mag 1 pak per week halen van mezelf, op = op.
O: uitgebreid met turks brood en thee T: water en koffie L: niks T: mini komkommers en water D: burrito's en een salade flesje water T: water en nu een glas sinaasappelsap
O: havermout, melk en blauwe bessen T: plakje notenkoek L: volkorenboterhammen met humous, paprika en komkommer T: komkommer A: gebakken rijst, babymais, gebakken ei, Thaise chilisaus en komkommersalade T: blokje kaas met vijgenchutney en prosecco
Raar dagje vandaag O: cracker met pindakaas en cracker met hagelslag, beker optimel L: paar stukjes kibbeling T: cupcake met blauwe muisjes en witte chocolade T: paar toastjes op visite D: loempia
Ik had vandaag een junkfood dag ( nou ja...avond) Ochtend: pap Middag: 3 boterhammen met Jam Avond: friet en meloen.
O. bakje kwark met granola L. Ciabatta filet Americain D. Pannenkoek met appel en rozijnen T. 3 vieze kleffe patatjes die ik een uur daarna nog proefde, bah!
Vanavond kwam plots een vriendin langs dus nog snel vegan cranberry cookies gebakkenen een stuk of 6 naar binnen gewerkt
Tot dusver; O: 1 croissantje met kaas en een mok thee en een gekookt eitje T: kop koffie Vanavond buurt bbq, dus tussen de middag maar ff rustig aan. Denk stuk fruit oid of wat kwark.
O: 1 bosbessen ontbijtmuffin, 150gr aardbeien, bakje Optimel yoghurt T: - L: 2 volkoren wraps met een laagje paturain, gerookte kip en sla Straks: T: kopje koffie en een klein koekje oid A: bloemkoolrijst met groenten en gele curry T: restje gerookte kip en/of wat fruit
Gisteren; O: Pan con tomate, klein croissantje met jam, thee T: Watermeloen, sapje met ananas en aardbeien, water L: Zalmtartaar met avocado en een salade, water T: Olijven, handje nootjes, glas wijn D: Entrecote, geroosterde aardappelen met rozemarijn, mojo picón en gegrilde groenten. Als dessert witte chocolade ijs met passiefruit. Twee glazen wijn We zijn op vakantie dus we lunchen en dineren (en ontbijt soms ook) buiten de deur. En ook nog borrelen. Niet echt te vergelijken met hoe ik normaal eet.