Ontbijt Stokbrood met 2 gebakken eieren met kaas en bakbacon, 2 koffie Tussendoor Handje druiven en een bollycao (spaans chocoladebroodje), 2 glazen water Lunch (hier de hoofdmaaltijd) Gemengde salade Stokbrood met geitenkaas en worst Zarzuela Paar biertjes erbij gedronken Tussendoor Zonnebloempitten, olijven, rode wijn Avondeten Doen we later op de avond, ik heb sardines voor op de bbq met stokbrood en salade, chipirones (kleine gefrituurde inktvisjes), gambas en nog wat kleine tapas erbij
O: 2 boterhammen met pure hagelslag, thee T: 2 plakken ontbijtkoek, hand druiven en frambozen L: restje rijstsalade met een witlofsalade erbij T: mineola, liga A: pasta met tomatensaus en veel groente T: mars Vandaag alleen water en thee gedronken. Straks misschien nog een glas Icetea.
Hihi ik ben met zo lang als jij en weeg nog geen 60kg maar ik (vr)eet veel meer dan jij hoor Zonder ontbijt zou ik echt omvallen..of iemand aanvallen omdat m’n oerinstinct te sterk is hahaha
O: vanilleyoghurt met rode vruchten muesli T: appel L: 2 boterhammen met prepare en 1 scone T: 2 tomaten en een stukje chocolade D: aardappelen, bloemkool en rundersaucijsjes. Yoghurt en vanillevla als toetje. Drinken: koffie, thee, cup a soup en citroensiroop
O: 2 sneetjes brood met pindakaas, 2 kopjes koffie L: groentesoepje + restjes enchiladas opeten T: appelmoestaart A: pasta met tonijn En net nog een mms ijsje op Drinken water en een glas cola zero
O: griekse yoghurt met aardbeien er doorheen gepureerd T: banaan en nectarine L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met kaas en een bak gemengde sla met tomaatjes T: bak watermeloen A: bruine bonen+aardappel+ speklapje en komkommersalade Gedronken: water en thee. Even bijgehouden hoeveel het precies is wat ik drink. Vandaag totaal: 1,4 liter. Dat is eigenlijk niet voldoende he?
Ontbijt 3 koffie met melk, glas water en 2 boterhammen met hagel 10 uur ff vlug appeltje 13 uur 2 harde broodjes met stukjes gebraden kip erop nog flesje water erbij en 2 koffie met Melk 15 uur paar marshmallows met chocolade en kop latte machiato en water erbij 17.00 kipfilet schotel uit de oven (kip, aardappels, paprika, bosui, knoflook, geraspte kaas en nodige kruiden en zon halve liter vivit drink yoghurt 19.00 halve zal popcorn, koffie met melk en 4 kanjer stroopwafels. Had vreet kick haha . Nu eet ik niks meer en nog flesje water gepakt wel vandaag 5 km gefietst & en a 10 km gelopen dus heb het vast nodig
O: 1 volkoren boterham met kipfilet en een bakje Skyr T: 1 volkoren boterham met geitenkaas L: Een roombroodje, een eierkoek en wat tomaatjes en komkommer. T: Griekse yoghurt met fruit A: Kip massala met rijst en veel groenten
O: 3 beschuiten met hagelslag T: appel L: 3 tarweboterhammen met prepare, kaas en pindakaas Ik heb late dienst en heb het volgende klaarstaan om mee te nemen naar het werk: T: bak komkommer/tomaat D: restant macaroni T: banaan en een appel Drinken: koffie, thee en citroensiroop.
O; zelfgemaakte granola, frambozen en magere yoghurt. Thee T; appel en wat druiven. Nog meer thee L; banaan-ei pannenkoekjes (2x) met bosbessen en wat salade. Zelfgeperste sinaasappelsap. T; redbull light en 4 chipjes.
O: 2 droge rijstewafels T: wrap met rauwkost en half glas vers geperst sinaasappelsap L: 2 volkoren boterhammen (1 met pindakaas, 1 met rauwkost) kop thee T: glas vers geperst sinaasappelsap D: aardappels, rode bieten en misschien een gehaktbal. (vlees/vet valt niet goed)
O: half vk beschuitje met pure hagelslag en halve banaan (kreeg niets weg) T: 2 koffie L: 2 vk boterhammen met sandwitchspread en een boulioun. T: appel en koffie Straks: loubia (Marokkaanse bonensoep) met brood.
O: griekse yoghurt, granola, gevriesdroogde vijgen en frambozen T: geen L: kipgyros met hummus en tzaziki (rest van avondeten) T: crackers met aardbeien D: pastasalade met o.a. cherrytomaten, gedr. tomaten, gerookte kip en chorizo
O: melk met cruesli, thee. T: boterham met choco, koffie verkeerd, water L (werk): lichte salade met twee kaaskroketten, water. Bakje gemengd fruit T: koffie verkeerd D: nog geen idee!
O: bakje soya yoghurt met klein beetje cruesli, halve appel, halve banaan T: - L: salade met gerookte kip, paprika en wat couscous T: 5 maiswafels Straks: A: zelfgemaakte tomatensoep, 2 getoaste volkoren boterhammen met boter T: Nog geen idee, iets lekkers
O: overgeslagen had ineens geen tijd omdat ik snel bij de ha terecht kon T: kopje thee L: 5 sesamcrackers ( 3 geitenkaas/tomaat 2 cervelaat ) T: smoothie van banaan/kersen/mango/frambozen en amandelmelk en een bak rode druiven
Ontbijt: muesli met yoghurt. Avondeten ook. De komende dagen ook, tenzij man terug is,dan is het over helaas.