O: melk met cruesli, thee T: koffie, 1 broodje chocopasta, appel L: gegrilde aubergine, gemengde salade, bakje meloen T: koffie, wafel, notenreep D: rijst met sperziebonen en sojagehakt, tzatziki Verder alleen water en straks nog een kop thee met een stukje chocolade
O: niks T: niks L: 2 volkoren puntjes. Eentje oude kaas, eentje hagelslag T: chocoladecakeje. A: soep, salade, een broodje T: ijsje
O: bakje Skyr met handje druiven en 2 walnoten T: paar druiven L: twee volkoren boterhammen met groenteomelet T: 2 rijstwafels met pindakaas D: kipdrumsticks met aardappelkroketjes en maïskolven T: handje walnoten
Net na het zwemmen nog een bakje aardbeien en een zeezout rijstewafel. Ik had het nooit gedacht, maar heb doordeweek het snoepen helemaal afgezworen en ook de behoefte is ver weg. Eet als tussendoortjes alleen: groente, fruit, ei, rijstwafel, ongezouten noten. Drinken enkel water en thee, soms een glas rode wijn. Zoetigheid en vettigheid is enkel nog voor het weekend, en netjes beperkt, ga dan niet ineens helemaal los Normaal kon ik mij helemaal voleten na inspanning zoals zwemmen. En nu voldoende aan wat fruit en een rijstewafel, echt fijn!
Ontbijt: Broodje van Subway met tonijn, kaas, en alle groenten die ze hebben erop met wat light mayo, flesje water Tussendoor: Kopje thee Lunch: 1 bruin broodje met gerookte kip, avocado en komkommer, glas ice tea zero Tussendoor: Paar yoghurt snoepjes van Katja, glas crystal clear Avondeten: Chili con carne met daarbij wat komkommer, cherrytomaatjes, mozzarella en feta met honing/mosterddressing, blikje cola zero zero caffeine
O: beschuit met jam T: 2 kaasstengels en klein glas chocomel L: 2 wraps met rauwkost en een glas vers sap (mango/appel/sinaasappel) T: ? D: tagliatella met broccoli, tomaatjes & kipfilet.
Gisteren een compleet chaotische dag gehad met gemiste lunch (afspraak liep uit), dus toen op tankstation broodje gehaald. Toen liga gegeten omdat broodje niet genoeg was. In de middag chocotofs gegeten en 's Avonds uit eten. Echt puinhoop
O: bakje soya kersenyoghurt, 20gr cruesli, 1 peer T: cappuchino, klein stukje hazelnootmelkchocola L: 2 knackebrod met balans smeerkaas, 1 mandarijn, Opkikker kip T: 5 maïswafels Straks: A: rundersaucijs, gekookte worteltjes en beetje Aardappel Anders bacon/ui T: handje cashewnootjes Naast de cappuchino tot nu toe 1 kopje thee en 1,5 liter water
O: griekse yoghurt met appel, blauwe bessen en rozijnen T: 2 wasa volkoren crackers met kaas L: toast van 2 volkoren boterhammen met sla en gerookte zalm T: appel Straks A: aardappelpartjes met hamburger en erwtjes, bakje sla En vanavond een lekker bakje chips Gedronken: water, thee en een glas groene ice tea.
Ontbijt: yoghurt met cruesli en een eitje Tussendoor: blokje chocola, brownie Lunch: 2 bolletjes pindakaas en hagelslag, komkommer Tussendoor: banaan, sundae karamel Avondeten: spaghetti Drinken: ijsthee en water
O: fruit ( halve mineola, halve banaan, handje blauwe bessen en een paar aardbeien) met kwark. T: thee, water en een mini snickers L: 2 sneetjes pompoenbrood met rosbief, rucola en pijnboompitten en een glas karnemelk T: thee met een zelfgemaakte gevulde koek D: groentensoepje en een broodje knakworst T: een blikje Tonic met grapefruit en een handje m&m's
O: twee volkoren cracottes met kaas T: - L: 1 volkoren boterham met kaas en 3 rijstwafels met appelstroop + een handje druiven T: handje walnoten D: bbq bij vrienden Vanavond geen extraatjes meer omdat ik net toch meer gegeten heb dan ik me had voorgenomen en de wijn te lekker was.
Gisteren O: 2 wasa vezelrijk crackers met smeerkaas T: watermeloen en koffie L: 2 beschuiten met muisjes, mijn collega is oma geworden! T: koffie A: wat frietjes en een bamihapje met satesaus
O: 3 Wasa Delicate Crisp crackers met gestampte muisjes T: 100gr aardbeien, 50gr frambozen, 2 blokjes melkchocola, kopje cafe au lait L: 2 knackebrod met filet americain, Opkikker tomaat Gedronken tot nu toe: 1 kopje thee, 1 liter water Straks: T: Nog wat fruit. Denk een appel met wat kaneel uit de oven A: Kip Piri Piri T: paar rolletjes rookvlees met ei
O: 2 droge rijstewafels T: half glas chocomel L: 1 beschuit met jam en 1 wrap met rauwkost. En een glas chocomel T: nog geen idee D: kip kerrie met rijst
Ontbijt: 2 boterhammen met leverpastei en hagelslag Tussendoor: mini twix, dropje Lunch: 2 boterhammen met pindakaas en leverpastei Tussendoor: rijstwafels en druiven Avondeten: lasagne Tussendoor: chips Drinken: water en dubbelfris
Gisteren echt een hele slechte dag.. O: 2 wasa vezelrijk met smeerkaas T: 2 koffie L: tosti T: plak cake, flesje mogu mogu A: broodje kip/salade en frietjes T: halve zak chips en paar snoepjes
Gister van s ochtends vroeg tot s avonds laat op pad geweest. Dus onderweg en in het museum gegeten en s avonds uit eten. O: meergranenbol met kaas T: druiven L: ciabatta met gerookte zalm T: appel A: saté van varkenshaas met frietjes en salade Gedronken: thee, water en groene ice tea en een glas rosé
Tot nu toe: O: 2x knackebrod met filet americain, 150gr aardbeien, 100gr frambozen T: kopje cafe au lait, halve mango L: 2x knackebrod met Paturain, gekookt eitje, Opkikker kip Tot nu toe gedronken: 1 liter water en 1 kopje thee, beetje weinig Straks: T: naar een poffertjeskraam, deel een portie poffertjes met m’n dochter A: Chili con carne met zelfgemaakte aardappelpuree T: beetje gerookte kip of een handje cashewnootjes
Ontbijt: yoghurt met muesli Tussendoor: niks Lunch: donut Tussendoor: niks Avondeten: barbecue bij een vriendin, daarna geborreld met cocktails