O: magere yoghurt en een appel L: kom soep en een plakje geitenkaas T: proteïnereep A: groene asperges met zeekraal en kabeljauwhaas Voor vanavond ligt er nog een stukje chorizo klaar. 3,5 liter water, 4 mokken koffie en een blikje coke zero.
Oei weer een dag flink te weinig gegeten en ook nog eens ongezond... O- stukje cheesecake met koffie (t moest echt op) D- zelfgemaakte pizza met paprika en tonijn. Drinken; 2 doppers water en een blikje energie drank en 2 glazen ice tea
Ik blijf bij de pepernoten (ontbijt) vandaag. Net op een (te lang durend) tuinfeestje geweest waar alleen schalen met worst en broodjes hamburger langs kwamen. Geen probleem uiteraard, maar ik ben vegetariër. Straks maar een cracker met kaas.
O: banaan voor het hardlopen en rijstwafel met kaas erna L: stokbroodje gezond T: monkey platter met komkommer, wortel,tomaat, mini salami worstjes en druiven A: veldslastamppot met tomatensalade in balsamico dressing Zometeen mag ik nog wat chipjes.
Gisteren: O: geen T: melkbroodje en koffie L: zoete aardappel uit de airfryer met wat sambaldip T: geen D: sushi, chinees, tepanyaki zalm met friet en mayo, salade en crème brûlée (uiteten all you can eat) Vandaag vierden we verjaardagen van mijn dochters en was een zeer ongezonde dag. Door koken vanmorgen geen ontbijt, tussendoortje of lunch, wel veel geproefd. T: Oreotaart, diverse hapjes (o.a. wraprolletjes met verschillende vullingen, olijven, katjang pedis) D: kip in cola, gehaktbrood met mosterdmayonaise, aardappelsalade, coleslaw, stokbrood met tomatentapenade en bieslookroomkaas. Toe: 3 bolletjes roomijs (beurre noisette, chocolade en basilicum-mascarpone) en meringues
O: waldkornboterham met kaas T: een latte macchiato L: twee waldkornboterhammen met smeerkaas T: een appel A: pasta met groenten en tonijn T: handje noten
O: 1 croissantje met jam, 1 pistoletje met gekookt ei, glas water en een glaasje coolbest strawberry Hill. T: 1 cappuccino L: alleen een plakje ontbijtkoek en glaasje water T: een nectarine, 1 glas water 1 glas appelsap. A: gemengde sla met kommer, tomaat, paprika en augurk, gebakken aardappels en een schnitzel en een glas water. T: glas cola, glas water en misschien wat yoghurt snoepjes
Er kwam bij op de verjaardag van mijn zoon: Appeltaart Groene thee 3 glazen wijn 1 champagne (we hadden nog wat te vieren) Handje nootjes Handje chips Wat olijfjes en peppadews Kaas komkommer cherrytomaatjes 2 wrapjes zalm en 1 carpaccio 2 augurk met boterhamworst Slok appelsap van mijn jongste 4 glazen water Kom verse tomaten soep Volkorenbolletje met 30 plus kaas Slechte dag. Maar ach... het was een top feestje volgens mijn nu kleuter!!
ontbijt was anderhalve pannekoek en een kop koffie De rest van de dag babyshower en verjaardag; twee stukken gebak, cola light, wrap hapjes, katenspek hapjes, bekertje bowl, plakjes worst Avond eten een pizza. Zeer verantwoorde dag dit
gisteren: O: droge rijstewafel T: warme chocomel L: pistoletje met vegetarische filet american en ei. glas chocomel T: 2 kopjes thee A: patat en erwten. toetje: kiwi T: koffie en een stukje hazelaartje.
Ontbijt: 2 bruine boterhammen met kaas, mosterd en komkommer, glas crystal clear Tussendoor: Schaaltje witte chocolade kruidnootjes, kopje thee Lunch: 2 bruine boterhammen met gerookte kipfilet, blikje cola zero sugar Tussendoor: Nog meer kruidnoten natuurlijk Avondeten: Volkoren wraps met zoetzure kip, ui, paprika, chili/mayonaise sausje en ijsbergsla en komkommer, glas ice tea zero Tussendoor: Kruidnootjes zo goed als op
O: banaan en wat meloen T: 2 kopjes koffie L: 2 vk boterhammen met pittige humus en rucola T: paprika Straks: loubia (maaltijdsoep van oa witte bonen) met wat brood.
O: 2 bosbessenhavemout muffins, 150gr aardbeien T: 2 mandarijnen L: 2 knackebrod met linera paté en rucola, Opkikker tomaat T: 5 maïswafels, 1 appel A: rumpsteak, patat uit de oven en een salade met gemengde rucola en radijsjes 2 liter water en 4 kopjes thee
O: shake T: 2 gekookte eieren L: soep T: plakje kaas, glas geitenmelk A: zoet-zure komkommer en hete kip en een blikje Cherry Coke (zero) Straks nog wat yoghurt ofzo.
O : 1x koffie, 1x decaf, 2x glas water T : niks L : 2 volkoren boterhammen met kipfilet T : mentos smiley, banaan, appel, biscuit, decaf koffie en water D : vol bord spaghetti, glas cola zero Net weer 2 volkoren boterhammen met kipfilet gegeten en voor mn gevoel nog meer honger haha. Verder nog 2x decaf en nog een liter water.
L; yoghurt met een banaan, walnoten en pindakaas T; latte machiatto, 2 maiswafels met gekookt ei en 1 met pindakaas D; eenpansgerecht met kipfilet, sperziebonen en krieltjes, erna een klein beetje optimel yoghurt Gedronken; veel water en een glaasje fuze tea
O: droge rijstewafel T: glas roosvicee L: pistoletje T: chocomel A: Witlofschotel + wolkentoetje T: warme chocomel
Gister: - snee brood met appelstroop en cappuccino - 2 stukjes pizza met ice tea - broodje met glas ice tea Drinken overige; 2 doppers water
O: 2 wasa vezelrijk met smeerkaas T: 2x koffie L: 2 vk boterhammen met humus en rucola T: zakje snack a jacks Straks maaltijd salade met gerookte kip.
O: twee geroosterde boterhammen met boter en thee T: een mineola en 500 ml water L: tosti ham/kaas en een beker melk T: 1 liter water en een paar dropjes D: spinazie, ei, aardappelen en vissticks T: geen idee nog