O: roggeboterham met een half plak kaas T: aardbeien en een kop koffie L: boterham met tonijnsalade en komkommer T: koffie Straks pitabroodjes met gebakken kipstukjes en yoghurtsausje
O: 2 kleine pistoletjes met een gekookt eitje, glaasje coolbest en 2 koffie T: glas water L: 1 klein pistoletje met kipfilet, glas water T: glas water, 1 mais wafel met smeerkaas D: salade, kipburger en rozemarijn aardappel partjes, glas water T: nog water en m’n overgebleven smirnoff
O: 2 crackers met pompoenpitten met kaas T: niks (laat ontbeten) L: buiten de deur een enorm broodje smos met verse sinaasappelsap T: banaan en een hand noten. A: slastamppot met uitgebakken spekjes T: zometeen 2 merci bij de thee Gedronken: water en thee.
Ik was niet lekker vandaag, dus het was niet veel. L: restje pompoensoep van gisteren T: blikje Pepsi Max ginger A: champignonsoep
O: een avocado en een sinaasappel T: niks L: salade met kip, appel en maïs (van de Mac ) T: mini cornetto A: nasi, kipsaté, pindasaus, kroepoek en komkommer Drinken: koffie en water
O: tosti mozarella met ketchup, 1 beschuitje met hagelslag. Kop thee L: kwark met cruesli en blauwe bessen. Kop thee T: stuk extra pure chocola met hazelnoten A: wrap met groenten, bonen, kaas, creme fraiche en avocado T: beschuitje met hagelslag, warme melk Verder nog 1,5 liter water overal tussendoor
O: 2 boterhammen met pasta, thee T: aardbeien en blauwe bessen L: 3 bruine bolletjes met kaas, gebakken ei en kipfilet. Chocokoekje. Kop thee T: ranja en thee A: paprikarijst met brocolli en kibbeling. Als toetje een schepijsje gaan halen T: een mars en thee Verder nog veel meer thee en water gedronken.
brunch: tosti met turkse worst en kaas water en koffie T: water en een sultana D: dolma, salade en water T: watermeloen, kop thee met melk en water
Gisteren: O: 2 bruine bollen met zaden met kaas en gekookte eitjes L: overgeslagen T: strawberry daiquiry’s, stronbow, rosé D: wild zwijn burger met truffelfriet met parmezaanse kaas en truffelmayo Drinken: naast de alcoholische versnaperingen: water, koffie en appelsap Vandaag O: 2 bruine granenbollen met kaas en hagelslag L: overgeslagen T: taarten stokbroodjes met aioli, eiersalade, tonijnsalade en kruidenboter D: Chinees nasi, babi pangang en foei yong hai Nu: bon bon bloc Nu is het klaar! De vakanties voorbij. Tijd voor normale dagen
O: 2 boterhammen met ham + 2 kopjes koffie T: niks L: 2 boterhammen met boerenomelet + water T: water en 1 glas cola A: nasi + water Straks nog een ijsje
Veel!! Ik had zo ontzettend veel trek vandaag O: 2 speltboterhammen met appelstroop en chocoladepasta T: 2 speltboterhammen met prepare en pindakaas L: 2,5 meergranen afbakbroodjes met prepare en kaas T: niks D: ovenaardappelpuree met kaas, witte bonen in tomatensaus en gemarineerde blinde vinken Drinken: koffie, thee, water en ijsthee
O: vegan bananen pannenkoekjes met jam en een mok thee T: 2 zelgemaakte vegan cranberry koekjes en een halve liter water L: 2 sesamcrackers met geitenkaas/brandnetel, tomaat en wat zout en peper. 2 sesamcrackers met geitenkaas en honing en 2 sesamcrackers met cervelaat A: 2 tartaartjes met ui. T: bakje druiven en ik denk zometeen nog een vegan choco koekje of 2 ( net uit de oven ) bij de thee Verder veel water gedronken.
O: Kaiserbolletje met zeezout boter T: Left over pizza punt van gisteren L: Twee reepjes Bon Bon Bloc, stuk zelfgemaakte cake T: Bakje sate uit de magnetron met een stukje stokbrood A: Rijst met sperzie bonen en een zelfgemaakte gehakt goulash Nu op dit moment een schaaltje met Vieneta en er zal straks nog wel een zak paprika chips sneuvelen. Vandaag een Sas dagje zoals je kunt zien
O: 2. Oterhammen met hagelslag T: pakje evergreen L: niet T: cappuccino met limoen kwarktaart A: big Mac menu bij de Mac en een cappuccino erna
Ik las hier over Skyr als ontbijt. Dat heb ik nu ook ontbeten met granola en ik heb veel minder snel honger dan normaal. Misschien ook wat voor jou @tuc
Jeetje wat eten jullie veel! Of eigenlijk ik weinig waarschijnlijk O niets T niets L 2 Maïsboterhammen met filet amèricain T Mandarijn D Nasi, kroepoek, saté en zoetzure komkommer T Niets Drinken: Cappuchino, thee, water en wijn
O: roerei T: fruitsmoothie samen met zoon L: 2 boterhammen met pindakaas, sambal brandal en komkommer T: stuk tony’s karamel zeezout en koffie D: kipgyros met paprika en ui op pita, met tzaziki, hummus en salade Drinken: water en koffie
O: schaaltje yoghurt met blauwe bessen en thee T: water en een paracetamol L: 2 boterhammen met tomaat en een glas water T: 2 slagroomsoesjes en thee D: kip siam
O: Smoothie van magere kwark, rood (diepvries) fruit en een banaan T: Kopje koffie L: Bulgur, kipstukjes, komkommer en rode punt paprika (left overs) T: Appel en kopje koffie Straks bij mijn moeder; bietjes, vegetarische spekjes en aardappelpuree.